Prohledat tento blog

úterý 16. července 2013

Poklady Dr. Popova

Už je to nějaký ten pátek, co jsem měla možnost si vybrat nějaké produkty k recenzi z eshopu www.drpopov.cz. Vybrala jsem si tři produkty a ráda bych Vám o nich, po důkladném zkoušení, něco napsala.



Řebříčková mast mne zaujala všestranným využitím. Byla jsem zvědavá, zda bude skutečně tak hojivá. Mast používám na ruce, na paty a nedávno jsem ji použila i na mé ukrutné spáleniny od slunce. Mohu jen doporučit. Konzistencí připomíná sádlo, dokonce i sádlem a bylinami voní. Vždy po namazání dostávám chuť na chleba z prasete (rozumějte na chleba se sádlem). Krásně pokožku změkčí, za půl hodinky se vstřebá. Osvědčila se mi i na záděry, jemné odřeniny...Velmi dobře se mi hojí štípance od komárů a jiných pičurek. 
Mast obsahuje šest druhů bylin.
50 ml za 63,- Kč. Můžete zakoupit ZDE. (Mají i variantu 100 ml za 100,- Kč)


au, au, au...

Mumio pleťové mléko je velmi lehké, rychle se vstřebá, pokožku zároveň dostatečně hydratuje, naprosto ideální tělové mléko pro letní dny. Já už mám na dně a byla jsem s ním velmi spokojená. Má typickou vůni mumia. Mumio znám z dob mého dětství, kdy ho babička dávala kloktat a polykat všem, o něž se nemoc jen otřela:-D...Po použití je pleť vláčná, svěží, hebká a příjemně voňavá.

Tělové mléko je vhodné i na popálenou pokožku a můžu říct, že mi v čele s řebříčkovou mastí velmi ulevilo od bolesti z popálení (vím, příště už se nějakým OF namažu) a já se mohla v klidu vyspat (konečně!!)...
150 ml za 103,- Kč můžete koupit ZDE.




Tea Tree Oil přírodní silice. Tak tento výrobek by neměl chybět nikomu. Čajovníkový olej je skvělý na bodnutí hmyzem, působí jako přírodní repelent, pomáhá hojení pupínků, dokonale čistí problematickou pleť, černé tečky...Doporučuji potřít začínající pupínek olejíčkem a do rána bude minimalizovaný. Taky je vhodný do aromalampy, komáři si u Vás ani neškrtnou. 



Také je vhodný k ošetření ran, popálenin, akné a ekzémů, oparů, zánětů v dutině ústní...
10 ml za 95,- Kč můžete zakoupit ZDE.

Tyto tři výrobky vřele doporučuji, budou se hodit teď v létě, ale i během roku je využijete. Kosmetiku Dr. Popov jsem viděla i v lékárně, takže pokud nebudete chtít objednávat přes internet, stačí zajít do lékárny. Jsou to kvalitní výrobky za více než přijatelnou cenu.



7 komentářů:

  1. ony všechny ty jejich masti jsou vlastně bylinky v sádle. já bych chtěla zkusit lnicovou, je prý dobrá na problematickou pokožku, ale zatím jsem ji nesehnala. jinak já jsem teď na blogu recenzovala akneroll a taky jsem s ním nadmíru spokojená, je to fakt kvalitní kosmetika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych chtěla zkusit další výrobky, docela mě nadchly. Akneroll může být fajn:-)

      Vymazat
  2. Musím si koupit další tea tree, děkuju za připomenutí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, já mám doma vždycky zásoby minimálně dvou balení:-D

      Vymazat
  3. Au, sluníčko Tě teda nešetřilo!
    Tea Tree mám běžně doma, ale řeříčkovou mast ne a určitě by se hodila. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To fakt nešetřilo, moje blbost, že se nemažu:-(

      Vymazat
  4. Ten Tea Tree mě zaujal, ale nejsem si jistá, zda bych vydržela ten smrad. Já totiž nemůžu Tea Tree ani vystát! ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...