Prohledat tento blog

pondělí 10. června 2013

Colorama - tu mám tuze ráda! Plus velká soutěž Garniér a L'Oréal

Když mi přišel od L'Oreálu balíček s dekorativní kosmetikou Maybelline, konkrétně výrobky nové řady Colorama, byla jsem nadšená. Miluju dekorativní kosmetiku, značku Maybelline taky, používám ji přes patnáct let, takže nebylo co řešit. Jako většině blogerek mi přišly laky na nehty, oční stíny, tvářenka a lesky na rty.



Tyto výrobky jsem si nechala, plus ještě lak na nehty. Ostatní Vám rozdám v soutěži, ať z toho taky něco máte. 

Tvářenka Colorama Blush v odstínu číslo 301 je moc pěkná, oranžovo-nazlátlá barva. Její pigmentace je střední, nepráší, v podstatě je nemožné to s jejím nánosem přehnat a určitě bude ideální pro tvářenkové začátečnice. Výdrž s přivřením oka celodenní. Do této barvy jsem se naprosto zbláznila a nemaluji se teď ničím jiným. Za cenu něco kolem 55,- Kč za kus je to dobrý kauf. Jen mě mrzí, že se mi tvářenka na fotce nepodařila až tak zachytit:-(...4 g.


Oční stíny Colorama eyeshadow, tak tady asi bude záležet na odstínu. Tyrkysový číslo 809 by se mohl kvalitou rovnat mnohem dražším značkám. Vynikající pigmentace a výdrž, nepráší, krásný, sytý odstín vhodný na léto. Tento stín všem milovnicím tyrkysové doporučuji. V kombinaci se zlatým stínem číslo 605 vypadá moc pěkně. Ovšem zlatý stín je na tom jinak. Práší, pigmentace nic moc (je lepší ho nanášet prstem, pak lépe maluje), ale dá se s ním vykouzlit zajímavé líčení a já se rozhodla si ho nechat. 
Nevím, jak je na tom růžový odstín, já růžové stíny nenosím, takže budu ráda, když mi případná výherkyně dá pak vědět...Cena také něco kolem padesáti korun (když tak mne opravte) za 3 g.


Lesk na rty Colorama Lip Gloss odstín číslo 377 se stal horkým favoritem na letní sezonu. Opět mě překvapila skvělá pigmentace, žádná řídká voda s jemným zabarvením, ale skutečně růžová barva, jako bych snědla košík malin. Výdrž průměrná, lepí tak průměrně, rty nevysušuje, kde se hrabou dražší lesky na rty! Dá se sehnat pod padesát korun...5 ml.



Laky Colorama jsem vyzkoušela jen ve žluté a zlaté barvě. Dobrá pigmentace a výdrž zhruba dva - tři dny. Cena něco málo přes třicet korun, za mě mohu doporučit všem. Hlavně se mi líbí neskutečně obsáhlá nabídka odstínů, vybere si každý.7 ml.

No a pokud i Vás láká vyzkoušet něco z řady Colorama od Maybelline, neváhejte a skočte si pro ni do drogérie, nyní ještě k tomu v drogériích Rossman probíhá akce 1+1 zdarma na výrobky Colorama.
A pokud rády soutěžíte, neváhejte a zkuste své štěstí. Soutěží se o dva balíčky. 

Balíček číslo jedna:

Plné balení krému Moisture Match - energizující gel

Balíček číslo dva:

Tři laky, jeden stín, jeden lesk na rty plus vzorečky a sluneční brýle


Podmínky jsou jako vždy stejné. Soutěží se o dva balíčky. Jeden výherce, jeden balíček, tudíž vylosuji výherce dva. Je potřeba do komentáře uvést, o jaký balíček máte zájem a proč. Uveďte do komentáře také svůj mail. Jen pro viditelné čtenáře přes GFC. Výherce vylosuji 24. června 2013. Hodně štěstí:-).

86 komentářů:

  1. Viac ma zaujal balicek c. 2, pretoze odkedy sa vyrobky Colorama predavaju som do nich nacisto zalubena... <3

    patoprsta.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji:)
    nejvíc se mi líbí balíček č.2, hlavně ty laky Colorama zbožňuju:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, sleduji a více se mi líbí balíček číslo dva, kvůli zeleným brýlím :)
    annie.malecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi balíček č.2, chtěla bych konečně vyzkoušet tolik chválenou Coloramu:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ten lesk vyzera skvele na tvojich perach :) ja si vyberam balicek c. 2..
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. balicek c 2 lebo tie okuliare su naozaj bozske a coloramu by som naozaj rada vyskusala
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. SLeduji Tě už dlouho :) no ráda bych balíček č.1, protože Garnier z tého řady mám už ten růžový a je super, ale spíš na zimu, proto bych ráda vyzkoušela i jinou variantu

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Asi cislo 2, protože jsem lakový maniak a nový do sbírky by se hodily :)
    Cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vybrala by som si balíček č.2, pretože som maniak na laky a krémik z prvého balíčku nie je vhodný pre môj typ pokožky, takže by som ho nevyužila.

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. balíček číslo 1, J.salomounova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní9:46:00

    nezlob se, ale jsi příšerně zmalovaná, jak z osmdesátých let. navíc k sobě stíny a rtěnka vůbec neladí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezlobím se, ale já se nemalovala ven, jen jsem dala na obličej všechno, ať to nemusím fotit pětkrát. Takto bych to ani já nikdy nezkombinovala, je to fakt mazac:-D

      Vymazat
  12. Líbí se mi č. 1 :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych si vybrala balíček č. 2, páč nesnáším oranžovou :D A taky jsem poslední dobou závislák na lacích na nehty ;)

    ladavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sice se mi líbí ty oranžové brýle, ale nevím co bych dělala s dalším krémem, zato laky se nikdy neztratí ty se mi hodí vždycky, takže určitě by mě potěšil 2. :D
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Hmm, těžké rozhodování, líbí se mi oba balíčky! Ale laků mám přece jenom poměrně dost a energizující gel je alespoň podle popisu jako stvořený pro mou unavenou pleť, takže kdyby se na mě náhodou usmálo štěstí, vybrala bych si číslo 1 :)

    Leafy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se líbí balíček č.2, hlavně ty brýle by mi ladily k "chatařským" plavkám.

    OdpovědětVymazat
  17. Kdybych čirou náhodou vyhrála, víc by se mi líbil balíček č. 1, hlavně proto že jsem chtěla tento energizující gel vyzkoušet od té doby, co byly tyto nové výrobky uvedeny na trh :))
    snikka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Preferuji 2.balíček, protože mám ten lesk na rty ráda a krému mám momentálně hodně :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. ja bych chtela prvni balicek, protoze miluju kremiky a laky jsem si nakoupila v akci ve velkem :-) mistress.insane@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych si vybrala první balíček protože po krémech Garnier pokukuji už dlouho a taky proto, že si moc nelakuji nehty, tím pádem je pro mě 1 výhodnější. :)
    Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. balíček 1 :)
    izurka357@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Mně by se líbil balíček č. 2, protože oranžovou nemám ráda a ani krém není pro můj typ pleti. :) Ale ty laky, ach! :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. balicek 2, pretoze kremov mam teraz hrozne moc :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. víc se mi líbí 1. balíček, protože ten oranžový krém jsem měla v plánu si pořídit :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sakra to je těžké vybírání :D Ale víc bych chtěla vyzkoušet ten krém, takže balíček č. 1 by se mi líbil víc :)
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. balíček č.1, ráda bych vyzkoušela tento krém, jelikož tyhle nové od Garnier mě zaujaly a koukám po nich celkem často, ale nemám odvahu si je koupit :)
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Balíček č.2, protože laky od Coloramy prostě zbožňuju :-)

    violetswan@email.cz

    OdpovědětVymazat
  28. balíček č.2 protože jsem na lacích závislá a tyto se mi líbí moc :) . A sluneční brýle jsem si včera rozsedla, takže by se mi hodily nové :D :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. mě se líbí balíček č. 1 :)
    adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  31. c. 2, prosim, protoze bych radsi zelene bryle a ta barva lesku je dokonala! m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Balíček číslo dvě, výrobky colorama bych ráda vyzkoušela.
    Rad.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Líbí se mi číslo 2 kvůli zeleným brýlím a lakům :D.
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Měla bych zájem o druhý balíček, líbí se mi zelené brýle a miluji barevné laky na nehty:))
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj :) moc se mi líbí tvůj blog. Měla bych zájem o balíček 1, protože krém už dlouho potrebuji. :)
    housenka45@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Deeniiskaa@gmail.com
    mám zájem o druhý balíček, kvůli lakům na nehty :D

    OdpovědětVymazat
  37. Líbí se mi balíček č.2, protože mám všeobecně raději dekorativku :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Mně by se hodil první balíček, protože mi zrovna dochází denní krém a značka Garnier mě v tomhle ohledu nikdy nezklame.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Jelikož mám ráda laky na nehty, tak bych si vybrala balíček č. 2

    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. určite číslo 2. tina.tia.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Rada bych zkusila stesti o balicek cislo jedna - protoze ten krem proste :) ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. číslo 2, protože ten fialkový lak na nehty je úúžasný a na léto jako dělaný :))
    tiarra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Vybrala by som si asi balíček č. 1, aj keď vybrať si je naozaj ťažké :D :) a preto, lebo veľmi by som chcela vyskúšať práve tento krém :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Asi se mi kvůli krému líbí víc balíček číslo 1 :-)
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahojky, já druhý balíček - protože jsou tam zelené brýle a k nim je zelený lak na nehty :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Balíček číslo dvě, protože coloramu jsem ještě neměla možnost vyzkoušet a ani nikde v reálu vidět, no a ještě když to jsou laky, to je na léto jasná věc. A zelené brýle jsou už jen třešička na dortu. Miluji zelenou a k mému myslivci bych dokonale ladila :-D

    spagatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Vidím laky a buší mi srdce, takže je to jasné, balíček číslo dvě bych prosila :)

    pakoshka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. První balíček :) laků mám dost :D a krémy chcí vyzkoušet už dlouho :)
    luciecoufalova03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Já bych preferovala balíček č.2 kvůli zelenému laku a brýlím, zelené doplňky shromažďuju na každoroční oslavy svátku sv. Patrika :o) (ale jinak by mi udělal radost i první balíček, krém v tubě se zase hodí na letní výlety)
    arwi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. zaujal mě spíš balíček č. 2, protože laky jsou moje velká závislost a krém z prvního balíčku by byl bohužel pro moji pleť nevhodný :(

    kukucicka@seznam.cz (přes GFC sleduji)

    OdpovědětVymazat
  51. hezká soutěž :)
    líbí se mi balíček 1, chtěla bych vyzkoušet novinku od garnier :)
    26nikolka26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. líbí se mi balíček číslo jedna. Na barvičky moc nejsem :-), naopak energizující gel zní jako něco, co by si má pleť mohla dát namísto ranní kávy...
    lucije2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. libi se mi dvojka, pac mam rada laky od Maybelline :)
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. víc se mi líbí balíček č.2, protože žádný lak z řady Colorama ještě nemám a chtěla bych nějaký vyzkoušet :)
    linzinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Mně by se také líbil balíček číslo dvě, brýle si už zamluvil přítel :D
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. A mě by se zase líbil balíček č. 1 :) Ten krémík bych ráda zkusila.

    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. jednoznačne balíček č.2 som na lakoch tak trochu závislá a tieto farby sú božské :)
    dominika.holosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj, balíček č.2 by se mi líbil více, hlavně kvůli růžovému lesku, který je u nás vyprodaný a já bych ho chtěla:)) a jinak ten fialový lak na nehty je moc pěkný, škoda ho dávat pryč...

    kunix.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. balíček č,1! už jsem dlouho chtěla vyzkoušet tento krém!
    christina.deneuve@gmail.com
    gfc: christina deneuve

    OdpovědětVymazat
  60. Balíček číslo 1! Nějak ho chci vyzkoušet, ale nemám odvahu si ho koupit. mariana8@email.cz. Přes GFC sleduji už delší dobu.

    U MĚ DNES STARTUJE MAXI LETNÍ GIVEAWAY O COLORAMU A JINÉ VÝROBKY!
    marianne-style.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Určitě balíček č.1, na tenhle krémík si už nějakou dobu brousím zuby :))
    evca.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Vybrala jsem si balíček č.1 :))

    Přes GFC sleduji jako ilonkastrejcova.

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Balíček č. 2 by mi udělal velkou radost:)
    Energizující gel z prvního balíčku bych nevyužila:)
    hanous31@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Vybrala bych si dvojku, protože jsem šílenej lakovej maniak a už dlouho se chystám vyzkoušet nový Colorama laky:)¨
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Asi dvojku lebo milujem značku maybelline. :)
    julkabartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. balíček č.2 :)
    laků na nehty není nikdy dost :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Líbí se mi balíček číslo jedna-na léto ideální :)

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Velmi se mi líbí balíček číslo dvě, tak snad se na mě usměje štěstí.))
    kataru@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Oba balíčky jsou pěkné a lákavé, ale víc využití bych asi našla pro krém, takže balíček č. 1, pokud by se štěstí usmálo právě na mě :-)
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Anonymní22:41:00

    Super balíčky.Mě se moc libí ten č.2 mám ráda laky těch není nikdy dost u mě...jessi24@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Určitě balíček č. 2, protože mě v Senzaboxu laky Colorama dost zaujaly a chtěla bych vyzkoušet i další odstíny.
    j.teskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. balíček 2, už mi došly laky :)
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Mne sa pozdáva balíček č.1 :)
    Nikavero
    veri.soltesova(at)gmail(dot)com

    OdpovědětVymazat
  74. Za mě určitě 2.Ty laky jsou prostě božské -ta fialová vypadá magicky a červená na pláž jako ztvořená a ty stíny,by se mi hodily,ještě jsem totiž růžové nikdy neměla a zdají se mi takové milé a že nádherně rozzáří oči. :)

    Email: petulkastepankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Sleduji a vybrala bych si asi balíček číslo 1 :) Moc se mi líbí kombinace těch nádherných laků a ještě jsem od nich nic nevyzkoušela, navíc se mi hrozně líbí barva brýlí :)) RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj, vybrala bych si dvojku, protože jsi mě nalákala na ten krásný lesk na rty:) jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Ahoj vybrala bych si balíček číslo dvě ,protože miluju laky na nehty:)
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj, jako většině se mi líbí více balíček číslo 2, hlavně teda ty laky :-)
    Kontryhela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj, skvělá giveaway :) po velkém rozhodování jsem zvolila balíček č. 1 :)

    langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Asi druhý balík,tie okuliare vyzerajú skvelo a s tým lakom zeleným by to bolo super :) Aj ten fialový je veľmi pekný,zbožňujem laky takže aj preto som sa rozhodla pre druhý balík
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  81. veľmi sa mi páčia tie zelené okuliare a doma mám jedny v oranžovej farbe takže by som prijala zelené a aj výrobky v tomto balíčku by som využila viac - takže 2. balíček
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  82. Raději bych balíček č. 2 protože mé problematické pleti žádné drogerkové krémy bohužel neprospívají. Naopak láčky Colorama vypadají vskutku nádherně a celkově všechnu kosmetiku od Maybelline kterou jsem vyzkoušela mám moc ráda :)
    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Já jsem absolutně nemožná v nějakém mazání ať už těla nebo tváře, takže se mi doma akorát hromadí mléka, krémy a další věci. Proto bych chtěla balíček číslo 2, pač dekorativka to je moje. Dokonce jsem měla ten zelený lak v užším výběru na akci 1+1, ale nakonec zvítězil bílý (který není zas tak bílý :D) a tmavě modrý.

    karolina.vitkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Já nesoutěžím, jen se sem vetřu s jedním komentářem mimo téma :-D
    Levandulko, jestli budeš mít chuť, budu ráda, když se pustíš do tagu - viz u nás na blogu ;) Zapomněla jsem ti o nominaci napsat, tak to teď napravuju...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  85. balíček č. 2, lebo mám rada laky na nechty a momentálne mám toľko krémov a vzoriek krémov, že ich nestíham spotrebovať :-/
    inak, úplne nádherné líčenie, krásna kombinácia farieb, patria medzi moje najobľúbenejšie. snáď sa aj ja začnem líčiť takto nejako, kým je ešte leto
    veronika.bejdova163@gmail.com
    gfc veronika bejdova

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...