Prohledat tento blog

neděle 21. července 2013

Přírodní kosmetika, která stojí za pozornost plus SOUTĚŽ o čokoládové mýdlo

Ahoj, dneska jsem se konečně dostala k recenzi dvou skvělých věcí, které teď v létě používám. Naprosto zásadně mě ovlivnili ve výběru dalších kosmetických věcí. Já nikdy nebyla na přírodní kosmetiku. Připomínalo mi to takové ty hodně alternativní dredaté lidi s podivným úsměvem na rtech a domácí limonádou v ruce:-D...Já jsem však svůj hloupý a hlavně nesmyslný předsudek zahodila díky mýdlotéce U Tří lilií a hned tu mám jednu zajímavou recenzi ke psaní:

Řecké olivové mýdlo s jasmínem:
Asi ani nemusím psát, že překrásně jasmínově voní. Miluji vůni jasmínu a miluji ten pocit po sprše, kdy má pokožka voní a je krásně hebká. S tímto mýdlem se mi téměř vytratilo svědění pleti po celém těle, které jsem přikládala bůhvíčemu. Bylo to sprchovými gely, teď už to vím:

  • Toto mýdlo je vhodné jak na tělo, tak k mytí celého obličeje
  • Obsahuje čistý 100% olivový olej
  • I pro citlivou pleť
  • Bez živočišných složek
  • Netestováno na zvířatech a zároveň šetrné k životnímu prostředí
  • Složení: Olivový olej, voda, sůl, hydroxid sodný, jemné aroma
Klasická kostka mýdla, moc fotogenická není:-P
Proč volit přírodní mýdla? Protože jsou k pokožce mnohem šetrnější, než klasická mýdla z drogérií, která často obsahují látky pleti spíše škodící, než prospěšné. Přírodní mýdla jsou vyráběna tzv. metodou za studena, díky níž se v mýdle uchová co nejvíc výživných látek (kokosový, olivový, palmový, avokádový olej...žádné živočišné tuky).
  Neobsahují živočišný glycerín, který je do mýdel běžně uměle dodáván. Obsahují přirozený glycerín, který pokožku velmi dobře zvláčňuje, hydratuje a nezanáší póry (to byl nejspíš i důvod toho, proč mě svědila pokožka těla a po vysazení klasických drogérkovských mýdel mi zmizel i tento problém).
  Neobsahují umělá aromata, barviva, chemické tenzidy ani parabeny, konzervační látky...

Díky použitým olejům, přírodním složkám (med, kozí mléko...)a bylinkám jsou mýdla hojivá až přímo léčivá. Pokud vás zajímají podrobnější informace, doporučuji si pročíst TENTO ČLÁNEK.

Mýdlo můžete zakoupit za 45,- Kč (125 g) na www.mydloteka.cz. Jen dodám, že toto mýdlo vydrží klidně i dva měsíce intenzivního používání.

Tuhý šampon Lví hříva:
Další velmi inspirativní zkušenost jsem zažila s tuhým šamponem. Tento přírodní, ručně vyráběný šampon mě po prvním použití odradil. Nicméně já se nezalekla a používala dál. Po několika použití se dostavilo to, čemu se říká umyté vlasy:-D. 



  • šampon je určen k mytí normálních vlasů a překrásně voní po meduňce
  • Vyživuje jak vlasy, tak i vlasovou pokožku
  • Dodává lesk a posiluje strukturu vlasu
  • Neobsahuje  přidaný glycerin, produkty z ropy, chemické konzervační látky, chemická barviva, ztužovače, parabeny, ftaláty, EDTA a složky živočišného původu

Já si vždy z kostky kousek odřežu, jemně jím potřu mokré vlasy a napěním. Nechám chvíli působit a opláchnu. Velmi důležitý poznatek, určitě si šamponu nedávejte do vlasů příliš mnoho. Vlasy byste měly připlácnuté a umaštěné, šampon totiž obsahuje velké množství olejů a bambucké máslo. Mám teď dost poničené vlasy a já bych tento šampon přeci jen doporučila holkám s relativně zdravými vlasy, nejlépe nebarvenými. Hodně poničeným vlasům bude vyhovovat také, ale budete potřebovat kondicionér. Také se nenechte odradit při prvním použití. Je zapotřebí vychytat množství a hlavně si vlasy musí zvyknout na nové čistidlo, mně to trvalo několik umytí, než se dostavily hebké, měkké a hlavně objemné vlasy. Tento šampon by také mohl vyhovovat jemným vlasům, objem skutečně dodá. 

Doporučuji šampon kvůli sklonům k rozmočení uchovávat na suchém místě, nejlépe mýdelníku.

Můžete ho zakoupit za 165,- Kč (130 g) na www.mydloteka.cz.

Pokud byste rády vyhrály přírodní mýdlo a vyzkoušely na vlastní kůži účinky těchto malých zázraků, můžete se zúčastnit soutěže o aromaterapeutické čokomýdlo Kočičí jazýčky. Mýdlo překrásně čokoládově voní, obsahuje 70% bio čokolády, olej z mandarinky, pomeranče, hřebíčku a skořice. Má zjemňující účinky pro všechny typy pleti. Máze zájem? Stačí být:
  1. Z ČR nebo SR
  2. Být pravidelný viditelný čtenář přes GFC
  3. Napsat mi do komentáře svůj email
Uzávěrka soutěže je 28. července. Hraje se o jedno mýdlo, takže bude jeden vítěz:-).

Těším se na vaše případné postřehy, používáte přírodní mýdla...?

*děkuji za poskytnutí produktů k recenzi mýdlotéce U Tří lilií

60 komentářů:

  1. Super článek, zaujaly mě oba produkty. S vyloženě přírodními mýdly zatím zkušenost nemám, mám doma dost mýdel od Lushe, ale ty jsou přírodní tak napůl nebo jak to říct :-D lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Přírodní kosmetiku aktivně nevyhledávám, takže ani s přírodními mýdly zkušenost nemám, ale ráda bych je vyzkoušela :)
    annie.malecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Přírodní kosmetika mě láká, ale zatím jsem ji moc nevyzkoušela. A mýdla jsou super. eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. S přírodní kosmetikou ještě moc nekamarádím, ale tyhle mýdla musí být určitě super :) digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mydla mam rada, na muj mastny xicht treba vyborne pomaha cerne mydlo s bahnem z Mrtveho more, zbavilo me tech zasr.. cernych tecek a pritom vubec nevysusuje :o)
    enkaquanium@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Přírodní mýdlo jsem zatím možnost vyzkoušet neměla, ale nebojím se ničeho nového :)

    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Přírodní kosmetiku miluju! ja.dobesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Zatím jsem žádné přírodní mýdlo nevyzkoušela, to čokoládové vypadá skvěle, kosmetiku, která voní "jedle" mám ráda.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá moc lákavě! Nemám s takovými mýdly žádnou zkušenost.. :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Přírodní kosmetiku nijak nevyhledávám, ale když už si něco koupím a zjistím, že je to přírodní tak je to určitě plus :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, přírodní mýdla mě v poslední době hodně zaujala a na nějaké si dělám zálusk :-)

    Anna

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. darknesssodeep@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. cokomydlo jsem jeste nemela, mam rada kavove z oriflame, ale to neni prirodni a ja prirodni radsi :) m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá dobře :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pro přírodní mýdla jsem se nadchla teprve v poslední době, zklidňující meduňkové a jílové jsou teď mými každodenními společníky... jenom by to nemusely být takový mrchy klouzavý a pořád mi nepadat z ruky. :-D
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. S přírodní kosmetikou nemám moc zkušeností, spíš tak náhodná koupě, ale ráda vyzkouším :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. přírodní mýdlo jsem ještě nikdy nevyzkoušela ale popis zní lákavě tak se možná po nějakém porozhlédnu :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dlouho jsem se tuhým mýdlům vyhýbala, ale na Vánoce jsem dostala jedno ručně vyráběné přírodní od kamarádky a bylo super, takže bych nějakým dalším nepohrdla. tvůj článek mě vyloženě nalákal.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tuhá mýdla mám velice ráda a chtěla bych toto mýdlo vyzkoušet...
    levandule.fialova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Splňuji:)

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Zaujal mě i ten šampon - nemáš ponětí, na kolik zhruba umytí vydrží?

    Jinak si samozřejmě ráda zasutěžím o mýdlo
    svetpodles@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na hodně, řekla bych tak na půl roku že vystačí.

      Vymazat
  25. Přírodní mýdla mám moc ráda a po tom tuhém šampónu pokukuji již delší dobu

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. čokomýdlo Kočičí jazýčky - to je super! úplně vidím před sebou svoje dětství a jak mi jazýčky mamka kupovala za odměnu - mňam! ani nevím, jestli se pořád vyrábí, musím příště v obchodě omrknout ;) nejsem si tedy jistá, jestli bych to mýdlo hned nesnědla, ale za zkoušku nic nedám ;)

    ladavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Mmm, moja pleťová a telová kozmetika je takmer výlučne prírodná, ale priznám sa, že mydlá som ešte neskúšala (používam hydrofilné oleje na odličovanie a sprchovanie). Určite stoja za vyskúšanie :)
    margaretka75@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Skvělý článek, opravdu mne to nalákalo. Klasická mýdla vůbec nepoužívám, ale na ta čistě přírodní už se nějakou dobu chystám.

    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Přírodní mýdlo jsem po pravdě nikdy nevyzkoušela, ale ta umělá používám v jednom kuse - hlavně na mytí rukou v práci, protože neustále pracuji s penězi. Možná taky proto je mám pořád tak vysušené :( Moc ráda bych vyzkoušela nějaké to přírodní, a jelikož kočičí jazýčky navíc miluju jako pochutinu, tak určitě i úžasně vonící mýdlo :)
    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ja som skusala Fine MAGNOLIA Soap a L´occitane mydlo.. bola by som veľmi zvedava na toto:)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Já jsem zkoušela jen jedno přírodní mýdlo, ale kostka byla okamžitě pryč - to jsem si říkala, že za tolika peněz to nic nevydrželo :(

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. sturcelka@gmail.com
    zboznujem prirodnu kozmetiku a velmi rada testujem nove druhy:)

    OdpovědětVymazat
  35. To mydielko vyzera uuuzasne :) Milujem prírodnú kozmetiku :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. tak ten sampon by ma zaujimal, mam jemne vlasy a objem by sa hodil :) kazdopadne, aj mydlo by sa islo :)
    veri.soltesova@gmail.com
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  37. Tuhá mýdla mám ráda, pokud jsou trochu jiná než ta, co si člověk může koupit v drogerii, takže tohle by mě určitě lákalo :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. tož toto bych si nikdy sama nekoupila, ale ráda vyzkouším ;-)
    Martinka.mal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Měla jsem kdysi od Manufaktury (asi) nějaké sladko-ovocné (?), ale dávala jsem ho jen mezi prádlo kvůli vůni, bylo mi líto se s ním mýt. :) Čokoládu zbožňuju a o to víc její vůni, takže bych tohle mýdélko určitě ráda vyzkoušela. :)

    Krásný den
    Runa

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Mám stejnou zkušenost se sprchovými gely a také se už delší dobu myji jen přírodními tuhými mýdly. sabina.liskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Hm, výborně, jedenáct hodin večer a já teď dostala chuť na čokoládu :/ :D
    evca.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. zuzana.neuvirthova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  43. petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Mám ráda mýdla z Lushe, ale nevím, zda se jim dá říkat přírodní. Teď zrovna používám Andělský třpyt. Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Trochu se obávám, že bych to mýdlo spíš snědla :)
    hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Tuhá mýdla mám moc ráda:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Mně byly přírodní mýdla doporučená přímo kožařkou, takže moje účast je nutností:)
    sherylis@email.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Zatím jsem vyzkoušela akorát pár mýdel z Lushe, ale tohle vypadá o hodně lépe, hlavně když miluju čokoládu a kočky:-D
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Prírodné mydlo som zatiaľ nemala, ale hodne ma láka, možno je na čase vyskúšať? :) erika.duhova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Tak kombinaci kočičích jazýčků a mýdla si nedokážu představit, o to víc mě láká.
    Luci.He@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Jéé to je kráása :-) tuhá mýdla jsem používala od Lushe, ale hrozně mě vysušovala, takže jsem na ně zanevřela...ale tohle čokoládové musí být pohádka :-)
    tiarra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Som milo prekvapená cenou týchto mydielok. Takéto prírodné mydlá používam veľmi rada, vždy síce hundrem, že sú trochu horšie skladovateľné ako obyč. sprcháče, ale tie ich krásne vôňe ma vždy dostanú. Sledujem ako Ela alebo Alliknowaboutcosmetics a môj mail je: alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. velmi rada sa zapojim do sutaze: mojetvojenase3@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...