Prohledat tento blog

pondělí 8. července 2013

Rexona Maximum Protection versus Driclor

Pokud o sobě občas zauvažujete jako o potícím se prasátku (potí se vůbec prase?), pravděpodobně tohle bude článek pro vás. Úplně na začátek bych možná měla napsat, že pocení je výsledkem činnosti potních žláz. Někdo má tu smůlu, že trpí jejich nadprodukcí a není nás málo. Některým šťastlivcům stačí fáčko, někomu stačí dokonce jen deodorant bez aluminiových solí, protože se prostě potí minimálně.


Aluminiová sůl zmírňuje činnost potních žláz (aluminum chlorohydrate). Čím víc soli, tím lepší účinky proti pocení. Mně osobně pomůže jen dávka pro koně v podobě Dricloru. Vlastně ho vůbec nemám ráda. Je to taková malá žíravinka. Dát si ho tři dny do podpaží na večer, pak mám zaručenou léčbu rozleptané kůže na další týden v podobě mazání Indulonou atd...

Nikdo se mi proto nesmí divit, že po příchodu Rexony Maximum Protection jsme skákala dva metry do vzduchu a dělala hvězdice na zahradě. No, to možná malinko přeháním, ale radost byla a trvala celkem dlouho. Do příchodu léta. Jakmile se venku zvedla teplota nad 18 °C, z Rexony se stal slaboch a Driclor přišel opět na scénu s podtitulem "Však já jsem ti říkal, že jsme spolu ještě neskončili"...

Rexona je opravdu účinný antiperspirant s látkou Trisolid. Skutečně je silnější než běžný antiperspirant, nicméně mně bohužel nepomohl natolik, abych si v létě mohla dát  barevné tričko. V mírných teplotách jsem mokré kruhy v podpaží neměla, ale teď v létě mi nepomáhá dostatečně. Plusem Rexony je to, že nedráždí pokožku, dá se použít večer nebo ráno a příjemně voní. Pro ty méně potící se z vás bude jistě výhrou.


Driclor obsahuje onu zmiňovanou koňskou dávku Aluminum Chlorohydrate, která zaručuje po pár použití nepotící se efekt po několik dnů i bez následného použití. Problém Dricloru je, že mi na něj pleť podpaží dobře nereaguje, po nanesení mě štípe (a to si dávám pozor, abych ho skutečně nanesla na suchou pleť, nepodrážděnou a komplet zahojenou). Nanáší se na noc, jako poslední činnost v ten den. Pak nejlépe jít rovnou do hajan a ráno kůži potřenou Driclorem umýt. 
Hodně lidí diskutuje o škodlivosti Dricloru, resp. aluminiových solí a nějaké souvislosti s rakovinou prsu. Nic takového ovšem prokázáno nebylo a já bych jen dodala, že molekula aluminiové soli nemá možnost proniknout do těla takovým způsobem, aby mohla škodit. Na to je příliš velká.


Vítěz je jasný, starý dobrý agresivní Driclor. Ne že bych z toho měla radost.

Driclor seženete asi za dvě stovky (už si tu cenu nepamatuji) v lékárně a Rexona stojí 150 Kč, mám ten dojem. Tu seženete např. v DMku.

54 komentářů:

  1. Ahoj mám Rexonu i Driclor stejné problémy s Driclorem zkus se mrknout na Perspirex.Je to něco jako Driclor ale může se použít ihned po holení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc díky za radu, píšu si a určitě i koupím, zní to nadějně, já Driclor fakt nemám radá:-(

      Vymazat
    2. Anonymní2:58:00

      Ahoj, ještě tady nezaznělo Everdry. Dá se koupit na proti-poceni.eu . Je tam snížený obsah aluminia a neobsahuje alkohol.

      Vymazat
  2. Ja sa potím normálne a som s Rexonou spokojná, aj keď takú disco nezvládol :) ale snažím sa ju používať len keď viem, že budem vystavená veľkému teplu..

    OdpovědětVymazat
  3. Driclor si pamatam použivala ho aj moja spolužiačka a tiež ju štípal ...

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužial musím súhlasiť na plnej čiare. Driclor je naozaj účinný, ale mne proste vadí ten zlý pocit a podráždená pokožka. Rexona nie je dostatočne účinná, keď je vonku vedro. Taktiež bohužiaľ ani Dove :( Musíme pátrať ďalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já si právě myslela, že Dove bude to samý, ani jsem ho nezkoušela.

      Vymazat
  5. Ja taky Driclor nemam rada, je to v nasem pripade takove manzelstvi z donuceni, ale je to jedina vec, ktera u me zabira.. takze neni uniku.. :o/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manželství z donucení, no lépe ten vztah nepopsala;-)

      Vymazat
  6. Jsmre na tom podobně s tím Driclorem, taky mi nedělá moc pěknoj pohled na podpaží, tak si ho vždycky nanesu v koupelně a v posteli si podpaží ještě namažu krémem, ráno smyju a dám normální deodorant. Je to trochu lepší než dřív, ale bohužel furt žádná pecka :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitka8:30:00

      možná by byl účinnější, kdybys nepoužívala večer ten krém

      Vymazat
    2. No jo, na něj ten krém asi není to pravé ořechové:-(

      Vymazat
  7. Rexonu mám a moc teda nepomáhá, ale je lepší než klasické antiperspiranty. Jenže mě nepomáhá ani ten Driclor :( navíc mi přišel jako dost velké svinstvo, tmavla mi po něm trochu kůže a to teda díky nechci. Já se potím v zimě v létě, šedá a barevná trička jsou moje smrt. A nejhorší je, že se nepotím s rostoucíma teplotama - někdy jsem mokrá v mrazech, i když mi je zima, jindy ve vedrech nic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, Driclor JE svinstvo. Taky mám po pár použití strupy v podpaží, šíleně mně svědí i přes den po umytí, ale je to bohužel jediná věc, která mi pomáhá.

      Špatná regulace teploty těla...znám to taky, možná ti pomůže vysadit sůl, pepř, pálivé dochucovadla...pro mě, milovníka ostrých věcí naprosto nemyslitelné:-(

      Vymazat
  8. vyskúšaj excipial deo forte krém. ľudia si to takisto chvália, snáď je menej dráždivý ako driclor
    http://www.mojalekaren.sk/excipial-deoforte-antiperspirantny-krem-50g/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ninuš, díky za tip, píšu si, zní to velmi zajímavě:-)

      Vymazat
    2. Anonymní13:41:00

      Ten mi přijde podobný jako Rexona. Voní mi tedy líp, to ale v těchto případech není rozhodující:) Mně přišlo že občas fungoval a občas ne. Dricloru se hrozně bojím, ale skoro každý je spokojen, i za cenu bolesti. -A.

      Vymazat
    3. Vyzkouším ještě další varianty těchto přípravků, co tu zazněly, ale moc šancí tomu nedávám. Dneska frčím do lékárny.

      Vymazat
  9. Na takové srovnání jsem někde čekala. Super... já mám zatím jen rexonu a je fakt, že v horkách mi taky nepomáhá. Musím ten driclor vyzkoušet...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, třeba budeš jednou z těch, které Driclor dráždit pokožku nebude...

      Vymazat
  10. Rexonu mám a som s nou fakt spokojná. Driclor je možno lákavy, ale ked čitam, aké to ma následne pálive učinky, tak radšej nie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ti funguje Rexona, tak ani Driclor nepotřebuješ:-)

      Vymazat
  11. Chjo, to mě mrzí. Ale není třeba šance, že si jen namlouváš, že se potíš nadměrně a přitom to není tak zlé? Mám ve svém okolí takové případy. Driclor je fakt zlo, kamarádce se po něm udělaly v podpaží tmavé fleky, které nešly umýt a zmizely až za pár měsíců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, fakt si to nenamlouvám:-D a je to fakt tak zlé. Já vím, Driclor je hnus, ale mokré kola v podpaží jsou ještě nechutnější:-(

      Vymazat
  12. Anonymní14:40:00

    Proti téhle nové Rexoně (a Dove) je hyperúčinná i Nivea, pro mě je Trisolid zklamání roku. Už několik let v létě s pocením bojuju, a nejvíc se mi osvědčil krystal - vypadá to divně, ale fakt funguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš krystal soli?? Kde ho kupuješ a nevíš název?

      Vymazat
    2. Anonymní7:05:00

      Mám konkrétně tenhle, byl v jednom podzimním senzaboxu a je skvělý.
      http://www.purityvision.cz/p/deo-krystal.html
      Myslím, že krystaly ale prodává i DM, měla jsem jich víc a vždycky mě překvapilo, jak skvěle fungovaly, i když je to kus šutru.

      Vymazat
    3. Tak já musím říct, že se potím hodně, Dove (= to samé co rexona) na mě jakžtakž zabírá, a po krystalu se cítím, jako bych nepoužila nic. :-(

      Vymazat
    4. Anonymní13:54:00

      Holt je třeba to vyzkoušet. Já jsem si koupila nový Dove a za chvíli jsem smrděla, jako kdybych nepoužila nic. To samé Rexona, bohužel. Z drogérkových mi vždy nejlíp fungovala bílá kuličková Nivea (a že jsem na trhu vyzkoušela všechno), ale ten krystal si fakt nemůžu vynachválit, zvládá i vedra. Ale asi je to hodně indivindi.

      Vymazat
    5. Tak to je náhoda, ten krystal mám doma někde nenačatý, musím ho pohledat. Právě jsem ho ani nenačala, četla jsem o něm dost negativního. Takže ho testnu a uvidím, no...

      Vymazat
  13. Ahoj. Ja som s novou Rexonou maximalne spokojna, jedine co jej mozem vytknut je to, ze mi po case zacala vadit ta jej dost prenikava vona (teda aspon tej zelenej verzie). Tiez som ten typ, ktoreho potenie neobchadzalo, prave naopak, vyskusala som tiez vela, aj Driclor to bol, ale ked to videla moja mama (lekarnicka), ze ho mam doma, okamzite to svinstvo vyhodila. Mozem povedat, ze po Rexone sa naozaj potim menej, priam az mizivo, neviem ci sa moje telo uz po puberte nejako stabilizovalo alebo co, ale Rexona je pre mna TOP tohto obdobia, co som vyskusala.
    A este: potenie je naozaj neprijemne, flaky na obleceni nikdy nepotesia, ale velkou zlozkou je aj stres. Cim viac sa clovek sleduje, kde ma aky kruh v podpazusi, tym je to horsie.

    Drzim palce, ale neznic si s Driclorom zdravie. (nech su nazory akekolvek, ked ti nieco robi zle, a stipe ta to a podobne, nieco nebude v poriadku, a moze to viac uskodit, ako pomoct.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě bych ráda našla náhradu za Driclor. Ještě jsem uvažovala o injekcích, ale asi to nebude levná záležitost. V dnešní době se stresu nemám možnost vyhnout. To víš, že bych raději používala Rexonu než Driclor, časem se k nějaké fungující alternativě určitě dopracuji:-)...

      Vymazat
  14. Rexona mi fungovala prvních pár dní, pak si tělo zvyklo nebo co a už je stejně účinná nebo spíš neúčinná jako všechny ostatní antiperspiranty:-( To samé Dove.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta samá zkušenost, zkusím ten Perspirex, zda bude méně agresivní...

      Vymazat
    2. Taky si ho píšu na seznam. Hele a ty máš problém jenom s podpažím? Mám pocit, že na to si stěžují všichni, ale mě mnohem víc vadí záda, ale nevím jestli na to něco existuje?

      Vymazat
    3. Nééé, potím se celá, ale v podpaží je to asi nejvíc. Na záda? Určitě ně to existují ty injekce botulotoxinu nebo se máznout Driclorem i tam, brrr, ale je to hnusná představa:-((

      Vymazat
  15. Zkuste se u Dricloru podívat na příbalový leták: http://www.driclor.eu/zpusob-pouziti-pripravku-driclor . Pokud jsem ho doržovala, tak se u mne žádné nežádoucí účinky neobjevily. Jinak, nezkoušeli jste někdo antiperspirant Everdry? Koukám na jeho složení a ten neobsahuje alkohol, takže pro někoho to může být lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leták jsem prostudovala tak jako nikdy nic jiného ve svém životě;-)...Everdy neznám, určitě si o něm nějaké informace seženu, děkuji za tip.

      Vymazat
  16. hm tak to jsi mě nepotěšila, myslela jsem, že se Dricloru vyhnu. Zatím jsem ho nekoupila, nosím jen černá trika,ale už bych konečně chtěla něco barevného

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud s tím pocením máš takové problémy, tak jedině Driclor (z mé mnohaleté zkušenosti)...

      Vymazat
  17. Já se nepotím téměř vůbec, ani při sportu natož normálně, naopak je mi pořád zima:) Koukám, že to je ale naopak velký štěstí!! A přiznám se, že já se čemukoliv s aluminiem vyhýbám, ale zase na druhou stranu chápu, že když se někdo potí hodně, tak že na složení nekouká!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerada bych tě strašila, ale pro tělo je určitě lepší se potit víc, než se skoro nepotit;-)...je to blbé z hlediska estetického, ale pro zdraví je to asi mnohem lepší se potit...

      Vymazat
  18. Anonymní11:13:00

    Hm ja zkousela botox a dobry, bohuzel zhruba po 7 mesicich se zacal efekt vytracet..takze jsem sla na doplneni, stalo to celkem 12 tisic.. A chod na to kazdy rok ze jo. Stejne je to taky jed. Takze mi nezbylo nic jineho nez driclor a musim se smirit se skodlivost, protoze si proste nenecham pocenim zneprijemnovat pracovni a osobni zivot. Rexonu nevyzkousim, to bude slabe kafe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si chodila na botox, tak Rexona ti fakt nepomůže. Ta cena je obrovská, to bych za půl roku bez "koláčů" nedala a raději si někam zajela k móři:-( Zatím Driclor, možná časem najdeme něco méně agresivního...

      Vymazat
  19. Anonymní13:38:00

    Driclorom som bola celkom nadšená keď som ho pred rokom začala používať, ale asi mesiac dozadu začal robiť problémy - svrbí to! Ale k prepoteným tričkám leto-zima sa proste nevrátim, radšej toto. Iné antiperspiranty sa nedajú porovnávať. Fungujú maximálne proti zápachu. A ďalšie plus - to balenie vydrží fakt dlho. Inak podľa letáku sa dá Driclor používať aj na iné časti tela, ale to som nemala chuť skúšať a ani si nechcem predstavovať čo by to urobilo s chodidlami alebo rukami. Tiež hľadám niečo menej agresívne.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ten Driclor totiž naleptává pokožku, je to fakt žíravina. Představa Dricloru na obličeji, například, to by byl fakt odvaz:-D

      Vymazat
  20. Anonymní6:57:00

    Mám Rexonu a super,je fakt,že se nepotím hodně,ani v létě.

    OdpovědětVymazat
  21. Hmm zaujímavé...Mne osobne Reoxna nikdy nepomohla, a je to dosť zarážajúce keďže sa až tak podľa môjho úsudku nepotím...Driclor by som však vyskúšala, veď čo nám už v tejto dobe neškodí a netvorí rakovinu? ;)

    Pozývam ťa na giveaway
    crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    OdpovědětVymazat
  22. Pri teplotách 36 stupňov mi pomáha len Driclor, ale mne hlavne vadí to používanie v noci, ešte cez deň nejaké to svinstvo na sebe znesiem, ale v noci chcem mať kľud. Takže pri teplotách nad 25 stupňov jedine len tielko a Rexona a nie je to také strašné (aj keď mi nie je všetko jedno, keď niekam idem na tom slnku peši a keď prídem, mám celý chrbát na farebnom tielku mokrý).

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní10:04:00

    Levandule, nevíš co je s Berry z Berry and her life? Prosím zeptej se, jsi jedna z mála, koho znám, že s ní má přátelený blog. Nemám profil na Googlu. Moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní11:17:00

    Levandulko, jelikož mám s pocením taky problémy, tak jsem hledala a hledala a našla Perspi Guard - a zabírá! =) není to takovej dryják jako Driclor, je ve spreji a já (i přítel) jsme max spokojený=) Tak ho zkus, ať nejseš poleptaná od Dricloru=)

    Pac, Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, díky ti moc za tip, jsem zvědavá, jaký bude.

      Vymazat
    2. Anonymní1:34:00

      Perspi Guard jsem si asi před 2 roky koupila, po prvním použití jsem byla nadšená protože jsem se zpotila fakt minimálně a zápach potu také uplně eliminoval. Bohužel po dalších aplikací už začal méně účinkovat, potila jsem se skoro stejně jako kdybych předtím nic nepoužila a další nevýhodou bylo to, že po nanesení mě začalo podpaží celkem dost svědit, někdy se to dalo vydržel ale někdy sem si to podpaží musela umejt jak to bylo nenesitelný. Navíc se mi taky hodně potí dlaně, tak jsem si ho zkusila nastříkat i na ruce, ale výsledek nulovej... :-(

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...