Prohledat tento blog

sobota 10. srpna 2013

Clinique Superbalanced Powder Make Up SPF15 make-up

Kdo je přirozený? Kdo je přirozenější a kdo je vlastně nejpřirozenější?? No jasně že pudrový makeup od Clinique. Sháníte lehké až střední krytí bez toho, aniž by někdo poznal že na pleti vůbec něco máte? Tak potom čtěte dál.


*otočením po směru hodinových ručiček se Vám nakrouhá pudr:-)




Možná jste již v minulosti zaregistrovali mou větší než malou náklonnost ke značce Clinique. Není to žádná náhoda, ještě jsem se nesetkala s výrobkem, který by mi od této značky nesedl. Řasenky, rtěnky, makeupy, pudry (no ten jediný pro mě byl takový nemastný neslaný, ale nakonec jsem ho celý(!)spotřebovala - recenze ZDE), lesky na rty, tvářenky i oční stíny jsou kvalitní. Clinique je asi vůbec mou nejoblíbenější značkou dekorativní kosmetiky.



Tento minerální pudrový makeup je:

  • Lehký jako peříčko, pocit je asi takový, jako byste na pleti nic neměly.
  • Snadno se vrství ale neztrácí tím nic na své přirozenosti.
  • Výdrž je tak čtyři hodiny. Tento makeup rozhodně není dlouhotrvající.
  • Pokud toužíte po celodenním bezchybném výsledku, tak buďto si ho sebou přibalte do kabelky, nebo si ho nekupujte.
  • Rozdíl mezi tímto výrobkem a pudrem je jednoznačný. Nevysušuje a na pleti dělá celistvou krycí vrstvičku, která není na pleti vůbec vidět.
  • Absolutně nevysušuje, nikde nezalézá, prostě je fakt neviditelný.
  • Má pleť je smíšená, sem tam suchá, sem tam mastná, ani ve třetí vrstvě mě makeup nevysušoval a neměla jsem sebemenší pocit pnutí.
  • Tento výrobek je dle mého soudu velmi vhodný do teplejšího počasí, jaro-léto. Také by ho měly mít všechny ženy co tvrdí, že nepoužívají makeup kvůli strachu z toho, že jde na pleti vidět. Tady se bát nemusíte:-).
  • Vlastním odstín 02 Natural. Není to nic pro běloby, tento odstín mi vyhovuje nyní, kdy jsem tak středně opálená(není čas na slunění), ale já se kupodivu celkem dobře opaluji. Pokud jste hodně světlé typy, tak jako já v zimě, určitě sáhněte po světlejším odstínu. Je to takový ten středně tmavý/světlý odstín bez podtónu.
  • SPF 15
PŘED

PO

Štěteček, který byl součástí balení, jsem vyhodila a používám štětec na pudr od Real Techniques. Já osobně tento pudrový makeup nosím sebou v kabelce a během dne přiživuji. Věřte mi, že krásná, sametově hebká pokožka Vám za to přiživení v době oběda stojí:-).

18 g pořídíte za zhruba 900 Kč.

20 komentářů:

  1. Paci sa mi ten efekt na tvojej tvari - ziadne zbytocne krytie, zjednotenie, zmatnenie. Len ta cena je trochu mimo toho co som ochotna dat. Ale nalakat teda vies...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cena je vyšší, to je fakt. Já ho sehnala za menší částku, to je taky fakt.:-)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí to balení :) věřím, ze je dobry, akorát ja raději asi tekuté, možna ze kdybych ho vyzkoušela, tak změním názor :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, přesně tohle jsem si taky říkala, ale efekt je v podstatě stejný jako s tekutým podkladem, akorát se mnohem lépe nanáší a vypadá o deset tříd přirozeněji.

      Vymazat
    2. Hmm :)) no zni to fakt dobře! A muzu se zeptat, kde si ho sehnala za menší částku, jak zminujes v komentáři nade mnou? :)

      Vymazat
    3. Od kamarádky, které nesedl odstín:-)

      Vymazat
  3. Anonymní13:27:00

    Skoda,ze ma tak slabou vydrz, jinak bych o nem vazne uvazovala. Mam hodne rada pudrove makeupy, hlavne od Macu (Studio fix, Mineralize Skinfinish natural)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zase ale když ho přes den přiživíš, tak je výsledek přirozený i tak, není to jak s makeupem, kdy si nedovedu představit v půlce dne vytáhnout flašku a začít s dalším nátěrem:-)

      Vymazat
  4. Tak to je ideální věc pro mě :)! Při nejbližší příležitosti si pro něj skočím.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní23:28:00

    vypadá dobře:) kvůli podobným vlastnostem (přirozený, lehký jako peříčko) mám ráda minerální makeup, obzvlášť teď v létě, protože se pod ním "nepotím" jako pod normálním nebo pod bb a vůbec "nestéká" - asi víš,co myslím :) nejvíc používám Lucy minerals, protože dobře kryje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip na Lucy minerals, značku neznám takže se po ní poohlédnu.

      Teď v létě pokud sjednocovat pleť, tak asi těmito výrobky, jináč jak píšeš, stéká to:-D

      Vymazat
  6. Ten vypadá úplně perfektně! Jen ještě někde ulovit slevu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná na jahodě nebo tak, nebo zkus mrknout ně nějaký bazar...

      Vymazat
  7. Mineralni pudr/makeup mam ted na leto nejradsi. A tenhle se mi moooc libi, ale ne a ne a nepujdu si pro nej :o) mam takove zasoby, ze proste nesmim :o) Nejradsi ted pouzivam Guerlain Les Voilettes mineral a asi nemusim zduraznovat, ze je uzasny :o)
    Krasnou nedeli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, Minerální makeupu od Guerlain, tak to bych si taky nechala líbit, ani nevím, že nějaký Guerlain má. Časem si chci koupit ty barevné koule, do tužebníčku si píši i tento makeup.
      Tobě taky příjemnou neděli:-)

      Vymazat
  8. Clinique je aj moja najoblubenejsia dekorativka :) aj ked make-upy (pudrove ani tekute) som neskusala, som bledula a neopalujem sa a tie uplne najbledsie odtiene su pre mna prilis do ruzova :(

    A super recenzia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Clinique má v nabídce i odstín Alabastr, tuším...jen nevím, zda u všech makeupů...

      Vymazat
  9. Teda, efekt na tvé pleti se mi dost líbí! Škoda té výdrže :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle krouhací pudr me taky zaujal..
    Skoda te vydrze:-(
    Efekt na tváři je moc hezky:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...