Prohledat tento blog

pátek 31. května 2013

Recenze Květnového Labyboxu - jak jsem objevila Angela v suchém šamponu a lepšího dvojníka Color Tattoo

Je na čase zrecenzovat používané výrobky z LB. Hned na úvod musím říct, že Ladyboxu se balíček opět vyvedl, dle mého mínění se jedná o nejlepší kosmetický balíček z těch třech, které na našem českém (i slovenském, ale ti mají i nějaký svůj, mám ten dojem, když tak mě opravte) trhu jsou.



Tělový krém Palmer's Cocoa Butter:
Pro mě není ničím novým, vlastním i klasické balení a to ne první. Skvělý krém na suchou pokožku. Naprosto skvělá multifunkční věc. Můžete ho použít na tělo, místo krému na ruce, na nohy a i na vysušený obličej (odzkoušeno několikrát, když byla krize).




Další skvělou věcí v balíčku byly oční stíny od Lambre, dvojník Color Tattoo:
Já mám odstín (na který všechny zaregistrované dostaly dotaz co chtějí za barvu) zlatohnědoneutrální:-), hodně, ale opravdu hodně podobný odstínu od Maybelline, Color tattoo on and on bronze(debilní název, grrrr). Tento odstín je ještě univerzálnější, což se zdálo býti nemožným:-D...Krásně při aplikaci chladí, takže na léto by to mohlo být opravdu to pravé ořechové. Výdrž celodenní, neslévá se do vrásek a záhybů, prostě drží až do odmalování. Dobře se nanáší a roztírá do ztracena. Fakt jsem ráda, že je mám. 






Maska na suchou pleť od Le Chaton Hydratační pleťová maska:
Skvělá maska především na suchou pleť. Dobře mou pleť zvláční a taky mi vyhovuje místo očního krému. Na podrobnou recenzi je brzy, ale určitě mi bude dělat společnost v létě, po nadměrném slunění, kdy bude schopna utišit popálenou pokožku (no jo no, na opalovací krémy jsme flink)...




Lee Stafford Original suchý šampon na vlasy:
Tak ta vůně, to je bomba, naprosto dokonalá kopie vůně Angel od Thierry Mugler. Gurmánská vůně není rozhodně nic pro mě na denní nošení, ale ve vlasech, to je jiná. Tahle intenzivní vůně vám přebije smrad ze zakouřené hospody a podobně...Jednoznačně nejlepší suchý šampon, co jsem měla možnost použít (znám Amicu a Batiste). Krásně vlasy osvěží, zmizí mastnota a vlasy vypadají nejenom na pohled, ale hlavně na dotek, jako čerstvě umyté. A do toho ta vůně Angela...Luxus!





Collagen Speciál od firmy Iven Cosmetics:
Znám velmi dobře z jiného balíčku, ehm...toho co jsem tak pomluvila. Dobrá věc, která váže vlhkost v pleti a používá se pod váš běžný krém. Pro mě je to zbytečnost a hlavně další ztráta času ráno, kdy každá minuta do odchodu se počítá. Možná že až budu mít pleť jako šarpej, budu mluvit jinak...

Duck Island Sprchový mandarinka s bergamotem:
Obyčejný sprchový gel s umělou vůní.Cítím umělou mandarinku v nějakém chemickém závoji, bergamot to rozhodně není, to už lépe voní mandarinky z plechovky. Ovšem tohle je prej nejoblíbenější parfemace na královském dvoře (značka je anglická), takže to je důkaz, že tomu prd rozumím. Parfemace je mi natolik nepříjemná, že bych si už opáčko opravdu nedala. Obal je takový ten typicky hotelový. Nic moc. A bohužel mi to připomíná zmínku v komentářích o tom co mi v kosmetice vadí, a to o duck nails:-(...Já vím, už mi z toho hrabe:-D...

Marvis zubní pasta Classic Strong Mint:
Tak tato zubní pasta mi byla velmi příjemným společníkem při čištění zubů. Oceňuji její chuť a to že dobře pění. Na zubní hygienu jsem ujetá a vyzkoušela jsem kde co, tato zubní pasta je jednou z těch nej, co jsem kdy vyzkoušela. Nicméně, co si budeme nalhávat, zubní hygiena je především o zubním kartáčku a technice, ale to už bych zase zacházela někam, kam nemám.



Všehovšudy jsem s balíčkem spokojená, vše využiji a až na ten sprchový gel bych se ničemu nebránila ani do budoucna. Ladybox zakoupíte na www.ladybox.cz.

Jste spokojené s květnovým Ladyboxem? Nebo jste zklamané? Jsem zvědavá na vaše názory.



19 komentářů:

  1. neobjednala jsem květnový, jen mlsně okukuji na blozích co v něm bylo, stíny vypadají skvěle, ten šampon bych taky zkusila, fakt by mi tohle vydání káplo do noty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěřila bych, že může být v suchých šamponech takový rozdíl:-)

      Vymazat
    2. Já jsem taky zkoušela suchý šampón, ale pro mě obrovské zklamání, jedině ta vůně je dobrá...mám suchý šampón od Shaumy a ten mi vyhovuje daleko víc...

      Vymazat
    3. Hmmm, tak ten od Shaumy neznám, budu muset vyzkoušet:-)

      Vymazat
  2. Ty stíny jsem obdržela v jakémsi "bílém" perleťovém odstínu, říkala jsem si, že je to super takovou barvu já ráda.. hm nanesu, bílá se ztratila a zůstaly jen nějaké třpytky navíc do růžovofialova, takže já jsem z nich zklamaná :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílé stíny bych po tvém popisu rozhodně nechtěla.

      Vymazat
  3. Ty stíny vypadají hodně dobře! Jinak já mám na pastu přesně opačné požadavky - nesmí moc pěnit, jinak ji v puse moc dlouho nesnesu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas jak mi to pořádně nepění, nemám pocit dostatečné čistoty:-D

      Vymazat
  4. Ty stíny se mi líbí moc)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mám dotaz. :) I když jsem se nedávno rozhodla, že si už boxy nebudu kupovat a hrdě o tom napsala článek, má drahá maminka objevila internet a Ladybox a jeden mi ve snaze poučit mě o světě koupila, takže ho mám taky, grr.

    No ale k tomu dotazu - to Palmer's mlíko ti voní stejně jako ten krém proti striím, co byl v boxu onehdá? Mně totiž voní úplně jinak, tak přemýšlím, jestli ten krém nebyl zkažený. Díky za odpověď. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ani, krém proti striím mi tak po kakau nevoní. Vůně stejná nebyla. Takže si myslím, že zkaženého jsi nic nedostala:-).

      Vymazat
  6. Kdyz jsem poprve zkousela Lee Stafford vyrobky, tak prvni co me napadlo bylo, ze je to Angel jak vysity!! Uz rok chci ty pripravky zrecenzovat a vyzdvihnout tu nadhernou vuni!!
    Od Lee Stafforda mam uz peknou sbirku (nejvic mi zatim vyhovovalo objemove penove tuzidlo)...naposledy jsem v Londyne na letisti koupila zrovna tenhle suchy sampon (tam stoji pouhych 5 liber=) a rochnim si blahem, ze si hlavu osvezuju gurmanskou vuni=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talko, tak se vrhni na recenze, protože Lee Stafford není moc často recenzován a vždy mě hrozně zajímalo, jaké ty věci jsou, zda stojí za útratu:-). Pěnové tužidlo na objem by se mi hodilo, nějaké kvalitní, takže se po tomto určitě poohlédnu.

      Vymazat
  7. Ty jo, tak mě ten suchý šampon přijde děsně smradlavej, ale Angel mi taky nevoní, takže to bude asi tím :) A přijde mi naprosto stejnej jako Schauma nebo Batiste, tak nevím, proč o něm všichni tak básní :) Na hlavě mi udělá stejný efekt jako ty levnější, takže jsem ráda, že jsem díky LB ušetřila :) Ale jinak souhlasím, stíny fakt drží jak vytetované :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, jak jsem tě viděla na fotkách, máš husté vlasy, možná proto ten rozdíl necítíš. Pro mě je ten rozdíl patrný především v tom, že vlasy mnohem méně zatíží než běžné suché šampony. Je fakt, že nedodá toliko na objemu, ale zase za ten svěží, nezatížený pocit ve vlasech mi to stojí.:-)

      Vymazat
  8. Koukám, že jsem asi fakt jediná blogerína, která má místo suchého šampónu lesk na vlasy :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti fakt vůbec nezávidím. A je dobrý? Zkoušela si ho?

      Vymazat
    2. Zatím ne, doufám v exchange :-)

      Vymazat
  9. Jsem byla hodně zvědavá na toho lepšího dvojníka Color Tattoo. Asi už do krémovek nepůjdu, ale je fajn slyšet, že se nějaké stíny povedly :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...