Prohledat tento blog

sobota 6. července 2013

Top 3 z Avonu

Nejsem zrovna typ člověka, co by trpěl nějakými předsudky. Mám doma parfémy Lutensem počínaje a Escadou konče, dekorativní kosmetika čítá značky od Essence po Chanel. Je mi v celku fuk, co je to za značku a jaký styl prodeje zrovna preferuje. Zajímá mne cena versus výkon. Mohla bych s klidným srdcem všem doporučit voděodolnou tužku na oči od Essence a nedoporučit tu od Lancome. Lidi, nehleďte na značky a nebojte se občas vyzkoušet něco za pár korun.



Jako první bych doporučila matující rtěnku v odstínu Pink Cuddle. Děsně vysušuje, ale při použití balzámu na rty se to dá vydržet. Jde o její nádherný, přirozený odstín, který jsem nikde jinde neobjevila. Jedná se přesně o tu barvu, o jaké čtete v časopisech jako "barva, která je co nejvíce podobná barvě vašich rtů". Je dokonalá, je nádherná, je to růžová tělovka. Kdyby měla konzistenci jako Dior Nude, asi bych zažívala něco jako kosmetický orgasmus. Bohužel dost vysušuje, to už jsme psala, ale i tak, s balzámem na rty se to dá zvládnout a ani vy byste neměly váhat s koupí této rtěnky. Bude slušet úplně všem.


Druhá věc, co by neměla chybět v kufříku kosmetických nevyléčitelných závislaček je báze pod oční stíny v odstínu Light beige. Moc se mi na ni líbí to, že se zároveň chová jako korektor, tudíž po použití na celém očním víčku sjednotí tón pleti a netřeba korektoru. Oční stíny na bázi drží celý den, neslévají se. 



Tuto podkladovou bázi používám velmi často, řekla bych, že má lehčí složení než paint pot od MAC, ale výsledné udržení očních stínů je srovnatelné. Máte problémy s mastnými očními víčky? Doporučuji vám tuto levnou variantu od Avonu.












Maska Planet Spa s jílem Rhassoul z tureckých lázní Hammam je boží. Krásně omamně voní a a má na pleti lepší výsledky než pleťová maska od Yves Rocher, kteru jsem recenzovala ZDE. Btw., Nekupujte tu od Yves Rocher (taktéž z tureckých lázní Hammam), kupujte v akci tu avonovskou. Zkoušela jsem ji i na vlasy a je to to samé. Jediný rozdíl je to, že nemá ty abrazivní blbosti. O to lépe pro vlasy a o to lépe pro pleť, snad každý kosmetický nadšenec ví, že obrušovat se má s mírou.

Možná máte jiný názor, ráda si jej přečtu. Výrobky jsme objednávala od známé a platila jsem v průměru stovku za kus. Číhám na další kus rtěnky v akci pro ségru, mamku a kamarádku. 

36 komentářů:

  1. Ta rtěnka se mi líbí :-) Bázi pod stíny mám taky a není špatná, i když důkladně ozkoušenou ji zatím nemám, protože jsem hrozně líná používat veškerý báze a bronzery a rozjasňovače a já nevím co ještě :-D Proti Avonu a Oriflamu taky víceméně nic nemám, některé věci jsou hrozné, ale dají se tam najít i poklady za pár kaček :-) Já třeba můžu doporučit gel na intimní hygienu od Avonu. Nic lepšího a jemnějšího jsem nikdy nevyzkoušela. Měla jsem Lactacyd, Bourjois, Oriflame a určitě ještě něco... a ten avonovskej je nejlepší :-) Oriflame má zase skvělý řasenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Oriflame a jeho Wonderlash je nepřekonatelná:-)

      Vymazat
    2. Já mám Power curl a ještě takovou hřebínkovou (tuším maxi lash nebo tak nějak) a jsou to moje nejoblíbenější řasenky :-)

      Vymazat
    3. Power Curl už se nevyrábí, jen Wonderlash;-)...jinak power curl byla dobrá taky, nevím proč ji zrušili.

      Vymazat
  2. Avon mi nie je sympaticky z hladiska zlozenia, ale pravidelne si napriklad kupujem "parfum" christian lacroix absynthe a depilacny krem, a moj muz sprchace :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Absynthe mi voní po houbách, pamatuji si, že mu dělala reklamu Aňa Geislerová, vůně mě nechytla za srdce, ale ta pánská verze jo.:-)

      Vymazat
  3. Tak s tim uvodem naprosto souhlasim! Strasne me irituje, kdyz nekdo hazi urcity typ znacek do jednoho kose s prupovidkou, ze je komplet cely sortiment hrozny. To se jeste da odpustit, kdyz slecny na drazsi veci nemaji a vidi v nich ideal kosmetiky, ke kteremu je treba se dopracovat. Mnohem horsi je ale ten povestny kosmeticky snobismus, kdy uz v uvodu recenze je jasne patrny postoj ala snizila jsem se k tomu vyzkouset neco z drogerie...ja muzu vychvalit jak make-up od Chanelu, tak i od Essence, protoze mi proste oba vyhovuji a nevidim duvod to neudelat. Naopak, mnohem vic me potesi, kdyz najdu vec za par korun se kterou jsem spokojena nez kdyz utratim tisice a jsem spokojena...u tech drahych veci se to proste predpoklada, u tech levnejsich je to prijemne prekvapeni a dvojnasobna radost.

    Btw, nalakala jsi me na tu masku!! Vis, ze YR miluju, tak pokud bude Avon jeste lepsi, budu kupovat na kusy=)) A ta rtenka je moc pekna, osobne mam ty sussi rada, protoze na rtech vypadaji krasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ti ta maska sedne, je fakt dobrá a já v ní nevidím rozdíl oproti YR:-)...

      S tím zbytkem, nemám to ráda stejně jako ty, přijde mi to hloupé a omezené. Třeba dalších sto lidí má na ty samé předražené věci, ale tohle není umění pochválit...;-)

      Vymazat
  4. paráda víc takových článků o super kouskách za pár kaček všechny tři výrobky si objednám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, věřím že ti ty věci sednou stejně, jako mně.:-)

      Vymazat
  5. strašne sa mi páči názor aký si napísala úplne na začiatok článku :)) ..tiež mám rada lacnejšie značky a myslím si,že keby sme sa na seba práve preto nehľadeli..že niekto má channel a niekto len drogériovú essence..tak by sme si boli všetci rovný a nič by sa nikomu nestalo :) ..tiež mám rada pár vecí od avonu ako napríklad práve túto bázu, ktorú v spomínaš v svojom článku aj ty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristin, děkuji ti za milý komentář. Snobové nechť jdou do háje:-D

      Vymazat
  6. Tu bázi určitě vyzkouším! Mě se z Avonu líbí řasenka Supershock (mám ráda velké kartáčky) nebo olejíček na konečky vlasů :) a masky z řady Spanet Spa jsou taky úžasné. Kupodivu nejsou špatné i jejich makeupy (150 Kč a na léto jsou super)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, Supeshock jsme nedávno zkoušela a za mě katastrofa. Strašně pouštěla barvu a dělala pandí oči. Never more. Makeupy neznám, ale určitě časem vyzkouším:-)

      Vymazat
  7. Ja nemam s Avonem problem. Objednavam casto. Nejvic miluju olejicek na vlasy..rtenky a tvarenky. Tvarenky jsou super, vydrzi cely den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wimim, tvářenky budu muset vyzkoušet, díky ti za typ. Nikdy není dost dlouhotrvajících tvářenek a dobrých olejíčků na vlasy.:-)

      Vymazat
  8. nekupujem si drahu kozmetiku pretože si myslim že je to jedno či je draha či lacna funguje to alebo nefunguje rovnako:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romy, jo, ve většině případů to tak fakt je, jen makeupy a korektory bych z toho vynechala, ale to je možná tím, že jsem zatím žádný levný výrobek z těch řad nepotkala:-)...

      Vymazat
  9. Zajímavé. Vůči Avonu mám tak trochu averzi - ani nevím proč, ale asi se někdy odhodlám si od nich něco pořídit.

    Mimochodem dala jsem ti TAGovou babu, najdeš to tady. :) http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/07/tenkrat-poprve-tag-aby-bylo-jasno.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc, vrhnu se na to co nejdříve;-)

      Vymazat
    2. Těším se, tohle téma mě fakt baví. :)

      Vymazat
  10. elmi m pobavil kozmeticky orgazmus :D ocnu bazu mam aj a som velmi spokojna.. ruz vyzera nadherne, presne taku farbu hladam.. :)

    Dievcata pozyvam vas na rockovu GIVEAWAY o trendovu bizuteriu TU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme ráda, že jsem tě pobavila:-)

      Vymazat
  11. Ten úvodní odstavec mě potěšil :). Tak nějak to cítím i já. Avon mám docela ráda, protože je tam pár kvalitních kousků. Na jejich oční bázi nedám dopustit, masky na obličej z této řady jsou fajn a proto už téměř nepoužívám jiné. A odstín té rtěnky vypadá na tvých rtech luxusně. A protože mi pomalu dochází všechny tělovky, budu se muset kouknout po téhle. Díky za tip ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celá řada Planet Spa je fajn, můžu doporučit i vlasovou olivovou masku:-)

      Vymazat
    2. Tobě ta olivová maska pomohla? Mně teda vůbec :-( Přišlo mi, že jsem si ani na vlasy nic nedala... Na hodně suché vlasy (nebo i třeba kudrnaté) podle mě stačit nebude. Zato olivový tělový krém s perličkami a sérum na dekolt z té samé řady bylo super.

      Vymazat
    3. Jo, maska mi vlasy pěkně uhladila, ale používala jsem ji před x lety, to jsou jen matné dojmy. Krémy jsem nikdy neměla, časem určitě napravím:-)

      Vymazat
    4. Anonymní11:18:00

      Ja sa len tak vmedzerujem, pretože olivova maska na vlasy je jeden z mojich obľúbených avon produktov a to som cela sucha - aj vlasy so sklonom sa vlnit az kuceraviet (umyvam luxusne kazdy 3-4 den ale vydrzali by aj tyzden na pohlad hranicne mastne na pocit uz ale neznesitelne:)..no kazdemu nieco ine, este odporucam farebne ceruzky na oci (pouzivam ako jedine oko-licidlo, niekedy + maskara) maju celkom slusny vyber aj kvalitu - i ked viac ako vysuvacie lubim klasicke struhacie

      Vymazat
  12. Já mám avon docela ráda. :) Často z něj sice neobjednávám, ale když už něco objednám, tak jsem s tím spokojená.
    Tu bázi jsem ještě nezkoušela, ale všichni co ji měli, tak si ji nemůžou vynachválit, takže ji určitě taky brzy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bázi vyzkoušej, já si ji kupovala za směšných 69 Kč.

      Vymazat
  13. Od Avonu jsem kdysi zkoušela tu jejich Planet Spa masku, takovou fialovou. A byla skvělá! A ještě mi hodně voněla ta zelená - s olivovým olejem myslím :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suhlasim,fialova Planet Spa s lotusovym kvetom je fakt super ( mam zmiesanu plet ) , ruze z Avonu su mega ( moje naj su Pout a Latte ) a serum na konceky je asi najlepsi pripravok na vlasy,aky som zatial mala. Uz ani masky a kondicionery nepouzivam, odkedy ho mam...

      Vymazat
    2. Leni, díky ti za skvělé tipy na další avonovské nákupy:-)...

      Vymazat
  14. Mam kamosku v Avone (ziadna Avon Lady, ale pracuje priamo na ustredi) a obcas mi donesla nejaky balicek s produktami na vyskusanie (pisem v minulosti, lebo uz sme sa nejaky cas nevideli). Telova kozmetika OK, hlavne Planet Spa (napr. uz v diskusii spominany olivovy krem, jasminovo-levandulova pena do kupela, produkty z Mrtveho mora...) ale mam blok pouzivat ich pletovku, mala som zlu skusenost a tak pletove produkty radsej posuniem niekomu, o kom viem, ze ho potesia viac ako mna. Z dekorativky mam ich tri gelove ceruzky Super Shock - ciernu, modru a ruzovostriebornu a tie su wow.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, slyšela jsem o tom, že ty gelové tužky na oči jsou vynikající, jen škoda, že nemají hnědou nebo šedou.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...