Prohledat tento blog

středa 3. července 2013

Olia - Nová barva na vlasy od Garniér

Jsem ráda, že Vám můžu zprostředkovaně něco napsat o této barvě. Je to novinka a její název Olia není od věci. Obsahuje totiž 60% přírodního květinového oleje. Taky musím říct, že je to první barva, co mi nesmrděla. Tak lesklé vlasy, jako po barvení měla Pavla, jsem snad v životě neviděla.


Jelikož se Pája baví na černo, vybrala jsem odstín 1.0 Ultra černá. Balení obsahuje barvící krém, oxidační činidlo, jeden pár super stylových černých rukavic:-) a balzám na vlasy. Barva je bez amoniaku a poskytuje 100% krytí šedin. Je to dlouhotrvající barva na vlasy.


Zajímavostí je, že barva na vlasy krásně květinově voní, takže už samotná aplikace je velmi příjemná. Dalším plusem je to, že barva Pavlu vůbec neštípala, což se ji běžně s jinými barvami stává.


Co mě asi dostalo nejvíc, byly ty černé rukavice:-)...Barvení probíhalo už před nějakou dobou a dojmy Páji jsou v podstatě velmi pozitivní. Černá se ji vymývá, ale méně než u jiných barev, zatím ve vlasech drží. Má pocit, že její vlasy jsou zdravější. Černá je opravdu černá a balzám na vlasy ji vydržel na několik použití. Jen sama lituje, že není běžně k dostání v drogériích (ten balzám):-)...
Barvu seženete za cenu 169 Kč běžně v drogériích. V akci se dá pořídit i výhodněji.

Před a po:


Plánujete novou barvu Olia vyzkoušet? Barvíte si vlasy doma?


*děkuji Garniér za poskytnutí produktu k recenzi

13 komentářů:

  1. Plánuju ji zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzkoušena - ta nejsvětlejší blond...a už jinou nechci :)

    OdpovědětVymazat
  3. čierne rukavice zaujimave :))) ja som si nedavno farbila ale šampon palette, a farbim si doma

    OdpovědětVymazat
  4. Normálně se výrobkům od Garniérů vyhýbám, protože mi nesedí. Ale tu barvu risknu... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jelikož si vlasy barvím doma, tak mě opravdu velice zaujala a určitě do ní dřív nebo později půjdu :).

    OdpovědětVymazat
  6. Docela vás obdivuju, že se umíte doma takhle hezky nabarvit. Já jsem to párkrát zkoušela a no more. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem manuálně docela zručná:-)))))))

      Vymazat
  7. mam ju doma v odtieni 5.0 hneda a chystam sa nu, takze mozno z toho bude aj recenzia :) inak mne farbi vlasy manzel, mam kratke, takze ziadna velka praca to neni. Vzdy sa len stazuje, ze mu to smrdi, tak dufam, ze tato nebude smrdiet ani jemu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej mi pak vědět, jak jste s manželem dopadli. Zda barva voněla i vám a jaká byla na tvých vlasech. Děkuji:-)

      Vymazat
  8. Já si vlasy barvím doma t uhle asi vyzkouším, zatím ovšem mám zásobu barev nakoupenou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...