Prohledat tento blog

neděle 4. srpna 2013

Garnier Spot Corrector - Sjednocující Hydratační Péče

Jak já se těšila na jeho vyzkoušení! Výrobek slibující redukci skvrn po akné, ze slunce či způsobené věkem. Také slibuje sjednocený tón pleti a pokožku prozářenou i bez použití makeupu. Je to skutečně pravda? A jaké jsou mé dojmy po třech týdnech používání se můžete dočíst v tomto shrnutí:


  • Krém dostatečně hydratuje a bude vhodný pro většinu žen. Jen ženy s extrémně suchou, nebo naopak s extrémně mastnou pletí by se měly poohlédnout po něčem jiném. Všem ostatním vyhovovat pravděpodobně bude.
  • Konzistence je lehká, krém se téměř okamžitě vsákne do pleti.
  • Obsahuje vitamin C o koncentraci 5% a jeho vůně je citrusová, pokud znáte vůni klasického Celaskonu, tak jste doma:-).
  • Zaznamenala jsem skutečně prozářenou a sjednocenou pleť, ani pihy mi ze sluníčka tolik "nevylezly", pleť mám dobře hydratovanou a jakoby i více přirozeně opálenou.
  • Skvrny po akné nemohu posoudit, na akné jsem nikdy netrpěla a stařecké skvrny ještě nejsou mým problémem:-).
  • Pleť mám po třech týdnech používání hladkou, bez rozšířených pórů, dobře hydratovanou a barevně sjednocenou. Krém používám na noc, protože neobsahuje SPF. Ještě dodám, že mám pleť smíšenou.
  •  Tato speciální hliníková tuba zajišťuje optimální účinky vitaminu C. Pěkný retro doplněk mé koupelny:-)...


Krém doporučuji pokud máte pigmentové skvrny, jste pihovaté nebo máte problematickou pleť po akné. Také všem s nezdravým tónem pleti. Udělá Vám službu a s největší pravděpodobností budete spokojené. Krém hodlám na noc používat i nadále, líbí se mi výsledek v podobě krásně zářivé pleti beze skvrn, která je v lepším stavu než běžně v létě bývá.

Podobné výrobky jsem registrovala i v minulosti od jiných firem za mnohem vyšší cenu. Myslím si, že tento krém je vhodná levnější alternativa, která není o nic horší než ta dražší.

Seženete běžně v drogériích za 249 Kč/50 ml.


*Děkuji Garniér za poskytnutí produktu k recenzi

19 komentářů:

  1. Konečně! Čekala jsem na první recenzi, jdu do něj! Jen mám teda strach, protože mám citlivou pleť, ale tak.. uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  2. já ho zkoušela loni přes měsíc (v rámci testovací skupiny Garnier) a na skvrny po akné mi moc nepomohl, na skrvnu od sluníčka na ruce (aplikovala jsem lokálně) zase ano...pak jsem ho strčila do skříně a úplně na něj zapomněla, neregistrovala jsem ani nic na fb Garnier, kde každou novinku propírají...jdu ho vytáhnout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty skvrny od slunce je opravdu vynikající. Pihy nemám tak viditelné a to jsem výsledek tak rychle nečekala. Určitě budu pokračovat v jeho používání a myslím si, že i přes zimu se krém na projasnění pleti bude hodit:-)...

      Vymazat
  3. To bych docela ráda vyzkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  4. Super, díky za tip. To zlé Slunce mi v poslední době přidělalo spousty pih a nejsem z toho moc nadšená.

    OdpovědětVymazat
  5. No nekecej!! Konečně něc, co by mohlo fungovat :) Já bojuji s tím, že mám tmavší čelo a po lehkém opálení takový nezdravý tón pleti, takže až se vrátím z dovolené, dost určitě pro něj skočím :)
    Jen jsem se chtěla zeptat: neštípe okolo očí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jak nad tím přemýšlím... přijde mi zvláštní dávat něco, co obsahuje 5% kyseeliny askorbový do kovového obalu, když kov vitamin C ničí...

      Vymazat
    2. Nikol, kolem očí ho nepoužívám, používám běžně oční krém, takže ti neřeknu, zda kolem nich štípe;-)...Nevím jak s tím kovem, tomu já nerozumím, ale předpokládám, že hliník tento vitamin dokáže uchovat, jinak by samotný krém nefungoval...?

      Vymazat
    3. Nevim, my se jen učili, že vitamin C se ničí používáním kovových nož, struhadel atd. Takže prot mě to celkem překvapilo, ale možná každý durh kovu reaguje jinak... Jinak to já si takové krémy okolo očí taky nedávám, le některé mě štípou na té hranici u lícních kostí :(

      Vymazat
    4. Tak na lícních kostech mě neštípe, neštípe mě vůbec nikde:-)...A s tím kovem, no věřím výrobcům, že by onen krém nedaly někde, kde by účinky ztratil...;-)

      Vymazat
  6. Zaujímavý výrobok a už som ho na blogoch videla, len škoda že všetky nemáte akné ...vŕŕ to sa potom zle hodnotí či bude účinkovať aj na mne, ale za vyskúšanie nič nedám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rebel Girl, vitamin C je vynikající na poškozenou pleť čímkoli, a v této koncentraci obzvlášť. Nebála bych se ho vyzkoušet, minimálně pleti neublíží a hlavně to chce dlouhodobé používání.

      Vymazat
  7. Anonymní14:21:00

    Ahojky, takže ráno používáš normálně nějaký denní krém a tento dáváš jen na noc?
    Předem díky, Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dančo, přesně jak píšeš, na noc tento krém a přes den svůj oblíbený denní krém:-)...

      Vymazat
  8. Vypadá to dobře, já ná skvrnky po akné trochu trpím, takže si ho přidám na seznam k vyzkoušení. Díky za tip.

    R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ten bych docela ráda prubla. Sice se mi pleť mastí dost, ale ty flíčky po pupínkách mě trápí hodně. Říkáš, žes ho používala na noc? To by mi ani to případný zmaštění pleti tolik nevadilo... A složení vypadá přijatelně.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, on ten krém moc nemastí. Jo, používala jsem ho na noc, ale klidně by se mohl používat i jako denní.

      Vymazat
    2. No, že píšeš, že na extrémně mastnou pleť úplně vhodný nebude... z toho jsem si odvodila, že asi trochu mastí. Asi špatná dedukce. Vzdávám se :D

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...