Prohledat tento blog

pondělí 3. června 2013

L'Oréal False Lash Wings - Řasenka s motýlím efektem

Nedávno mi od L'Oreálu došel testovací balíček, ve kterém mi, mimo jiné, byla přidělena tato řasenka. Byla jsem nadšená a zároveň plná obav. Někde jsem totiž viděla její kartáček a říkala si, že tohle asi nebude nic pro mě. Ačkoli mám velmi ráda plastové kartáčky a vyhovují mi více než klasické, tento tvar se mi nějak nezdál. Řasenka by mnou nebyla nikdy odzkoušena, ale díky darování teď vím, že bych přišla o hodně. Mé dojmy shrnuty v bodech:




  • První Vás do nosu udeří vůně. Řasenka krásně voní po kytici květin. Ještě se mi nikdy nestalo, že bych měla voňavou řasenku a musím podotknout, že malování s ní je i díky tomuto pro mě příjemnou ranní vzpruhou.
  • Balení je vkusné, mně se líbí a nestyděla bych se ji vytáhnout z kosmetické taštičky.
  • Teď to důležité. Mám jemné a dlouhé řasy a těm řasenka sedla jak, s prominutím, prdel na hrnec. Dělá dojem umělých řas a už jsem na ni schytala dva komplimenty (první od mamky, kdy padl dotaz "Ty máš umělé řasy?!" a druhý od kamarádky "Máš moc pěkně namalované řasy, co používáš?") a ty na řasy rozhodně často nedostávám.
  • Kartáček mému oku opět sedl. Stranou s "obloukem" naberu skvěle i řasy u vnějšího koutku oka a tím pádem celé líčení získá jiný rozměr. Řasenku používám následovně: nejdříve řasy projedu stranou rovnou, s krátkými štětinkami, a poté pročísnu řasy stranou s "vykousnutou" stranou (oblouk).
  • Nedrolí se, vydrží na místě celý den, černá je skutečně černá. Nerozmazává se, nežmolkuje. Zajistí objem a délku.
  • Řasy natočí a zvedne.
  • Řasy zbytečně nezatíží hutným nánosem, jsou stále lehké.
  • Vhodné pro výrazné, ale přesto neslepené řasy, krásně oko otevře.
  • Dobře se odličuje.
Na tuto řasenku nemám jedinou výtku. Možná, pokud jste eňo ňuňo puntičkářka, nebude Vám vyhovovat obal, který se hned omatlá prsty.

Tato krasavice strčí do kapsy mnohem dražší kolegyně a rozhodně ji nemám doma naposledy. Trumfla i mou  nejoblíbenější řasenku, a to je co říct. Samozřejmě, nečekejte, že sedne každému. Už jsem to zmiňovala několikrát, záleží jaké máte řasy. Pokud máte dlouhé řasy, ale jemné, bez objemu, tak neváhejte s koupí. 

Řasenka je dostání za cenu cca 325,- Kč. Je jí 7 ml.

24 komentářů:

  1. já si ji snad budu muset koupit nebo co :D jenže mám problém - hodně řasenek se mi obtiskává pod obočí, asi mám nějaké divné oči či co :/ takže se ptám, jestli má někdo s tím zkušenosti, abych si zas nekoupila další řasenku a nevyhodila tři stovky do vzduchu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lado, tato řasenka poměrně rychle zasychá. Obtiskávání se nemusíš obávat. Zaschne a drží celý den tam, kde má.

      Vymazat
    2. no ono mi to právě dělá skoro u všech řasenek, asi mám nějaké speciální víčka, třeba taková všemi vychvalovaná Lumene, to byla doslova katastrofa v obtiskávání :( takže se už bojím dopředu, když chci kupovat novou řasenku ... mám samozřejmě dvě ověřené, které mi to nedělají, ale jako známe se, že ... dvě nestačí :D

      Vymazat
    3. Jo ták, tak to ti neporadím, mně se obtiskávání neděje, přeci když řasenka zaschne, tak se neobtiskne:-)

      Vymazat
  2. Páni, vypadá dokonale!

    OdpovědětVymazat
  3. mmm, vyzerá zaujímavo. doteraz som bola skeptická, lebo maskary lorealky ma bohužiaľ nenadchli ani jedna (okrem klasickej Volumissime). píšem si ju na zoznam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dlouho používala Lash Architect, ta byla skvělá. Pak jsem přesedlala na Hypnose. Nyní, resp. několik let používám Wonderlash od Oriflame, ta je vynikající, ale tato řasenka od L'Oréal ji trumfla. Mám fakt řasy jak umělé a HLAVNĚ vydrží celý na svém místě.

      Vymazat
  4. Je vidět, že řasy prodlouží a hlavně natočí dokonale :) Ale stejně mi přijde, že docela slepuje, ale to asi dělá každá řasenka, když je vidět fotka takhle zblízka :)) Já mám teď řasenek víc než dost, takže pořizovat nebudu, ale vypadá fakt dobře :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jsem si ty řasy nalíčila jen na recenzi a ten nános se mi moc nepovedl, bývá to ještě lepší, rozhodně na fotce není vrchol umu:-D

      Vymazat
  5. Jemné dlouhé řasy bez objemu přesně mám. Kdybych tak neměla nakřečkovanou zásobu řasenek od Maybelline... teď budu muset řasit jako divá, abych je brzy vypotřebovala. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jak je vypotřebuješ, tak vyzkoušej tuto, opravdu za to stojí, hlavně v té akci, o které píše Verča níže.:-)

      Vymazat
  6. Taky ji všude vychvaluju, dostala jsem ji k narozkám, start byl těžší (ze začátku mi přišla moc "mokrá" a dost se obtiskávála) ale po 14 dnech jsem se naučila s kartáčkem pracovat a už mi nepřišla tak tekutá a jsem s ní maximálně spokojená :) Navíc jsem se dívala, že je velmi často v akci (momentálně v Rossmannu za skvělých 299 Kč plus k tomu dostanete oční linky od Loreálu!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je super akce!! Díky za tip, koupím si ji do zásoby a linek není nikdy dost.

      Vymazat
  7. mam velmi rada plastove kefky, ale pri tejto riasenke som vahala, lebo nie vsetky riasy, ktore som nou videla namalovane na blogoch sa mi pacili. ale mam presne typ rias, aky mas ty, dlhe,jemne, ale chyba im objem, takze by mi mohla sediet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bashi, to by ti mohla opravdu sednout.

      Vymazat
  8. Mne velmi nevyhovuje. Riasy sice pekne zvyrazni, ale zlepuje ich - teda tie moje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ji dát ještě čas, jak se vymaluje.:-)

      Vymazat
  9. Mně přišla samá Colorama, takže řasenku jsem si pořídila a těším se na ní jak malá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak dej vědět na blog, jak dopadla u Tebe.:-)

      Vymazat
  10. Já se bojím, že až si jí koupím, tak mi prostě nebude sedět. Nejlepší by bylo, kdyby si jí někdo v mém okolí koupil a půjčil by mi jí :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, není to nejlevnější řasenka, takže tvé obavy chápu. Snad někoho v okolí splašíš...:-)

      Vymazat
  11. Teď jsem si ji pořídila a zatím jsem se malovala jenom "vykousnutou" stranou, zbytek jsem ještě nezkoušela.

    První dojmy: nadzvedne, rozčeše, nepřipadá mi zhušťovací, to spíš řasy prodlouží. Ale určitě ještě zkusím tu druhou stranu kartáčku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reo, a úplně nejlepší se mi zdála, až už byla trošičku vymalovaná, to dělala opravdu nádherné řasy:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...