Prohledat tento blog

středa 24. července 2013

Recenze na červnový Ladybox

Začnu tím, co mne potěšilo nejvíc a to tvářenkou značky Inglot v odstínu číslo 28. Ačkoli jsem se bála barvy, která na mne působila poněkud cihlově, opak je pravdou. Na mé už trošku opálenější pleti působí až překvapivě přirozeně a jejím velkým plusem je výdrž. Ráno ji nanesu a ještě večer je co odličovat. Její konzistence je hedvábná, moc nepráší a obsahuje jemné třpytky. Nebojte se, třpytky jsou namleté až až a určitě se nebudete lesknout přespříliš. Barva je meruňková, trošku do hněda. Teď v létě ji používám klasicky jako tvářenku, ale pokud jste hodně světlé, poslouží vám dobře i ke konturování obličeje. Nedělá mapy, a je velmi dobře pigmentovaná. Doporučuji všemi deseti.





Naopak značka Duck Island a její tělové mléko "mandarinka s bazalkou" na mne žádný dojem neudělala. Tělové mléko je vodnaté, hydratuje středně a mně prostě nevoní. Nemůžu si pomoct, ale připomíná mi vůni nějaké dezinfekce na WC někde v Rakousku:-(...(obal už je vyhozený:-(

Figs&Rouge Aloe & Mint balzám na rty, ruce a tělo se teď v létě hodí. Má příjemnou, osvěžující vůni, klasickou balzámovou konzistenci. Jen pozor teď v těchto vedrech, má tendenci roztát, takže balzám doporučuji uchovávat v ledničce. Skvělý na odřeniny, popáleniny od slunce, na záděry. Skvělá multifunkční věc, která by vám doma neměla chybět.



Mixa hydratační zklidňující krém na suchou a reaktivní pokožku: no řeknu vám, nic lepšího na spálený obličej snad ani není. Nejenom, že jsem se neoloupala, ale ani nevypadám jako vyschlá treska. Krém má trošičku hutnější konzistenci, ale téměř hned se do pleti vsákne a vy ho můžete s klidem použít i pod makeup. Tento krém se dá použít v silnější vrstvě i jako maska, což jsem také využila a krásně pleť zklidnil a já ji mám bez šupinek. Jemně voní, ale opravdu jen neznatelně. Tento výrobek si mě získal, protože stojí něco málo přes stovku a opravdu funguje jak má. Taktéž jsem spokojená s micelární vodou téže značky. Tuto francouzskou kosmetiku doporučuji všem.




Salcura Topida Intimate hygienický sprej. Trpíte na kvasinkové infekce a jiné časté ženské problémy? Pak možná právě pro vás bude tento sprej. Určitě i fajn věc k vodě.



Kiss my Face Anti-stress shower & bath gel krásně voní po jehličí:-). Osvědčil se mi jako čistidlo po slunění, kdy pleť jakoby zklidnil. Kiss my Face je přírodní kosmetika, takže nečekejte, že tento sprcháč bude pěnit. Teda, on pění, ale minimálně. Doporučuji ho nanášet rukou, ne na klasickou houbu. Vše je jen o zvyku a zaručuji vám, že tento sprchový gel je pro vaši pleť lepší volbou, než klasická pěnivé gely za pár korun.



Jako bonus jsem dostala malou rtěnku od MUFE Rouge Artist Intense v odstínu 42. Jedná se o klasicky červenou barvu, spíše tmavší vínová. Téměř stejný odstín má nový lak na nehty Rimmel by Kate v odstínu Roc'nRoll...Rtěnka mírně vysušuje, má skvělou pigmentaci a vydrží několik hodin tam, kde má. Není to klasická neslíbatelná rtěnka, takže na skleničku se barva obtiskne. Při aplikaci se mi moc krémová nezdá. Spíše, jak už jsem psala, je sušší a trošku drhne. Rty ovšem ve finále moc nevysuší, když přihlédnu k faktu, že se jedná o dlouhotrvající rtěnku. Barva rtěnky je moc pěkná, určitě je fajn mít takovou červenou ve svém kosmetickém kufříku. Většině žen bude slušet.




Většinu věcí můžete zakoupit na stránkách na stránkách Ladyboxu.
Já osobně už se těším na nový box , snoubení Senzaboxu a Ladyboxu, obsah bude jistě nadupaný:-)...

8 komentářů:

  1. Tenhle box se mi za poslední dobu líbí asi nejvíc.
    Zajímalo by mě jak to bude vypadat s tím novým boxem. :)

    Hlasuj moc prosím - http://marianne-style.blogspot.cz/2013/07/crazy-rumors-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém je mi hodně sympatický, pořídím si ho na festivaly. Jinak ten balzám jsem už měla a do půl roku vyschnul, tak ho asi raději skladuj v ledničce.

    OdpovědětVymazat
  3. Mixa se stala mou srdeční záležitostí, protože moje koupelna se proměnila v jednu velkou Mixa prodejnu :D A Ingloťácká tvářenka je vážně krásná :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka je hlavně opravdu kvalitní a dlouhotrvající, jsem z ní paf!:-) a Mixa je i mou srdeční záležitostí;-)

      Vymazat
  4. Škoda, že nemáš rtěnku vyfocenou na sobě, moc by mě zajímalo jak Ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky se chystám si lady box objednat, ale furt nějak utrácím za jiný věci :DD

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...