Prohledat tento blog

pátek 5. července 2013

Garniér Goodbye Damage

Tuhle silnou trojku na velmi poškozené vlasy jsem vyzkoušela já sama. Měla jsem neodolatelné nutkání k takovému činu, ačkoli své osvědčené produkty jsem již objevila (bohužel v mém případě jsou to jedny z nejdražších produktů na trhu vůbec). Mám totiž jemné vlasy, mám jich celkem hodně a chodím pravidelně na melír. Četnost návštěv plus stříhání zhruba jednou za dva měsíce. Kdybych byla bohatší a nebylo by mi to hloupé, ke své milované kadeřnici bych klíďo chodila jednou týdně:-)...Píšu to proto, že primárně neřeším roztřepené konečky, ale poškozené vlasy fénováním, žehlením, melírem...
Celá řada obsahuje Keraphyll a výtažky oleje amia.


Výrobek údajně odvrátí jeden rok poškození za jeden týden. Tady by se nejednomu jedinci chtělo rýpnout "jak se taková hodnota měří a je to vůbec možné?"...A možná i další věci...

Takže, abych začala svými dojmy a začnu od podlahy, pardón, od šamponu:

Velmi dobře myje, je extra kluzký, nedredovatí vlasy, pění obstojně, příjemně voní jako klasický Fructis (takto voní všechny výrobky z řady Goodbye Damage), jaký si ho pamatuji ještě z dob základní školy (btw., pamatuji si, jak mi mamka na základce koupila Fructis v jedovatě zelené flašce, který tehdy hrozně frčel a já měla dojem, že mám doma něco extra super...a taky si díky tomu uvědomuji, že jsem byla na kosmetiku ujetá odjakživa). To je tak asi vše, co bych k šamponu dodala. Určitě pozitivní dojem.

Balzám na vlasy:
Ten na mě udělal dojem leda tak na první dobrou. Dalším a dalším použitím se mé vlasy stávaly více umaštěnými, jakoby se mi scucly v jeden uplácnutý chumel bez objemu, byla jsem z toho fakt nešťastná a nechtělo se mi s tím výsledkem ani mezi lidi. Ještě že mám suchý šampon...Žádné ozdravení se nekonalo. Jen zatížení. Z toho dedukuji, že tento produkt, resp. celá řada, bude spíše fajn pro lidi s normálními nebo poréznějšími vlasy. Nedoporučuji rozhodně pro jemnovlasaté jedince, jako jsem já.

Okamžitá péče:
Jednominutová maska byla kupodivu lepší, zdálo se mi, že mi krásně uhladila přesušené konce. Jenže, a opět budu psát tu samou písničku co výše, měla jsem vlasy strašně uplácnuté, bez objemu. Podotýkám, že jsem produktů dávala do vlasů minimálně, to kdyby mě někdo chtěl poučovat o vhodném množství:-)...

Takže suma sumárum, já nadšením neskáču. S radostí se vracím ke své stávající předražené péči o vlasy a budu doufat v zázrak, že jednou možná najdu něco za pár šupů, co splní účel stejně jako něco pětkrát dražšího...

V drogériích jsem viděla ještě olejíček téže řady.


*děkuji Garniér za poskytnutí produktu k recenzi

12 komentářů:

  1. ajaj, já jsem si po dobré zkušenosti s šamponem koupila i balzám a trochu se teď bojím...mám hodně husté a těžké vlasy a dost mi plihnou... tak jsem zvědavá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš hodně husté, těžké vlasy, možná ti sedne. Mně se vlasy uplácly, protože je mám jako pavučinky, prostě potřebuji hodně péče, ale bez zatížení.

      Vymazat
  2. Tak ja na ten balzam nedam dopustit.. mam po nem uplne uzasne vlasy, mam uz treti baleni.. fakt je, ze mam vlasy dost poskozene, davam jim chudinkam zabrat odbarvovanim :o( asi je fakt urceny na hodne ponicene vlasy a ty zdravejsi "prepecuje", zatizi, umasti..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vida, tobě balzám sedl. Nevím jak s poškozením, ale já na tom jsem celkem blbě a když už, tak jsem cítila zdravější vlasy po té instantní masce.

      Vymazat
  3. Prosím dej vědět, co že je to tvé vlasové nej, já stále hledám....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sebastian Penetraitt maska, kondicionér šampon plus jejich maska z hydratační řady Hydre. Skvělá je i maska Macadamia. Olejíček CHI a vlasová mlha s keratinem taktéž od CHI. Objemové tužidlo CHI.

      Vymazat
  4. ten zelený šampon Frutis si pamatuju - akorát že u mě se po jeho použitáí vytvořil jen jeden nerozčesatelnej dred :D už nikdy jsem si už tuhle značku nekoupila

    z téhle jsem vyzkoušela jen kondicionér, ale žádný zázrak se zatím nekonal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak má s čím člověk porovnat, je velmi obtížné tohle pochválit, bohužel:-(

      Vymazat
  5. Mě teda mastní vlasy hlavně šampon. První den po umytí OK, ale k večeru se to začne šíleně mastit a musím si vlasy umýt :/ ten kondicionér ani olejíček mi nevadí, přijdou mi fajn (ovšem žádný zázrak). Macadamia a Biosilk holt stále vedou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani tvým hustým vlasům nesvědčí? Tak to je co říct. Já byla vážně zklamaná.

      Vymazat
  6. Mě z celé řady láká jenom ten olejíček :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak, už jsem si ho koupila, je fajn a recenze bude.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...