Prohledat tento blog

čtvrtek 4. července 2013

Gabriella Salvete Stars Enamel 08 AZZURRO

Nevím, zda se jedná o nějakou letní limitku, tak raději rychle zaútočte na drogérie, dokud tyto laky ještě jsou. Já včera tento azurový zázrak brala jako poslední kus. Ve stojanech mají ještě asi šest nebo sedm barev.
Fotka na slunci:


Konzistencí je jako ten šedý, o kterém psala teď nedávno Tuttobene. Já ho mám doma samozřejmě taky, je opravdu zajímavý, dlouho na nehtech vydrží, stejně jako tady ten modrý.


Na nehtech se chová jako byste si na ně nandali vrstvu šmirgl papíru. 
fotka ve stínu:



Odstín 08 Azzurro se mi strašně líbí. Na slunci má blankytně modrou barvu se stříbrnými odlesky, vypadá jako z jiného světa. Ve stínu je spíše stříbrný než modrý. Líbí se mi dokonce víc, než jeho šedá eminence:-).


Toto léto má svého jasného lakového favorita:-)...

Cena 89 Kč za 11 ml. Já ho kupovala u nás v Přerově v drogérii Rossmann.

Už jste těmto lakům taky podlehly?

38 komentářů:

  1. Ten je krásný! Mám Mistero Grey, Lila, Sapphire a nový Acquamarina :) Jen škoda, že nové odstíny Raspberry, Vampire a Princess jsou lesklejší a bez třpytek :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zase právě vyhovují, že jsou bez třpytek,ty třpytkaté se mi na mě nelíbí.

      Vymazat
    2. I ty bez těch třpytek jsou moc pěkné, dneska jsem úplnou náhodou (hahahahahaha) byla zase v Rossmannu a koupila si ten růžový...chjo:-(

      Vymazat
    3. :D Tak nám ho musíš ukázat :) Mně to prostě připomíná prostěradlo obtisknuté do polosuchého laku, takže nic pro mě. Ale je fakt, že spoustě lidem se texturované laky bez třoytek líbí :)

      Vymazat
  2. No teda, v Brně je mají v Rossmannu za 69,90. Ale zase jsem tam viděla jen ty základní 4 barvy, pche. Půjdu dneska znova na obhlídku, jsem do těch laků zamilovaná. A šmirglpapíru se neboj, za půl dne za den se to ohladí a budeš si moct v klidu obléct i punčošky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nebyly z té nové kolekce ještě, ty v akci ještě asi nebudou.

      Vymazat
    2. Tak jsem je našla v jinačí drogérce, i tu novou kolekci, a stály pro změnu 79. :) Koupila jsem si ten růžový neonový a jsem rozpolcená, jestli je krásný nebo hnusný. :)

      Vymazat
    3. Mně ten nový stál 70 Kč :)

      Vymazat
    4. A v které drogérii ho mají za tak dobrou cenu??:-)

      Vymazat
    5. V Rossmannu na Muzeu v Praze :)

      Vymazat
    6. Aha, tak to mám trošku z ruky, ale určitě je někde zlevní i v Přerově nebo Olmíku.

      Vymazat
  3. šmante ten je krásnej!
    asi si pro něj půjdu! a jestli má i dobrou výdrž.........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má skvělou výdrž a rychle poběž, protože ty zase budou věčeně vyprodané, bych se i vsadila:-D

      Vymazat
  4. ten mám taky a zrovna ho mám na nohách teda :D ale je krásnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, už ho mám na nohách taky, vypadá božsky;-)

      Vymazat
  5. No nene, u nás jen pořád ty čtyři základní barvy, ach jo!!!!! Je krásnej a to mě ta modrá dvakrát nebaví:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je třeba vyčkávat a po objevení na pultech hned házet do košíku:-D...

      Vymazat
  6. Já myslím, že se zase objeví. :) Ale krásný je, jen co je pravda, taky bych ho brala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se objeví, ale vím jak je to u nás s tím šedým. Nakonec mi ho musela dovézt kámoška z Olomouce.

      Vymazat
  7. dneska dělám nájezd na drogerie :D tenhle odstín vypadá asi nejlíp, co jsem zatím viděla!

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mě láká ten zelený, ale tento modrý se mi líbí asi nejvíc:-)

      Vymazat
  8. Vyzerá moc zaujímavo! Škoda, že k nám sa dostávajú s oneskorením, tak rada by som si kúpila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se brzy dostane i na Slovensko:-)

      Vymazat
  9. všetky sú krásne,tento sa mi dosť podobá na sapphire :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já už taky konečně podlehla :-) - stejný odstín jsem si koupila dnes za stejnou cenu + ještě acqua-něco. Vypadá na Tvých fotkách krásně, takže vidím, že jsem neprohloupila. Tyto nové odstíny mě berou, zatímco z předchozí řady nemám žádný (ale ještě pokukuju po korálovce :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, ty sis koupila i toho druhého (mého) horkého favorita. Já dnes u stojanu dumala, zda ho mám vzít, no nakonec jsme si odnesla růžovej. Ještě jsem od mamky ke svátku dostala takový korálový a ten mi byl několikrát pochválen, mají ho ve stálé nabídce...Jsem se do těch laků totálně zbláznila:-)

      Vymazat
  11. Ten je fakt nádhernej, mám chuť si ho přikoupit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neváhej:-D Takových laků není nikdy dost, snad to nebude jen limitka a zařadí ho do běžného prodeje.

      Vymazat
  12. ještěže nesnáším modrou, jinak bych ho musela mít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se ti, že modrou nevyhledávám taky, ale tohle je takový šedomodrý hybrid a to se mi na něm líbí. A pak taky ten název:-)

      Vymazat
    2. Ha, já naopak modrou miluju, ale ne zrovna v dekorativce nebo lacích. Ale struktura toho laku je nádherná, zamilovala jsem si ten šedý. Každopádně zaběhnu omrknout i ty nové. Před odjezdem jsem je ještě u nás neviděla.

      Vymazat
  13. Tak ten vypadá naprosto úžasně! Už delší dobu se ohlížím po trřpytivých lacích a myslím že na tenhle se půjdu do drogerie kouknout :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajdi, ještě ho tam třeba budou mít:-)

      Vymazat
  14. Už jsem si ho chtěla vzít, ale nakonec sáhla po fialovém :).

    OdpovědětVymazat
  15. zrovna jsem nakoupila snad všechny odstíny maybellin colourama :D

    www.dementiq-dementiq.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mne sa veľmi tieto láky páčia, mám fialový od GS a potom bledomodrý od rimmel tuším:) páči sa mi na nich tá výdrž a výzor to prežijem potom aj to nekonečné odlakovávanie:D Hello From the Edge

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...