Prohledat tento blog

úterý 25. června 2013

Senzabox Červen 2013

Před chvílí dorazivší Senzabox a jeho obsah, dále bych tu mohla dát jen fotky...Střídmý komentář si ale, jako vždy, neodpustím.


Co obsahuje?
  1. Já mám Sprchový gel L'Occitane s vůní pivoňky. Jo, může být, pivoňky jsou mé oblíbené...Cestovní balení 75 ml
  2. Tvářenka značky Pease s arganovým olejem. Na obalu je napsáno made in Poland, takže asi polská značka...Krásná barva a má stá tvářenka do sbírky...Plné balení 4 g/55 Kč
  3. Day and night spot stick od Anatomicals. Na beďary moc netrpím a když už, řeším to čajovníkovým olejem. Vidím ho jako parťáka do kabelky, uvidíme co z něj vyleze:-)Plné balení 7 ml/119 Kč
  4. Dancing queen lak značky Models Own...Ten teda můj favorit není, v obchodě bych si ho nekoupila, na mě je to moc cirkusácké...ale třeba časem si k něj cestu najdu...Plné balení 14 ml/160 Kč
  5. Krém na ruce značky Kiss my Face. Přírodní kosmetika je mi sympatická a značku KMF mám ráda. Cestovní balení 22 ml je tak akorát do kabelky...
  6. Metallic Sparks tužka na oči značky Beauty UK. Mám ji ve fialovém odstínu, vypadá nositelně, taková tlumená fialová, uvidíme co bude dělat na očním víčku...Plné balení/140 Kč



Obsahově mi celkem vyhovuje, nicméně nic, co bych zrovna v tuto chvíli nějak zásadněji ocenila. Asi úplně největší problém mi dělá lak na nehty se třpytkami jako z cirkusu. Já vím, je léto, ono se to ztratí. Jenže na mě je těch třpytek nějak moc a ty barvy, TY BARVY mi připomínají Berousky, nevím proč, ale možná že to dělá ten červený lak, co teď aktuálně mám. S jiným podkladem to budu dozajista lepší, doufám...




 
Objektivně hodnotím tento box jako podařený. Subjektivně mi nevyhovuje lak a tvářenku bych si taky asi nevybrala, ale uvidím, třeba bude fajn, dlouho vydrží a stane se mou oblíbenkyní, nic není nemožné...

Jak zapůsobil červnový Senzabox na Vás?





34 komentářů:

  1. Mě se náhodou ten lak celkem líbí, ale ty třpytky mi připadnou nehorázně velké. Tvářenka je taky moc hezká, taková přirozená! Ta tužka se mi líbí asi nejvíce. :) S beďary problém nemám a ten krém bych asi nepoužila. Sprchový gel bych nějak využila. Tenhle senzebox rovná se nic pro mě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třpytky jsou i na mě robustní, nevypadá to dobře a barevně se mi taky nelíbí...vypadá to divně.

      Vymazat
  2. Já ho tedy nemám, ale působí na mě tak nijak no.. Asi bych z něj neskákala nadšením. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pôsobí na mňa tak nemastno-neslano.. proste nič moc. Ale pivonkový L'Occitane by som využila, mám rada tú vôňu :) Lícenka je krásna. Trblietkový lak ma tiež nenadchol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka se mi moc líbí, není moc třpytkatá, ale já mám podobný odstín od Essence. No ještě musím vyzkoušet, co vše vydrží...

      Vymazat
  4. tohle vydání se mi líbí rozhodně více, než to minulé.. ale tentokrát jsem samozřejmě neobjednávala :D tak je to vždycky, když to za něco stojí, tak tentokrát vyechávám.. jsem zvědavá, s čím přijde LB, pro který jsem se rozhodla tento měsíc.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta tužka má nádherný odstín! A lakem bych taky nepohrdla... Ale objednáno nemám a asi nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tužka je fakt fajn, líbí se mi, že je barevně decentní a nositelná i přes den na civilní líčení do práce...

      Vymazat
  6. podla mna velmi slabe.

    OdpovědětVymazat
  7. Lak se mi právě celkem líbí, ale ne na normální nošení. Jinak tenhle Senzabox mě bohužel také moc nenadchnul, ale objednávám i další edici, tak uvidíme, co vymyslí příště. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Celkovo na mňa box nejak veľmi nezapôsobil, ale lak sa mi fakt páči:) Ja môžem takéto trblietavé nadlaky a s takýmito nepravidelnými a veľkými trblietkami som lak ešte nevidela, takže ma rozhodne zaujal.

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám, že jsem opět o nic nepřišla :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se tento box naopak velmi líbí. Po tom minulém, kde mě nenadchlo vůbec nic, mi tohle přijde jako fajn. Ještě ho nemám doma, tak nevím, jaké budu mít varianty, ale těším se na všechno. Akorát možná ta tvářenka mě moc neláká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulý byl s rexonou, že? Ten se mi taky víc líbil...

      Vymazat
  11. Souhlasím s komentářem, že je to takové nemastné-neslané. Asi bych všechny věci využila, i když ten lak je taky moc divoký, snesu na nehtech maximálně stříbrné třpytky. Největší radost bych měla z produktu od L´Occitane :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně asi nejvíc udělala radost ta tužka na oči:)

      Vymazat
  12. přišlo mi to samé a jedinou radost mi udělal sprchový gel...:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, sprcháč voní fantasticky, ale furt je to jen sprcháč...

      Vymazat
  13. Mě by potěšila asi jen tužka na oči. Laky s podobným efektem nemosím ráda a nesnáším jeho odlakování :) Tvářenka se mi zdá hodně růžová, ale možná je to jen fotkou a ve skutečnosti je moc pěkná. Asi mě obsah nenalákal dostatečně, abych si box objednala :) Btw. nebyla tahle barva krabice i minule?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla. A podle me to bude znamenat spojeni obou boxu :).

      Vymazat
  14. Anonymní2:42:00

    jsem ráda, že jsem tento měsíc odolala a neobjednala, byla bych zklamana..... tentokrat bych to zhodnotila jako vyhozene penize

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...jako taky jsem si říkala, že jsem ty tři stovky mohla investovat někam jinam...

      Vymazat
  15. Zrovna mi minulý měsíc skončilo předplatné a já přemýšlela jestli obnovit nebo si dát pauzu nebo objednat LB a jsem ráda, že jsem si dala se Senzaboxem pauzu..Zdá se mi to po dlouhé době hooodně slabé..Snad nejslabší od začátku:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, mně zase připadne celkem fajn...po delší době:-)

      Vymazat
  16. Ta tvářenka je moc hezká. Ale teda už mě ty boxy moc nebaví, začíná to být nuda.

    OdpovědětVymazat
  17. Ceruzka vyzera skvele, pivonka je tiez fajn, povedala by som, ze je to taky dobry priemer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, průměr, taky to tak vnímám, ale díky bohu za něj...Když si vzpomínám na můj Great box, tak mám stále před očima mžitky:-D

      Vymazat
  18. Neobjednala jsem ani Lady ani Senza, ale zrovna ten lak se mi teda líbí...
    Zbytek bych ale nepotřebovala, takže kvůli laku objednávat nakonec nebudu, určitě by mi dorazil nakonec jiný než tento:)

    OdpovědětVymazat
  19. mám, přijde mi ze všech, co jsem měla, nejslabší. zrovna jsem na svůj blog dala recenzi, můžeš se podívat :)

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
  20. Neobjednala jsem, ale myslím, že je opravdu povedený :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...