Prohledat tento blog

sobota 25. května 2013

Vyhlášení vítěze sprchového gelu Anatomicals

Příjemnou sobotu vám všem. Prší, je hnusně, tak alespoň jedné z vás mám možnost zpříjemnit den. A kdo vyhrál? Komentář číslo 14.





Všem děkuji za účast, již brzy se můžete těšit na další soutěž. Blahopřeji vítězce, snad ti sprchový gel udělá radost a bude ozdobou tvé koupelny:-).




8 komentářů:

  1. taktéž gratuluji:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji :) Hned mám v dnešní zamračený a bohužel i (pro mě) studijní den lepší náladu! Poslední dobou jsem na dobré sprcháče neměla štěstí, tak věřím, že tímto se moje smůla prolomí.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní2:15:00

    Ahoj, o produktech této značky jsem poslední dobou četla opravdu hodně. Mé nejoblíbenější jsou však stále produkty od RADOXU. Přišla na ně kamarádka v Británii, kde se jedná o naprostou jedničku a já se tomu vůbec nedivím. Jsou za skvělou cenu ( v Rosmannu je teď tuším dokonce slevová akce asi za 30 Kč) a nic nevoní a nepění lépe. Doporučuji zkusit, vážně si je oblíbíš :)

    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, díky za tip, já teď používám tuhé mýdlo, ale Radox znám moc dobře a souhlasím, jsou to perfektní sprchové gely.

      Vymazat
    2. Anonymní13:39:00

      Ahoj, není zač .) RADOX je prostě boží. Jinak skvělý blog! :)

      Katka

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...