Prohledat tento blog

pondělí 29. července 2013

Léto kosmetice nefandí


Ne že bych chtěla psát negativně laděné posty, ale tyto dusnovedra mi dávají zabrat jak fyzicky, tak psychicky. Vlastně to je ten důvod, proč ani nepíšu. Nemám chuť. A jak není chuť, je lepší vynechat. Cokoli.


Tato kombinace mě baví, lak Models Own a zlatá Colorama...
Návštěvu hradu Bouzov doporučuji všemi deseti:-)
Hrad Bouzov
Červené vystřídalo bílé...mňam!:-P








Vlastně bych chtěla shrnout v bodech to, co mně trošku vadí. Samozřejmě, budu se snažit v rámci kosmetiky, ale stopro to zcela jistě nebude:

  1. Je jedno, co si dám ráno za krém, stejně ho během dne ho vypotím.
  2. Je jedno, jak moc nebo málo se namaluji, během dne to vypotím.
  3. Nemůžu cvičit!!! Nejde to, jsem za pět minut slitá a lapám po dechu:-(
  4. Mé vlasy jsou zplihlé bez ohledu na to, jak kvalitní vlasovou kosmetiku použiji.
  5. Nesnesu na sobě jakoukoli vůni. Já, parfémová maniačka. 
  6. Nic mě nebaví a ani dostatečně nemotivuje.
  7. Miluji čtvrtou hodinu ranní, kdy se konečně ochladí a já zaberu.
A taky se najdou věci, co se mi naopak líbí:

  1. Má neskutečná žravost je na minimu, tudíž skoro nejím a všechno na mně plandá.
  2. Baví mě túry po zámcích a hradech, je tam totiž chládek (jindy mi to přijde nezáživné a nedostatečně akční).
  3. Mám přečtené všechny knížky od Vánoc plus jsem se pustila do skript "Jaderná fyzika", to je tak, když usínáte nad ránem...
  4. Ušetřím za veškerou kosmetiku.
  5. Jsem zpomalená, takže mé standardní impulzivní sklony mizí, rychlé pohyby se stávají pomalejšími a dokonce i má tolerance pro vše je na maximální hranici. Fajn stav pro jakékoli seznámení, hahaha...
  6. Jsem opálená a sluší mi bílé tílko...o to víc, že na mně plandá:-D
  7. Je mi všechno jednooooooooooooo:-D
A jak jste na tom s vedry vy?

18 komentářů:

  1. Jsem se zasmála, jsem na tom asi stejně! :D hlavně je mi všechno jednooooo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Oba sedmé body spolu u mě souvisí - už přes týden jsem se kvůli tomu vedru nevyspala, takže je mi všechno jedno :-D Chtěla bych spát víc než 4-5 hodin denně, už opravdu zoufale potřebuju svou obvyklou devítihodinovku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, jsem jak praštěná přes palici a ještě k tomu nevyspalá...už chci ty slibované bouřky.

      Vymazat
  3. :D:D Super článek! Vedra nesnáším !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme tušila, že v tom nejedu sama ;-)

      Vymazat
  4. Nelze jinak, než souhlasit. Spát se nedá, krémovat taky ne, protože je člověk jen ulepený, na vanu můžeme zapomenout, jelikož i sprcha je děs. O makeupu ani nemluvě, to je ztráta času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je jen studená sprška a klimatizace a ještě během dne na sebe (protože se namaluju) cákám studenou vodu z umyvadla. Kosmetická blogerka jak vyšitá:-D

      Vymazat
  5. Budeme na tom asi všechny stejně :D

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní13:19:00

    Hahaha jak kdybych to všechno psala já. Nejvíc mi vadí nedostatek spánku, celodenní apatie a bolesti hlavy. Ted jsem jak na smilování čekala na bouřku, která se k nám blížila (olomouc) no a samozřejmě nás těsně minula....ani kapka. VRRRRRRR. Ať už to skončí. Až budu v zimě nadávat, že chci léto, dejte mi někdo facku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás V Přerově taky bez bouřky, alespoň se ale ochladilo:-)...

      Vymazat
  7. :D :D Hrozně jsme se pobavila :D
    Ze mně ten makeup taky nějak steče, nebo se zpotí tak, že se stane neviditelným :D
    Na Bouzov jsem vždycky chtěla, ale máme to nějak z ruky stejně jako Pernštejn, na který bych vyrazila :)
    Na blogu jsem tomu horku taky věnovala článek :)
    Jinak v tomhle horku snesu an sobě jen vůni Třešňový květ od L´Occitane, i dyž je na mě jinak až moc osvěžující a štiplavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pernštejn může být taky zajímavý, díky za tip. Třešňový květ mám moc ráda, měla jsem kdysi tu miniaturku z nějakého boxu a do těch veder by mohl být fakt dobrý.:-)

      Vymazat
  8. no jo, vcera u nas bolo 38, byt vyhriaty ako kachlova pec, zaspala som niekedy nadranom...s tymi negativami suhlasim, ale prekvapivo vone na sebe znesiem (svieze), len v tej horucave na mne jaksi nic nedrzi. Vsetko je do hodinky prec.
    Ale aj tak som rada, ze je leto :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ono nic moc nevydrží, ale já ani takto zmátořená po ránu nemám chuť se něčím ošplíchnout. Léto je fajn, miluju když je venku dlouho světlo, jen ty extrémní vedra mi ubírají energii:-(

      Vymazat
  9. Tomu poslednímu jsem se taky zasmála :D A vedra nesnáším!

    OdpovědětVymazat
  10. vtipný :) taky se prakticky nemažu a nemaluju a pořád jsem pod studenou sprchou..
    ale teď poslední tři dny bylo fajn, ale o víkendu bude hůř asi.nejradši mám jaro

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...