Prohledat tento blog

pátek 28. června 2013

Yves Rocher Regenerační Olej Na Poškozené Vlasy

Do této recenze se mi vůbec nechtělo. Recenzujte něco, co je nemastné neslané, ani plus ani mínus. Necítím v tom dostatečné vzrůšo, abych měla ten neodolatelný pocit potřeby něco o tom napsat. Dál se mi pokračovat nechce, ale má morální povinnost je Vás před tímto výrobkem varovat. Možná totiž, stejně jako já, podlehnete vábení pěkného obalu, zajímavého složení a nápisu "Pro poškozené vlasy". Nenechte se mýlit, Yves Rocher to po reklamní stránce zvládl na jedničku, ale realita je někde jinde.



Olej, jehož složení je opravdu moc pěkné, je vcelku na nic. Mluvím samozřejmě za sebe. Aplikovala jsem ho, dle návodu, asi hodinu před samotným mytím vlasů. Pravidelně po dobu několika měsíců. Doufala jsem, že pravidelnost se vyplatí a nějaký výsledek, byť jen malý, se dostaví. Nebudu lhát, nedostavil se. Ticho po pěšině. Jen zbytečná piplačka navíc. Nevím jak pro nebarvené, normální vlasy. Pro mé jemné, vlnité melírované vlasy je tento výrobek zbytečností. 

Plusy bych našla, ale ty jsou celkem irelevantní vzhledem k tomu, že samotný výrobek nefunguje. Krásně voní po oříšcích a vanilce, jedná se o olej, který se do vlasů velmi dobře aplikuje a není problém ho vymýt běžným šamponem. Balení se mi taky líbí. Složení mě nalákalo k tomu, abych si výrobek koupila:


Najdete v něm mandlový, makadamiový, jojobový a jiný olej....Zajímalo by mě, zda máte s tímto výrobkem zkušenosti. 

Kupovala jsem v krámku Yves Rocher za nějaké dvě stovky v akci, 150 ml.

20 komentářů:

  1. Hele a má Yves Rocher vůbec něco, pro co se vyplatí si zajít? Mně ten obchod vždycky hrozně odpuzoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně mám ráda jejich sprchové gely, kromě toho kávového, ten mi smrdí. Makeup Pure Light mi přijde fajn, dlouho vydrží, jemně kryje. Velmi povedený mi přijde i olej na ruce s Arnikou, kolínské vody s vůní modrého cedru a zeleného čaje, krém na pleť cure solutions...Naopak bbčko je podle mě špatným vtipem...:-)

      Vymazat
    2. Má, rtěnku Grand Rouge, recenzi už mám napsanou, ale vyjde až za dýl :-)

      Vymazat
    3. Jééé, tak tu jsem si už několikrát chtěla koupit:-D...Takže je fakt dobrá, kurnik, já to věděla! Jsem zvědavá na tvou recenzi a taky jaký odstín sis koupila. Já uvažovala o té přirozené béžové nebo jak...Doufám že mě nenalákáš, protože mám plnej kufr rtěnek, to nikdy nemám šanci upotřebit a zásoby se rozrůstají...

      Vymazat
  2. já ho doma mám a občas ho používám před umytím vlasů a řekla bych, že mám po něm vlasy celkem hebké.. jsou lepší produkty na vlasy to určitě ano, ale zas tak špatný není ;) nádherně voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo, souhlasím že skvěle voní, velmi příjemně. Ale s vlasy mi fakt nepomohl.

      Vymazat
  3. Děkuju za tip, ten si nekoupím. :D Už jsem se po něm několikrát dívala, ale piplačku na víc bez valného účinku nepotřebuju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., ráda se stalo, vždy ráda odradím od něčeho, co se neosvědčilo. :-)

      Vymazat
  4. ja ho mám, dostala som ho od spolubývajúcej na narodeniny. ako jasné, na poštiepené končeky nič nefunguje, ak sú už zničené :D ale čo ja viem, ja mám ten rituál celkom rada, milujem jeho vôňu, žiadna piplačka to nie je. "cvrknem" to do dlane, premažem asi od polovičky dĺžky, vypnem vlasy a čakám... možno si to len nahováram, že sú po ňom vlasy lesklejšie, ale sú. a pri mojom strihu vlasov aj celkom vidím zjemnenie koncov, lebo inak sú tie konce hrozne rozlietané a to už opticky pôsobí "poškodene"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ninuš, už jsem to tu psala několikrát. Poškozené vlasy nemusí nutně znamenat roztřepené konečky. Já kupříkladu roztřepené konečky nemám, bo se chodím stříhat jednou za dva měsíce. Problém je v tom, že mám vlasy jemné jak mimino a celkem hodně, do toho ten melír, hrozně blbě se takové vlasy rozčesávají, hned se zakučkají, jsou náchylné k lámání, prostě žádná hitparáda to není. Na zjemnění konečků mi pomáhá CHI olejíček, to je snad jediná věc, co mi jako péče "po" pomůže. Pak byl ještě dobré to klasické hedvábí od Biosilku.

      Vymazat
    2. samozrejme u každého to znamená niečo iné, u mňa sú to poštiepené končeky. na tie mi aj tak najviac zaberá tangle teezer. ten chi fakt musím skúsiť :)

      Vymazat
    3. Souhlas, tangle je i můj oblíbenec a CHI určitě vyzkoušej:-)

      Vymazat
  5. Já jsem velký fanda olejíčků a ani tento v mé sbírce nechybí. :) je celkem fajn, ale používám ho spíš až po mytí vlasů. Mám je dost suché a před mytím jsem používala kokosový nebo olivový olej, aby je šampon tolik nevysušil. Tohle měla být alternativa, ale nakonec je mi ho líto vymývat. :) Nepřijde mi tak silný, aby mi vlasy umastil a hezky v nich uzamkne vlhkost, což potřebuju. Já stejně moc nevěřím, že by něco zachránilo poškozené vlasy. Ty je asi třeba ostříhat. Ale hydratace dělá zázraky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jokaraj, tak to vyzkouším!! Možná že na mé suché vlasy by nebylo od věci ho máznout jen tak mezi mytím. S tou hydratací máš pravdu. Mám od Sebastian hydratační masku na vlasy, občas si ji napatlám tak na půl hoďky a vlasy mám pak jako nové, opravdu jako by se napily vody, jsou hydratované, jemné, nerozlítané. Mně totiž ty běžné levné masky z drogérky nezabírají, efekt žádný, jsem bohužel odsouzená si kupovat ty dražší z kadeřnictví, jedině tam vidím nějaký ten efekt.

      Vymazat
  6. Mně přijde divné, že je nějaký olej, který nepomůže na vlasy. Dávám kokosový, ale fááákt ho dávám hodně, hodinu před mytím, výsledky jsou skvělé, hned po prvním vyzkoušení. Tak jsem měla za to, že ten kokosák si dávám kvůli vůni a že jakékoliv jiné oleje by to splnily stejně.
    Mám spíš divnou zkušenost s jejich Malinovým octem - pěkná blbost a vlasy jsem skoro nerozčesala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, kokosák jsme do vlasů dávala jeden čas taky a byl opravdu nápomocný. Nevím, ještě ho budu nadále používat, a uvidím. Jinak malinový ocet jsem si chtěla taky koupit, ale teď si mi definitivně potvrdila, že jsem udělala dobře, že jsem si ho minule nevzala.

      Vymazat
    2. Já mám jemné, celkem cuchavé vlasy a ten maliňák mi tohle nedělá :) Naopak mám vlasy jemnější, ale ne rozlítané :) A lesklejší taky o trochu byly... Ale jestli stejnou službu udělá i klasický ocet to nevím, protože ten jsem zkusila jednou (jablečný) a hrozně mi po něm smrděly vlasy :D

      Vymazat
  7. Anonymní6:26:00

    Ahoj Levandule, ty se znáš s Berry z Berryandherlife? Nevíš proč najednou přestala přispívat? Nemám profil, tak se jí nemůžu zeptat... Díky!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, nevím, netuším, osobně se neznáme a já si tipla dovolenou;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12:32:00

      A nemohla by ses zeptat pls?

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...