Prohledat tento blog

pondělí 12. srpna 2013

Dior Addict Lipstick v odstínu Icone

Spojení slov Dior a Icone mě, jako milovnici této značky, nemohlo nechat chladnou. Jaká asi bude rtěnka v ikonickém odstínu? Jak si Dior takový odstín představuje a prezentuje? Hlavou se mi honilo hodně otázek a odpověď jsem dostala po prvním vyzkoušení. S každým dalším a dalším nátěrem jsem chápala víc a víc proč zrovna Icone:





  • Jedná se o klasickou, trošku tmavší než žvýkačkovou růžovou barvu bez třpytu.
  • Voní jemně po lesním ovoci.
  • Je polotranspaprentní, tzn. že se dá vrstvením docílit plného krytí a v prvním nátěru vypadá jako zabarvený balzám na rty, což já osobně považuji za výhru.
  • Tento odstín s klidem můžete použít i jako krémovou tvářenku, na pleti vydrží dlouho.
  • Konzistence je krémovo-balzámovitá. 
  • Skvělé  hydratační vlastnosti vynášejí tuto rtěnku do mých top tří oblíbenců (Dior Rouge nude, recenze ZDE a Clarins Rouge Prodige, recenze ZDE)
  • Jedno jaký odstín si pořídíte, tato rtěnka Vám rty nevysuší, ale zvláční, přirozeně obarví a výsledek je na pár hodin.
  • Doporučuji, nic obdobného v drogériích asi neseženete, podobný odstín měla rtěnka od Essence - recenze ZDE, ale to bylo jen tak naoko, neboť hrozně vysušuje a s příjemným pocitem po rtěnce od Diora se to nedá absolutně srovnat.

Vysoce hydratační rtěnka s jemným leskem která vašim rtům dodá šťavnatý objem. Tuto rtěnku prostě nelze nemít ráda:-).

Já kupovala na Elniňu jako tester, stále si i tento odstín můžete objednat (nejen tam), za necelou pětistovku za 3,5 g.

27 komentářů:

  1. Ta barva je fakt krásná, ale je mi nějak líto za rtěnku dát tolik peněz..
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto nemá smysl uvažovat. Dáš za tu rtěnku pětistovku a rok ti bude dobře sloužit jako balzám na rty i jako rtěnka. Takovou službu ti málokterý výrobek za levnější peníz udělá. Já to beru tak, že než abych si nakoupila deset vysušujících šmejdů, raději má doma pět kvalitních rtěnek, které mě nezklamou:-)

      Vymazat
  2. vypadá krásně, takové odstíny miluju. nějaké rtěnky a lesky Dior doma mám a se všema jsem moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Dior je prostě Dior, i jeho parfémy mám moc ráda:-)

      Vymazat
  3. Vypadá krásně, ale nejsem si jistá, jestli by na mě nevypadala vulgárně... Připadá mi spíš pro blondýnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko takhle říct, chce to zkusit i jiné odstíny:-)

      Vymazat
  4. Je vidět, že tobě ten odstín sedl parádně! Nevím, jestli by na mě nebyl moc světlý, když jsem naopak tmavý typ.. ale možná stojí za vyzkoušení..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení a má obrovský výběr barev, nemusíš se bát, že by sis nevybrala pro svůj barevný typ pleti:-)

      Vymazat
  5. Anonymní13:09:00

    Tak to je pecka,je nádhernáááá.

    OdpovědětVymazat
  6. Sedí ti jako ulitá:) Addict rtěnky se konzistencí povedly hodně a souhlasím, že podobnou rtěnku, co do kvality, v drogeriích člověk nenajde.

    OdpovědětVymazat
  7. Trhám si vlasy, že jsem ji při výprodeji na Elninu nehodila do košíku !!!!

    OdpovědětVymazat
  8. rtěnka je krásná.... já právě taky začínám investovat do rtěnek, ty levné jsou podle mě pro začátečníky a pro ty, co si chtějí experimentovat s barvami ....
    O čtyřech takových jsem psala článek - rtěnky pro začátečníky ....
    Ale Dior je jiná už jiná liga :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pro začátek jsou možná ty levné dobré, i když takové ty nositelné odstíny bych rovnou kupovala u ověřených značek:-)

      Vymazat
  9. Anonymní5:57:00

    Je moc hezká. Ten tester je asi bez víčka, viď?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12:47:00

      Škoda. Stejně jsem ale neodolala:) Když bude dobrá, dokoupím si do kabelky celou (jestli teda někde seženu dobrou cenu).

      Mimochodem Na Příkopech mají "Levanduli od Lutense"! Chtěla jsem jí očuchat, ale rozbil se jim tester...snad už bude nový, jsem fakt zvědavá:)

      Vymazat
    2. Napiš mi na mail adresu nebo napiš mail zde, pošlu ti vzora, to musíš zažít ;-)

      Vymazat
    3. Anonymní12:24:00

      Jé ty seš zlatá! Zítra se tam zajdu mrknout (slečna mi říkala že by jim měl přijít novej tester) a jestli tam nebude, napíšu! Jsem zvědavá hodně:)

      Vymazat
    4. Anonymní4:51:00

      Tak Lutense už Na Příkopech měli a je to rozhodně něco extra! Ikdyž ještě váhám.... možná na podzim, nebo v mým případě spíš na zimu:) Nejdřív na papírku 100% suchá levandule. Říkám si za dva litry čistá levandule, tak to je trapas.... Hodim to na ruku a nejdřív furt jen ta levandule, ale už při odchodu z parfumerky si čuchnu k ruce a je to tam! Pořád mi ale na mě přijde strašně těžká a jakoby "stará". Na mě hodně parfémů dost ztěžkne. A ten Lutens je všeobecně jiná liga než normální parfémy se Sephory...Jinak rtěnka je doma a je strašně příjemná! Je teda o dost výraznější než se zdá na fotkách, ale to mi neva:) Děkuju za tipy a recenze:) Eva

      Vymazat
  10. Tak ono vůně od Lutense nejsou prvotně líbivé a buď ti sednou, nebo nesednou. Já osobně jeho vůně miluji, líbí se mi právě ta originalita. Tato vůně, má srdcová záležitost, je hodně suchá, prachová levandule. Cítím v ní horkost středozemního moře, levanduli sušící se na horkém mořském vzduchu. Prostě vzpomínky na moře. Nejraději ji nosím k bílým krajkovým šatům:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moja oblubena od Lutensa je Douce Amere, mam sice len vzorku a pouzivam "na specialne prilezitosti" :)

      mimochodom (nechcem, aby to vyznelo divne ale proste co je pravda, to je pravda) mas krasne usta!

      Vymazat
  11. Anonymní12:07:00

    To je krásný popis:) Já mám srdcovky dvě, Jardin sur le Nil do deště a Annick Goutal Ninfeo mio na sucho:) Ta levandule se ale nakonec nádherně rozležela, je opravdu super, mělas pravdu:)

    OdpovědětVymazat
  12. Pořídila jsem si první Diorku taky jako tester na Elniňu:) Ale odstín Model. A je výborná, přesně jk popisuješ. Jen to testerové balení je příšerné, vršek vůbec nedržel. Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...