Prohledat tento blog

pátek 7. června 2013

Gliss Kur Hair Repair Ultimate Volume plus GIVEAWAY o objemové tužidlo VOLUMANIA

Dnes si můžete přečíst recenzi od mé, kosmetikou také políbené, kamarádky.Její výtvory tu budete potkávat častěji. Jako bonus jsem pro Vás přichystala soutěž o pěnové tužidlo Volumania. Zuzka bojuje s jemnými, nebarvenými vlasy, které se jí dost často lámou. Na stránkách www.schwarzkopf.cz  si můžete přečíst pár rad na různé typy vlasů.
 Na výsledek testování jsme byla velmi zvědavá i já:-):

Nevím, čím jsem si to zasloužila, ale před několika dny (nebo týdny?..ten čas hrozně letí! ) jsem od Kamči dostala výrobky z mé nejoblíbenější fialové řady Ultimate volume od Gliss Kur pro jemné, zplihlé a poškozené vlasy. „Černohlavci“ mě zřejmě znají, protože přesně toto jsou „chybky“ mých vlasů. Vlasy mám jemné a lámavé (a ostříhat už nemám kam- mám docela krátké mikádo a na kluka jít nechci). A toto všechno je ještě ke všemu zplihlé! Vlasy si většinou umývám každý den, protože jinak nemůžu mezi lidi- prostě ne!


Zuzčino háro:-D

 Vypadám totiž jak zmoklý afgánský chrt.
Nebudu vykřikovat, že Gliss Kur mi změnil život a od té doby nosím litrové balení v kabelce kamkoliv se hnu a mám hřívu jako lev. Ale s čistým svědomím můžu říct, že fialový Gliss Kur Ultimate volume je to nejlepší z drogérky, co jsem zatím pro objem vyzkoušela (na objem jsou také dobré dortíky a brambůrky... ale to mi funguje akorát od pasu dolů :D)




Šampon- pro mě není žádná novinka, používala jsem ho už dříve a jsem s ním stále spokojena. Je bez silikonů, dobře pění, krásně voní a výsledek je zkrátka super. Vlasy mám opravdu nadýchané a lehounké. A hlavně- velká výhoda tohoto objemového šamponu je, že po něm neelektrizují vlasy!


složení šamponu
A teď, pro mě naprostá novinka- balzám!:D
Balzámy vůbec nepoužívám, protože jsem měla vždycky utkvělou představu, že po jejich použití a) se už nikdy neučešu b) vlasy budou vypadat „umaštěně“.
Myslela jsem si, že pro jemné a zplihlé vlasy balzámy prostě nejsou!
Moc se mi do použití balzámu nechtělo, ale co bych neudělala pro kámošku, že. Kamčo, použila jsem ho fakt jenom kvůli tobě! A jsem za to ráda.


složení balzámu
Balzám vlasy vůbec nezatěžuje ani nemastí. I po použití balzámu jsou vlasy lehounké a lesklé , vypadají zdravěji a netrčí z nich ulomené „anténky“ :D Vůbec nejsou připlesklé a klouzavé a ani nevypadám jak dikobraz. Mám pocit, jako by vlasy byly po umytí už něčím jemně ztužené- nebo nevím jak to popsat, prostě drží tvar . Takže balzáme, jsi můj a už o tobě nebudu nikdy pochybovat!
A nakonec můj největší oblíbenec této řady- Expres regenerační pěna. Tato pěna je, řekla bych, pro mě ta největší výhra. Klasické tužící přípravky mi moc nevyhovují. Jsou na mé jemné pápěří prostě „příliš“. Pěna vlasy velmi jemně ztuží, ale nezatíží. Účes drží tvar, ale zároveň nepůsobí jako helma a neslepuje vlasy do pramenů. Pěnu většinou nanáším do právě umytých, mokrých vlasů, které potom vyfoukám přes kulatý kartáč- jo, teď teprve vypadám jak lev! Ale službu udělá i v suchých vlasech, vždy když mám pocit, že by účes potřeboval upgrade. I tady platí pravidlo, že někdy méně znamená více, takže aplikovat s rozumem. Po použití mám vlasy krásně natvarované a pružné.


Složení pěny

Vlásky si chrochtají a já taky, protože nevypadám jak oprchlina :D
Takže pokud chcete spojit lehký styling s péčí, utíkejte pro Gliss Kur expres regenerační pěnu.
Všechny výrobky této řady obsahují tekutý mořský kolagen a komplex tekutého keratinu. Přiznám se, že ve složení se většinou houby vyznám. Výrobky vybírám podle vyhovuje/nevyhovuje a tento rozhodně VYHOVUJE!

A soutěž má následující podmínky. Vyhrává jeden výherce, soutěží se totiž o jedno tužidlo. Výherce vyhlásím příští neděli 16. června 2013 - PRODLOUŽENO DO 24.6.2013. Pokud pěnu chcete vyhrát tak musíte:

  • Dát svůj email do komentáře
  • Napsat, zda máte s výrobky od Schwarzkopf nějaké zkušenosti, případně jaké
  • Být můj pravidelný viditelný čtenář přes GFC (chlíveček s fotkami vpravo nahoře)
  • Pro ČR a SR


*děkuji Shwarzkopf za poskytnutí produktů k recenzi

28 komentářů:

  1. Ta pěna i balzám vypadají skvěle! Jediný šampon mě neláká, konečně jsem našla obstojný. Poraď kamarádce šampon Alverde Ultra sensitive - mám podle popisu stejné vlasy a tenhle mi sedí (což znamená nejen nezmastí, ale dokonce mi vlasy vydrží i další den hezké a mají objem, což se mi ještě s žádným nestalo). Spotřebuju ho trochu víc než běžně, ale kam se hrabou ostatní šampony. :-)
    Výrobky od Schwarzkopf moc nepoužívám, mám jen balzám (kondicionér?) z řady total repair, který nádherně voní a celkem funguje, ale právě si ho šetřím, až mi vlasy trochu povyrostou (a sestra mi ho krade). A mamka si nemůže vynachválit šampon s tekutým keratinem.
    jera.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Používám černý šampón Gliss Kur - dříve mi vyhovoval hodně, poslední dobou už moc ne. Mám celkem ráda i jejich masky na vlasy. Úplně nejlepší výrobek jsem ale měla kdysi z Anglie, kondicionér Winter rescue (tady se tehdy vůbec neprodával).

    lucije2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. z téhle modré řady jsem používala kondicionér, no je ok, ale žádná sláva, taky mám světlé jemné vlasy. teď jsem koupila od gliss kur hnědou řadu a zdá se mi lepší a navíc nádherně voní

    OdpovědětVymazat
  4. Z drogerkových výrobků jsem kupovala většinou GK. Ale poslední dobou jsem spíš na Balea :))
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tu penu som nedavno kupovala, ale nie pre seba ale kamaratke som pomahala vybrat a tento nas zaujal.. tak som rada, ze som vabrala spravne, aj ked som ho este neskusala :) Ja tie sampony dost striedam pouzivala som Biodermu, Gliss Kur, momentalne Nivea..:)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Gliss kur je jedna z drogerkových značek kterou můžu i a to i šampony tak expresní balzám. Potom mám ráda od Schwarzkopf pěnové barvy Perfect Mousse:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle fialovou řadu mám a nemůžu si vůbec stěžovat. Objem opravdu udělá a vlasy se tolik nemastí, zatím jsem neměla na vlasech lepší šampon (balzám pro mě není až tak skvělý) a pěna je taky naprosto super. Mívala jsem ještě zlatou řadu, ta byla skvělá na konečky, ale kořínky se mastily jak blázen. :( No a od got2b miluju červený lak na vlasy, takže tohle bych moc ráda měla doma. :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Schwarzkopf mám pod sebou tolik značek, že zkušenost musí mít asi každý. Mám ráda jejich profesionální řadu celkově, péči i stylign, a z drogerky Syoss suchý šampon.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. já používám od gliss kur sprej na rozčesávání vlasů takový žlutý, brácha mi říkal po tom když jsem se s tím nastříkala že to voní jako broskvová vodka :D
    ale se sprejem jsem moc spokojená!
    christina.deneuve@gmail.com
    gfc: christina deneuve

    OdpovědětVymazat
  10. Co se Schwarzkopf týká, mám pozitivní zkušenosti jen s jejich profesionálními přípravky. Z drogerie jsem vyzkoušela ten "perleťový" šampon s balzámem a taky balzám šampon Asian beauty (nebo jak přesně, nechce se mi to hledat) a nemyly o nic líp než kopřivový šampon za dvacku, naopak ten kopřivový mým vlasům na rozdíl od Gliss Kur prospěl. A Gliss Kur maska na vlasy se probojovala do mých "worst ten ever" přípravků, psala jsem o ní tady http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/03/pure-evil.html

    Jak už asi tušíš, tužidlo vyhrát nechci, jen jsem se musela podělit o dojmy. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám zkušenosti s Gliss Kur... vyzkoušela jsem už víc řad - např. žlutou, růžovou i tuto modrou, ale nejvíc mi vyhovala černá s keratinem... je na poškozené vlasy a opravdu mým vlasům pomáhá:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Se značkou Schwarzkopf žádné zkušenosti nemám.
    Jinak tě sleduji jako ilonkastrejcova :))

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. z téhle řady jsem zkoušela šampon a používám tu pěnu, je fakt skvělá! mám dost dlouhé a těžké vlasy a taky vypadám pořád zplihle (přítel mě dokonce nutí zkusit natáčky :D) . jinak ještě od Schwarzkopf používám Schaumu proti lupům a jsem s ní taky spokojená

    kukucicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám ráda balzám od Gliss Kuru, takový ten svousložkový ve spreji a je super, krásně se pak vlasy rozčesávají a pěkně voní :)

    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Super recenze, líbí se mi jak je to napsané :o) Já od Scwhvarzkopf zbožňuji žlutý lak na vlasy got2b, který u nás bohužel není k dostání :(

    OdpovědětVymazat
  16. Od Schwarzkopf používám právě šampony a kondicionéry Gliss Kur + sem tam kondicionér ve spreji, ten je taky moc fajn.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám ráda žlutý šampon a kondicionér od Gliss Kur - né že by byl nějak super účinný, ale ta vůně je překrásná :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. tiež mam podobny problem s vlasmi mam ich jemne a lamu sa tak sa dam sem tam podstrihnuť, ale aj tak neverim na taketo zazraky lebo mi nikdy nič nepomohlo, takže som sa stym zmierila :)) Romy

    OdpovědětVymazat
  19. Mam vyzkousenych nekolik rad od Gliss Kur, nejvice mi vyhovuje zluta rada Oil Repair nebo fialova Asia Straight. Jinak od Cerne hlavy pouzivam hodne vyrobku, barvy na vlasy, tuzidla a laky Taft (obcas se divim, co vsechno spada do jejich koncernu) :) Jo, celkem spokojenost se vsim.
    ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mně základní Gliss Kur vlasovka vůbec nevyhovuje, ale na druhou stranu, jejich nesmívatelné péče ve spreji jsou úplně nej! :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  21. Ja mám skúsenosti so Schwarzkopf a to hlavne s ich radom Gliss Kur, ale aj s lakmi na vlasy :)
    e-mail:lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. sleduji :-)
    email:veryblackgirl@centrum.cz
    Používám hlavně styling na vlasy Got2be. Nejoblíbenější je lak na vlasy Megalomania - žádný jiný lak na vlasy nevytvoří takový objem bez zatížení (pokud se stříká z dálky). Na vyzkoušní řady Volumania se teprve chystám!

    OdpovědětVymazat
  23. Od Schwarzkopf mám celkem ráda některé stylingové výrobky Taft. Got2b jsem používala kdysi před lety, určitě jsem měla i pěnové tužidlo na objem, bylo to taky v hezkém růžovém balení, ale s jiným aplikátorem a celkově vypadalo trochu jinak. Pamatuju si, že to mělo červené víčko a hezky vonělo :-) Spokojená jsem s ním byla, tuším že jsem měla i lak na vlasy, tak bych tuhle novou verzi vyzkoušela určitě ráda :-)
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Nemám skúsenosti,ak som aj náhodou mala nejaký šampón,tak to bolo veľmi dávno,ale myslím že nie
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  25. ja ani neviem aké šampóny má schwarzkopf:D momentálne používam dlhšiu dobu inú značku
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Od Schwarzkopf používám laky na vlasy řady Taft volume :) jsou příjemné a patří mezi mé nejoblíbenější :)

    langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. nic od Schwaszkopf nepoužívám, takže bych ráda vyzkoušela.
    denisa.hartmannova@email.cz
    GFC: Deni Hartmannová

    OdpovědětVymazat
  28. Od Schwarzkopf jsem vyzkoušela docela dost výrobků, ale nic co by bylo uplně strašné nebo mi extra pomohlo. Jenom si pamatuju, jak se jedna maska musela nechat působit 15 min a vím, že jsem nesnášela, jak jsem se tu dobu musela pařit ve vaně než sem si mohla hlavu umýt. Od té doby kupuju jenom výrobky s krátkým působením :D

    karolina.vitkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...