Prohledat tento blog

pondělí 24. června 2013

Vyhlášení vítězů

Zdravím Vás, omlouvám se za delší odmlku, ale potřebovala jsem "voraz", dostavilo se mírné opotřebení materiálu a znáte to, když Vás něco nebaví nemá cenu to dělat. Dnes Vám prozradím tři vítěze dvou soutěží o tři ceny, zní to celkem divoce, ale ti z Vás, co se zúčastnili, ví...

Jako první vyhlásím vítězku o tužidlo Volumania od firmy Schwarzkopf. Tou se stává, tradááá...:




Bello, napiš mi mail do komentáře nebo na můj mail, ať ti balíček můžu poslat...

No a další jsou balíčky Colorama a L'Oréal,  vybírala jsem osobně:

Vybrala jsem Janu, protože tento krém by na léto mohl být pro Tebe to pravé...

A dekorativku Colorama vyhrává:

Protože prostě k myslivcům mám velmi blízko, ačkoli sama zelenou moc ráda nemám;-)...tož tak.

Blahopřeji Vám, a doufám, že si výhru pořádně užijete:-).

6 komentářů:

  1. Anonymní7:57:00

    gratulujem výhercom
    http://galantosfun.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Hurááá :D Takový paradox. V první vyhrané GA jsem dostala růžovou variantu... a tohle je 2.vyhraná GA v životě a zase Garnier krém :) těším se až ho vyzkoušííím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji výherkyním :))
    until-the-sun-comes-up.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, poprve v životě jsem něco vyhrála:-) A to ještě díky mému manželovi, ale aspoň k němu budu ladit, protože on skoro jinak než v zeleném opravdu nechodí... A to ještě tak skvělý balíček, už se na něj těším. Děkuji moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, mám radost že ty máš radost;-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...