Prohledat tento blog

pondělí 6. května 2013

Rimmel Scandaleyes Lycra Flex Macara

Dnes se s vámi podělím o dojmy z nové řasenky Rimmel, konkrétně Scandaleyes Lycra Flex. V první chvíli jsem zažila menší šok z kartáčku. Nikdy v mém dosavadním životě jsem nic většího na řasy nepoužila. Tohle není kartáček, tohle je kartáč. Právě kvůli tomu kartáči bych si nikdy řasenku nekoupila, ta velikost by mě děsila. Sakra blbý předsudek, protože s kartáčem se ve finále pracuje skvěle a není problém nalíčit i spodní řasy.

NA OČÍCH MÁM JEN JEDNU VRSTVU




Podívejte na ten "kartáček":


Co se musí nechat, řasenka vám vykouzlí opravdu husté a dlouhé řasy. Neslepuje, nežmolkovatí, nezatěžuje řasy tak, jako klasická řasenka, tudíž i s hodně zvýrazněnými řasami nebudete mít pocit hustého asfaltového nátěru. 

Velmi dobře se vrství a s kartáčkem se mi dobře pracuje. 

Během dne neopadává, takže žádné škaredé žmolky pod očima. Jediná věc, která se mi nelíbí, jsou jemné šmouhy večer pod očima. Takové ty pandí oči...Já vím, slzí mi oči, všude pyl a jiné alergeny, mám rýmu, jsem nachlazená, možná je to prostě jen tím. Ale šmouhy jsem ke konci dne vypozorovala.

Řasenku doporučuji především ženám, které chtějí mít více zvýrazněné řasy. Dělá skutečně objem jedním tahem, v druhé vrstvě už je výsledek značně dramatický, avšak stále přirozený alá mrkací panna. Není vhodná pro ženy, které preferují co nejpřirozenější zvýraznění. Jsem ráda, že jsem ji mohla díky svému blogu vyzkoušet, určitě řasenku řadím mezi jedny z nejlepších, co jsem kdy vyzkoušela. 

Řasenky je 12 ml a seženete ji brzy v drogériích za 189 Kč. 
eshopu Rimmel ZDE je již nyní k dostání za akční cenu 142 Kč.


*děkuji Rimmelu za poskytnutí produktu k recenzi

29 komentářů:

  1. Tahle řasenka mě nechává chladnou. O to víc, že je v posledním týdnu naprosto všude. Kartáče zkrotit neumím, nesedí mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jedna z mála, co ji nedostala:-)

      Vymazat
    2. Já ji taky nedostala :-)

      Vymazat
    3. A já myslela, že ji dostal skoro každý! Každopádně škoda, že ji nemůžete vyzkoušet, asi nesedne každému, ale mým dlouhým a jemným řasám sedla dobře.

      Vymazat
    4. Beee, já jí taky nedostala :D

      Vymazat
  2. Jak ji všude vidím, tak se mi začíná líbit... snad po ní mrknu až bude v drogerii...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná že koupit ji v eshopu vyjde lépe...mají tam i nové laky na nehty od Kate;-)

      Vymazat
  3. Páni, tak tahle vypadá dokonale!

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem viděla několik recenzí, ale jen na tvých řasách vypadá tato řasenka dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valerie, to je právě o řasách. Každá je má jiné a konkrétně na mé dlouhé jemné je ta řasenka skvělá. Jak už jsem psala, nesedne určitě každé.

      Vymazat
  5. Krásné řasy, ale mám takový pocit, že zůstanu věrná Astor Curve Me Sex, trochu se bojím těch "padních" očí, s hodně řasenkami se mi to totiž stává také a nevím čím to je, jestli mi slzí oči, nebo tak....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to raději bacha, já osobně ty šmouhy taky nesnesu.

      Vymazat
    2. ...a fakt nechci být alibista, ale nemůžu dát ruku do ohně za to, že je to díky mému nachlazení, protože Wonderlash mi tohle nedělá.

      Vymazat
  6. Já mám oblíbenou řasenku od L'Orealu a nic jiného mě v poslední době nijak neláká:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, dělá skutečně krásné řasy. Sice o ní čtu všude, ale rozhodně mi to nevadí. pro mě je to i dobře, aspoň vidím jaké všechny řasy může udělat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je to tím, že mi sedla konzistence i kartáček.

      Vymazat
  8. Tak ta by se mi mohla líbit :).

    OdpovědětVymazat
  9. ha, tak až se prohrabu tou zásobou, co mám doma, rozhodně si jí pořídím, vypadá naprosto fantasticky!

    OdpovědětVymazat
  10. Myslela jsem, že ta první fotka je z propagace značky :) Vypadá to dobře nicméně... tyhle humpolácké tlusté drogérkové obaly mě odpuzují. Tudíž ne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá na řasách skvělě..takže až mi trochu řasenky zmizí asi koupím..snad mi to s tím velkým kartáčkem půjde..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu s kartáčkem mi to jde dobře, už se nebojím vyzkoušet ani MF tu tlustou, kvůli tomu kartáčku jsem ji nikdy nevyzkoušela:-)

      Vymazat
  12. Anonymní13:01:00

    Krásně dlouhé řasy dělá, to je fakt. Jen je pravda, že záleží i na původních řasách majitelky. Jen jsem se chtěla zeptat na ty stíny na očích na fotce, vypadají mooooc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na očích mám paletku očních stínu Dior v odstínu Incognito:-)

      Vymazat
  13. Wooow za tu cenu je to skoro zázrak, jaké krásné řasy udělá! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...