Prohledat tento blog

pátek 10. května 2013

Sisley Phyto Lip Shine Ultra Shining Lipstick - č. 2 Sheer Sorbet přírodní zářivá rtěnka

Pokud jste za vodou a máte rády krásné obaly, pečující složení a ještě k tomu jste snob, čtěte dál. Pokud jste střední třída, nedej bože chudá studentka/pracující/bez práce/na mateřské/brigádnice/podnikatelka "taktak vyžiju", otočte list. 



Co já bych čekala od rtěnky za tisíc korun? Zázraky. Ty se bohužel nekonaly. Nejsem ani ten typ, co by uslintával u balení. Jasně, budu se rozplývat u krásného balení rtěnky Guerlain, když jsem ji sehnala za dvěstěpáďo, ale uslintávat u něčeho tak předraženého? Ne, to je samozřejmé, že rtěnka za litr nebude v plastu. Takže balení bych popsané měla:-).





Barva? Není to barva, rty vám to moc nenabarví. Rtěnka je plná stříbrných a zlatých třpytek, které na rtech nezavazejí a hodně mi připomínají rtěnku Power Shine od Oriflame (která mimochodem lépe voní a víc barví, ale třpytky v ní víc drhnou):

Zdroj Google.com
Nebudu jen hnusná. Rtěnka opravdu dobře pečuje o rty, žádné vysušení se nekoná, naopak je vyhladí a chová se v podstatě jako balzám. Ona to není ani rtěnka, jako spíš rozjasňovač na rtěnku (máme tu nové odvětví dekorativní kosmetiky). Rozzáří mi jakoukoli použitou barvu na rty. Vypadá velmi přirozeně a za výsledek by se asi nestyděla žádná žena. Voní jemně po květinách, ale já bych řekla, že je bez vůně (ačkoli ve složení parfemace figuruje).


Rtěnka má mít:

  • luxusní lesk...co to sakra je luxusní lesk?! Třpytky? Leskne se stejně luxusně, jako  rtěnky běžně dostupné v drogériích, tudíž i ty se pravděpodobně luxusně lesknou, nebo tady někdo zveličuje:-D
  • bohaté pečující složení - kakaové a mangové máslo, estery cukrů, jemné polymery...No lepší než placenta od Reginy to není
  • Neviditelnou texturu, což je fakt, na rtech je velmi příjemná a...téměř neviditelná:-D
  • Nicméně rtům neublíží, naopak, jsou po použití hebké a jemné, hydratované a pěkně zářivé
  • Na rtech vypadá moc pěkně:-P
  • Barva č.2 je slušivá, tělově růžová
  • Dodává rtům jemný lesk, použitelná i na jinou rtěnku jako oživení
Stojí tato rtěnka ve finále za ty peníze? Těžko říct. Jste zvyklé lovit v exkluzivní sféře? tak nejspíš ano. Jestli spíše v komfortní, tak si vás s největší pravděpodobností nezíská. 

Seženete např. na jahodě



A co Vy a značka Sisley?


22 komentářů:

  1. o Sisley jsem psala, testovala jsem několik vzorků a mám nějaká cestovní balení - nic moc, složení nic moc... takže za mě ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se musím podívat, co jsi napsala:-)

      Vymazat
  2. O této značce jsem slyšela. Ta rtěnka má hezkou barvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o ní moc neslyšela, ale myslím si, že není úplně marná...jen je prostě předražená:-)

      Vymazat
  3. od Sisley nic nemám a lákají mě víc jiné značky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky Sisley už neláká, ale parfémy mají pěkné a láká mě jejich makeup, o kterém kdysi pochvalně psala Trb.

      Vymazat
  4. -pre-dra-že-né-- asi tak by som ohodnotila z mojho pohladu znacku sisley :) snob som iba trochu a vôbec ma nelaka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je fakt , že za ty peníze by člověk čekal trochu víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty peníze ještě ohňostroj k tomu:-D

      Vymazat
  6. Se Sisley nemám zatím žádnou zkušenost, mám v šuplíčku něco připravené,a le zatím se k tomu nedostalo.
    Efekt na rtech se mi líbí, ale osobně mám většinou takový pocit že - na podobný efekt mám balzám / trochu lesku, a když si kupuju dražší rtěnku, tak jsem radši, když "už je sakra taky pořádně vidět!!" :DDD, resp když je trošku vidět a odstín mi nepřijde úplně snadno nahraditelný čímkoli z drogerie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, takový efekt se dá docílit i s levnější rtěnkou, když by člověk hledal. Přesně tak, když už utrácet za rtěnku, tak ať je odstín zajímavý a konzistence přesně podle mého gusta.

      Vymazat
  7. Od Sisley jsem měla jeden lesk na rty a byl hooodně dobrý. Tehdy jsem ho dostala jako dárek od sousedky (tuším k maturitě) a vydržel mi dva roky. Měl krásnou neobvyklou barvu a skutečně rty hydratoval. Hm... Asi bych se měla zase někdy na nabídku Sisley podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch lescích jsem slyšela...nevím, ta cena by mě odradila. Teď zkouším lesk Isadora a chová se na rtech lépe než Bobbi Brown...nicméně makeup od Sisley bych jednou vyzkoušet chtěla.

      Vymazat
  8. no ja som sice zamestnana ale nevyhadzujem peniaze oknom,ale tak mas rozjasnovac na ruze atym padom mas z kazdeho jeden novy look co zase nieje odveci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicolo, to je fakt, dá se na to dívat i takto. Na jiných rtěnkách dělá krásný efekt a ještě zajistí aby se rty nevysoušely:-)...

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Odstín je moc pěkný, to je fakt.:-)

      Vymazat
  10. Je to pěkné, ale za ty prachy.. Asi zůstanu u svých oblíbených a Tebiou zmíněných Power shine od oriflame, o kterých chystám článek :-). Ale jinak, kdyby to nestálo takové hříšné peníze, tak si to koupím :D.

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na článek se těším, já tu rtěnku mám docela ráda, připomíná mi pěkné věci z minulosti:-P

      Vymazat
  11. Tu Oriflejmku mám z výprodeje za 19 Kč.... to drhnutí jí odpouštím...ehm.. ale Guerlainu asi neodolám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sellino, mně to drhnutí taky nějak zvlášť nevadí, líbí se mi její vůně, akorát jí je hrozně málo. Guerlainu se těžko odolává, vím:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...