Prohledat tento blog

středa 26. června 2013

Letní Lásky...

Co teď točím? Je toho méně, než by se zdálo, ale zas tak málo toho není...



  • Miluji paletku MUA Heaven and Earth, přirozené odstíny které drží celý den, neslévají se do vrásek a sluší jak tmavé, tak světlé pleti. Odstínově pro mě mnohem lepší než Undressed.
  • Miluji Sisley rtěnku v šukézním odstínu č. 4 - Sheer Rosewood...vypadá na rtech přímo poorgazmově...
  • Krém Bioderma AKN pro mastnou pleť je zárukou nelesknoucí se a bezbeďarové pleti, no kdo by nechtěl? Nyní v lékárnách můžete sehnat výhodné cestovní balení za nějakých šedesát korun (krém, peeling, micelárka)
  • Písnička od Queenů...nedávno jsem ji, díky jedné dobré duši, objevila. V uších mi zní nonstop:-)

  • Toaletka L'Air du Temps od Niny Ricci mi dělala doprovod na mé pařížské pouti a cítila jsem se v ní skvěle. Mýdlová čistočistá čistota, starosvětská a křehká, stejně jako Paříž. Použiji slova mé sestry, "Paříž na mě působí jako starý člověk, který prožil krásný život":-)...


  • Avéne Eau Thermale, minerální voda ve spreji. Je skvělá na cesty, na zánětlivá, vysušená místa, pro rychlé osvěžení na cestách...jinou nepoužívám.
  • Lak na nehty od Rimmel "Rimmel by Kate" č. 227 New Romantic. Přirozený odstín držící několik dnů...přesně podle mého vkusu.

A co Vaši favorité do veder?


21 komentářů:

  1. Termálku Avene taky používám, i když letos ještě ne v takové míře :)) A celkově stejně jako ty toho v létě používám míň, i když teď balím na dovču a nepřijde mi to tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, mě balení teprve čeká...počítám tak pět litrů parfémů a troje plavky...to by mohlo stačit:-D

      Vymazat
  2. Ten lak je božský! Thermálka je má letní nutnost.. O té lékárenské akci jsem nevěděla, to se musím hned podívat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak doporučuji, je moc pěkný, něžná, nepřeslazená růžová, působí čistě a upraveně a vydrží strašně dlouho.

      Vymazat
  3. Levandulkooo :D dneska mám celej den náladu pod psa, pak si přečtu tvůj popis Sisley rtěnky a válím se deset minut smíchy pod stolem :D díky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti zvedla náladu:-)

      Vymazat
  4. vytáhla jsem termálku Vichy, zaprvé na osvěžení, ten minulý týden byl peklo (teď zase mrznu :), ale parádně i zafixuje, takže mi líčení i přes ty teploty neteklo. jinak na tu Biodermu se musím mrknout, snad ji někde v Praze seženu

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není nad termální spreje, celkem jedno od koho, ale já si bez nich léto a vedra představit nedokážu:-)

      Vymazat
  5. Poorgasmový odstín, to mi nic neříká, to neznám :D. Jinak se shodujeme, tedy až na tu vůni, já mám svou stálici. A tu sadu Bioderma musím někde vyčíhnout!

    OdpovědětVymazat
  6. šukézní rtěnka a poorgasmový odstín :D dobrá volba slov :D

    Heaven and Earth teď mám moc také ráda!

    OdpovědětVymazat
  7. Heaven and Earth bola uplne prva vec, ktoru som od MUA mala a mam dodnes, aj ked je uz pekne rozpatlana :) Farby su fajn, len keby niektore odtiene tak neprasili!
    Ruz vyzera krasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mě láká od MUA Undressed too

      Vymazat
  8. Hehe, hned je ta rtěnka zajímavější. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Do veder hlavně opalovák :D Ale jinak minimální líčení a rtěnka je samozřejmostí :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na opalováky kašlu...budu se muset naučit je řádně používat.

      Vymazat
  10. tiez pouzivam v lete termalnu vodu v spreji od Avene, je super.
    Pozyvam ta ku mne na blogg na GA http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  11. to je krásný, to o tý Paříži :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjo, ty mi dáváš! Vlezu sem občas, ale vždycky to stojí za to :))) ;) Jo, ta rtěnka mě rozsekala. A pak ještě fakt, že ty a holubičky tvoříte pár. O_o Ale to bude mnou, protože jsem jí zatím nepřišla na chuť. Docela by mě zajímalo, jak na tobě vyzní...
    Jo a další šok přišel vzápětí na googlu, když jsem se pokusila odstín té rtěnky vyhledat a on tam na mě vykoukl zmalovaný Japonec! :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...