Prohledat tento blog

pondělí 5. srpna 2013

Clinique Chubby Stick Intense moisturizing lip colour balm

Intenzivní čubku jsem si pořizovala s tím, že od ní nic nečekám. Chtěla jsem jednu tlustou tužku od Clinique vlastnit, brala jsem to jako svou kosmetickou povinnost. Co byste o ní měly vědět:


  • Je vysouvací, nemusíte se obávat, že je nutnost tuto tužku ořezávat(popravdě, docela jsem si oddychla...).
  • Velmi dobře pigmentovaná.
  • Nevoní, resp. není parfemovaná.
  • Odstín 06 Roomiest Rose obsahuje jemně zlaté třpytky, které ve finále nejdou vůbec vidět. Barva je tmavší růžová a je celkem univerzální.
  • Výdrž na rtech je přes tři hodiny, nebála bych napsat, že je dlouhotrvající.
  • Konzistence krémová, dobře se nanáší a velmi dobře kryje již v první vrstvě.
  • Hydratace je velmi dobrá, i po setření vrstvy jsou rty jako po přetření balzámem na rty.
  • Velké plus je aplikace, rty nejdříve obkreslím a pak vyplním, tužka se nerozpíjí. Ovšem ono kouzlo ztrácí ve chvíli, kdy majitelka má úzké rty.



Otázka je nasnadě, stojí za to si ji pořídit? Pravděpodobně ano. Vlastnosti hydratačního balzámu jsou zachovány a přidán pigment navíc oproti klasické tužce. 
Jsem s tímto výrobkem spokojená. Značku jako takovou mám velmi ráda a brzy Vás čeká recenze na další výrobky této značky.

17 komentářů:

  1. Barva na rtech se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. na prvej a druhej fotke to vyzera ako krasna malinova farba - presne taka aku by som si vybrala, ale na perach je uz ruzova - popravde som zmatena :-) Ale mam pocit, ze tebe prave tieto odtiene pristanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, přesně tak, mám pocit, že Levandule se pro tyto odstíny narodila!

      Vymazat
    2. :-D...Je taková růžová do malinova, ale moc mi právě nesluší:-(

      Vymazat
  3. já mám klasickou, odstín mega meloun, a taky jsem spokojená. včera jsem si koupila čubinu od Catrice a i když má nádhernou barvu, tak je za chvíli ze rtů dole :( originál je jen jeden! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže Catrice o ničem? Odstín mega meloun je krásný, někde jsem ho už viděla, docela po něm toužím:-)

      Vymazat
  4. Tahle je hezká, ta se ti povedla. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká barvicka:-)
    A teda na ruce vypadá opravdu pigmentovaně:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já tyhle čubičky zatím nemám, ale mám moc ráda rtěnko-balzámy, zatím ujíždím na Revlon Lip Butter. Tuhle značku mám docela ráda, hlavně jejich řasenky, pro mě must have :-D. Díky moc za tip, pořád jsem váhala, ale po Tvé velmi pěkné recenzi - bohužel další must have do wishlistu.....:). Těším se na další recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Revlon je dobrý, taky jsem slyšela. Jen škoda, že je hůře dostupný:-(...od Clinique jsou skvělé krom řasenek taky pudry a makeupy. Doufám, že budeš s tužkou spokojena:-)

      Vymazat
  7. Ja síce nemám "čabíka" od Clinique, ale Astor ich má tiež super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po Astor se kouknu v drogérii, díky ti Džejno za tip:-)

      Vymazat
  8. Ta pigmentace je úžasná :).. Máš krásný odstín na rtech vypadá super :)

    http://modniblog.com

    OdpovědětVymazat
  9. Máš překrásný tvar rtů. Vím, že o tom článek není, ale musela jsem ti to napsat :). Někde čtu že je čubík fajn, někde že stojí za prd, tak já fakt jako už nevím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za kompliment:-), jinak ještě holky tvrdí, že nová tužka od Astor je fajn, tak pokud se ti za to nechce utrácet, vyzkoušej tu. Zkoušela jsem ji na ruku a je to taková poloprůhledná barva a asi bude i dobře hydratovat:-).

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...