Prohledat tento blog

úterý 2. července 2013

Ladybox Červen 2013 Stojí za pozornost

Asi se k Vám už donesla informace, že Ladybox se sloučí se Senzaboxem. Jsem ráda, že se holky informací zhostili a já si můžu vesele psát jen o dalším obsahu LB. Zrovna mi ho přivezli, tak se na toho krasavce podívejte:




TA MODELKA JE FAKT KRÁSNÁ, MUSELA JSEM JI TU DÁT:-)

Obsah vidíte:
  1. Mixa hydratační krém pro suchou a reaktivní pleť 50 ml
  2. Inglot tvářenka plné balení 6 g odstín číslo 28
  3. Figs & Rouge AloeVera & Mint Balm 17 ml plné balení
  4. Salcura intimní sprej Topida cestovní balení 15 ml
  5. Kiss My Face Anti-Stress sprchový gel cestovní balení 29 ml
  6. Vzoreček rtěnky MUFE červená barva č.42 vzrorek 1,5 g
  7. Duck Island Body Lotion Mandarina & Bergamot cestovní balení 30 ml
  8. Vzorky BBčka Vichy plus dva vzorky šamponu Weleda
Až na tu kačeří kosmetiku paráda. Je fakt, že odstín tvářenky je dost zvláštní, nevím zda mi bude vůbec slušet, ale od Inglotu beru vše:-D. Vzorek rtěnky MUFE, no už jednu mám, je to takový dárek LB, tak proč ne. Ta červená je fakt brutál a nevím zda ji vůbec někdy vyvenčím. Teď v létě se vůbec nemaluji, takže tato rtěnka zůstane hodně dlouho netknutá.

Mixa krém je milý dárek, mám od nich micelárku a ta mě nezklamala. Jsem zvědavá na krém (škoda že to není ten jejich CC krém). Balzám od firmy Figs & Rouge je fantastická věc, která se hodí vždy a já už se nemůže dočkat, až ho řádně testnu. Salcura sprej pro intimní hygienu má být určen pro ženy, co trpí kvasinkovou infekcí, což já ani nevím, co vlastně je, ale spousta mých kamarádek velmi dobře ví, o čem je řeč. Určitě vím, komu sprej věnuji (doufám že to nevyznělo moc divně:-D)...

Vzorky od KMF, Weledy a Vichy ráda vyzkouším. Weledu mám ráda a mít hřívu jako modelka na jejich letáku, nezlobila bych se:-)...

Podrobná recenze v dohledné době.

Tož to je vše, asi budu měnit odstín tvářenky, ještě budu muset popřemýšlet.

Jak se Vám líbí obsah LB?


12 komentářů:

  1. Viděla jsem obsah u Moory a vlastně když koukám na ten tvůj, vypadá lákavěji - nemáš tam pastu na zuby a naopaku tím MUFEem to v mých očích stouplo, ale tak to je jen bonus :) mentolový balzám bych nevyužila a Mixa mě nebere, o nic jsem tedy nepřišla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Furt lepší rtěnka než pasta na zuby, to je fakt. Mixu moc neznám, ale francouzskou kosmetikou se mi nechce apriori pohrdat;-)

      Vymazat
  2. Už se těším na recenzi šamponů z Weledy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to spíš budou jen takové letmé dojmy:-)

      Vymazat
  3. Tyjo tak to jsi to s tou červenou rtěnkou vyhrála, tu ti závidim..miluju červené, rudé rtěnky :)..To je ta sama co byla v senzaboxu?

    OdpovědětVymazat
  4. Je to divné že máš černou krabičku.
    Já mám růžovou :)
    A navíc..psali tam že jsou 4 odstíny těch tvářenek..a kamokoliv se podívám na stránku o recenzi tohoto ladyboxu má každý stejný odstín..
    já bohůžel také :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem ten odstín a vypadá velmi přirozeně, je sametový a velmi univerzální, takže v tom problém nevidím. Krabička je mi šumák, nejsem velkej estét.

      Vymazat
  5. Tak za tenhle obsah bych byla ráda. Já místo té krásné MUFE rtěnky dostala šampon a kondicionér Kiss My Face - hrůza. A místo té krásné tvářenky 28 jsem dostala šílený cihlový odstín 29. No a mátu nesnáším, takže balzám jsem ani neotevírala. Můj první box, jsem šíleně zklamaná. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fakt smůla:-( Ale ten kondicionér KMF je fakt dobrej, vyzkoušej.

      Vymazat
  6. Tentokrát už jsem si chtěla box fakt koupit, hlavně kvůli Figs & Rouge, ale teď jsem ráda, že jsem to neudělala, mentolovej balzám fakt ne-e, škoda, jinak na příchutě náročná nejsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale zase teď na léto se mentol může hodit. V jiném ročním období by mě asi taky nepotěšil.:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...