Prohledat tento blog

čtvrtek 8. srpna 2013

Ladybox Červenec - láska jako trám

Odzkoušela jsem všechny výrobky z Ladyboxu s podtitulem Just Married, jak příznačné, když si pan Ladybox vzal slečnu Senzaboxovou:-). Brutálně nadupaný obsah, u kterého uslintávám ještě doteď, jsem vyzkoušela opravdu důkladně. Nevím kde dřív začít, ale asi začnu u rtěnky, kterou jsem si chtěla koupit už dávno, ale nějak jsem zapomněla. Ještě že tak, protože jsem si chtěla koupit jiný odstín než ten, který jsme v balíčku dostala a to bych prohloupila.




Grand Rouge Yves rocher:
  • Mám odstín 32 Rouge Rayonnant, tlumená růžovočervená barva bez třpytu, matná. Takový ten prokrvený, zdravý odstín rtů. Nádherná barva, asi krásnější ve svém arzenálu nemám. 
  • Jedle voní, vanilkově s příměsí fialek, jako když o vánocích peču vanilkové rohlíčky a následně je ještě horké obaluji v cukru. Teď mě tak napadlo, mohla bych o víkendu napéct, úplně jsem na ně dostala chuť:-).
  • Moc se mi líbí zlaté balení, které je lehké a vypadá vcelku reprezentativně.
  • Rtěnka je velmi dobře pigmentovaná, není to žádná poloprůhledná břečka. Její výdrž je neskutečná právě díky její skvělé pigmentaci.
  • Rtěnka mé rty dobře hydratuje a barevný povlak vydrží od rána až do oběda.
  • Doporučuji všem, i těm lidem, co se běžně této značce vyhýbají, tato rtěnka stojí za pozornost a nechce se mi srovnávat, ale taková mnohonásobně dražší rtěnka co zrovna vlastním se může jít v porovnání s YR zahrabat.
  • Za 3,7g chtějí bez akce 309 Kč a můžete zakoupit ZDE.
Na denním světle

V místnosti

Brow Addict FamousX:
  • Tento výrobek jsem si chtěla koupit taky už dávno, ale furt jsem odolávala a byla jsem mírně skeptická, na co utrácet za věci na obočí, když mi stačí světle šedý stín. Po pravdě, mám obočí, které nepotřebuje nic.
  • No a to je právě to, při vyzkoušení tohoto setu na obočí jsem o pár levelů výš. Vypadám upraveněji, celý obličej se jakoby osvěží a vosk skutečně obočí zafixuje na celý den
  • Z těch tří barev využiji pouze první dva světlé, ten třetí leda tak kdybych se chtěla přebarvit na brunetu.
  • Pinzeta v balení mě taky potěšila, těchto věcí není nikdy dost.
  • Nejsem zrovna ten typ eňoňuňo ženských, které by se piplalo denně s obočím, na to nemám nervy, ale když chci jó vypadat extra dobře, tento set jistě využiji a jsem moc ráda, že ho vlastním.
  • Doporučuji všem ženám, které chtějí mít PŘIROZENĚ vykreslené obočí zafixované po celý den, nezapomeňte, že dobře tvarované obočí je základem každého dobrého makeupu.
  • Za směšných 129 Kč můžete zakoupit ZDE, na stránkách Ladyboxu.

Super Liner Blackbuster L'Oreal - nezničitelná černá čára:
  • Černá linka co drží celý den tak jak má.
  • Pigmentace vynikající.
  • Štětečkem se mi dobře kreslí, výsledek předčil má očekávání.
  • Nemám co dodat, tento výrobek by neměl chybět žádné ženě v kosmetickém kufříku, můžete s ním změnit a poupravit tvar oka, stačí se nebát a začít, s tímto fixem to půjde jedna báseň a výsledek bude celodenní.


Rituals...T'ai Chi (bílý lotus a zelený čaj) - TENTO VÝROBEK MUSÍTE VYZKOUŠET:
  • Teď si postěžuju, protože mě nehorázně štve, že je tato značka špatně sehnatelná, protože tyto sprchové pěny jsou doslova návykovou záležitostí.
  • Voní krásně svěže, v těchto parnech mi přišla více než vhodná a to podotýkám, že běžně generické vodnaté vůně nesnáším. Tato je fakt vynikající, voní svěže ale ne uměle, hodně podobně voní vůně Green Tea od Elizabeth Arden. Měla jsem v minulosti i pěnu s vůní růže a čehosi dalšího, taky překrásná parfemace, žádná láce z ní cítit nebyla.
  • Už vůbec nebudu mluvit o aplikaci. Nandat si štědrou porci šlehačky do dlaní a nanést na celé tělo je doslova zenovým zážitkem, kam se hrabe klasická houba nebo mýdlo.
  • Takže to ze mě musí ven, CHCI V OLOMOUCKÉM KRAJI KRÁMEK ZNAČKY RITUALS, DĚKUJI:-)!
  • Fakt vynikající výrobek, který mi rozšířil kosmetické obzory a toužím po celém balení všech parfemací.
  • Tak tohle je láska:-).

Berlin Shampoo i+m Manufaktur Berlin:
  • Moc nepění, pro pocit umytých vlasů jsem musela aplikovat půlku cestovního balení.
  • No jo no, přírodní šampon, to není nic pro mé melírované jemné vlasy, nemám šanci je po použití rozčesat.
  • Věřím že pro normální, nebarvené vlasy a přírodní maniačky bude milým osvěžením ve stojatých alverďáckých vodách.
  • Voní krásně po citrusech.
  • Za 250 ml chtějí 269 Kč a k dostání je ZDE.

Palmolive Mediterranean Moments:
  • To je bez debat, sprchové gely od Palmolive jsou už kultovní záležitostí. Za pár korun dostanete kvalitní tekuté mýdlo s příjemnou vůní.
  • Vůně Mediterranean voní taaaaaaak krásně, achachach, něco mezi vanilkou a kadidlem, takový líbivý Shalimar pro slečny, věřte že takto provoněné budete na muže působit jako feromonový lapač na kůrovce.
  • Dobře vyživuje pokožku a vůbec, stejně jako ostatní sprchové gely od Palmolive, nemám proti nim jediné negativum a pokud nad nimi ohrnujete nos, nevíte oč přícházíte.
  • Za pár korun ve všech drogériích:-).

Přírodní ručně vyráběné mýdlo Libebit se solí z Mrtvého moře - cedr a citron:
  • Neznatelně voní po modrém cedru (pokud znáte kolínskou Modrý cedr od YR, tak si můžete udělat přibližný obrázek).
  • Neuvěřitelně dobře pění a čistí, používám ho i na dočištění obličeje a vůbec mou pokožku nevysušuje.
  • Krásně vypadá:-).
  • Není žádným tajemstvím, že tuhá mýdla preferuji, a tento výrobek mě nezklamal.
  • Koupíte na www.libebit.cz.
  • Tato kostička vyjde na 45 Kč.

Deep Repair Masque Macadamia Natural Oil:
  • Bezpochyby vítězem mezi cenou vs. funkcí.
  • Mám domy plné balení masky, takže můžu masku všem doporučit, nejlepších výsledků jsem dosáhla při aplikaci masky na cca 1 hodinu, pak mám vlásky nadýchané, jemné a zregenerované.
  • Krásně voní tak nějak uměle, ale opravdu příjemně po kyselém ovoci.
  • Pokud ji ještě nemáte doma, není na co čekat (recenze od dalších kosmetických blogerek jsou více než výmluvné, včetně faktu, že i já mám plné balení doma:-D).
  • Koupíte např. ZDE.
  • V LD byl jen vzoreček, který se mi někde zatoulal, proto ta fotka celého balení.



Cornies kukuřičné chlebíčky s čokoládou:
  • Tak toto já nepapám:-(
  • Vyzkoušela jsem a prostě nee, to si raději dám normální čokoládu nebo zákusek nebo kus ovoce s ořechy nebo škvarky:-D
  • Zcela upřímně píšu, že mi to vůbec nechutnalo a pufované chlebíčky si nebudu kupovat ani kdyby na nich byla osmažená anglická:-P
Již nyní je na www.ladybox.cz k dostání vydání na měsíc srpen, tak neváhejte a kupte si ho, dokud je.


Taky jste tak nadšené z jeho obsahu?




13 komentářů:

  1. Za mě super obsah, ale absolutně předčila mé očekávání maska na vlasy Macadamia!!! 1000 bodů!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se k němu dostala až dnes, a zatím se nemůžu vyochat a vynadívat, super obsah! :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem neobjednávala, ale obsah je super. palmolive mléko jsem si koupila nedávno v drogérce, miluji tu vůni. odstín rtěnky vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě ještě pořád čeká nerozbalený u rodičů, nemůžu se tam dostat:( Jinak obsah vypadá úžasně! Já se strašně těším na rtěnku, fix na rty, tu Rituals pěnu a pufované chlebíčky mám strašně ráda :D

    OdpovědětVymazat
  5. ježiš teď jsem se lekla...ne na září, ale na srpen! jinak z boxu jsem měla největší radost z pěny a ze setu na obočí, kombinuju první dva stíny, akorát ta pinzeta je úplně k ničemu, fakt se mi s ní nepodařilo nic uchopit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš, na srpen, jsem to ale jouda:-D Pinzetu jsem nezkoušela, ale i tak se hodí, věčně všechno ztrácím, takže mít pinzetu v záloze je pro mě velké plus:-P

      Vymazat
  6. ved Rituals ma cesky e shop, nie? Inak cast sortimentu sa da zohnat aj na feelunique... ja tu znacku milujem, pred rokmi mi to otec prvy krat doniesol z nejakeho duty free uz ani neviem odkial a bola to okamzita laska.

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám že srpnový bude tak tak dobrý ;).
    http://xoxolucyfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, sprcháč, co voní jako Shalimar? Hmmm. :) Palmolive si v drogérkách nikdy nevšímám, ale asi si to půjdu očichat. A jestli bude fakt tak vonět, přiberu si i tělové mléko - dělají i mléka, že jo? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc mě zaujala ta maska :) Už se na ní chystám dlouho, ale vím, že bych to asi stejně flákala :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Po tom průšvihu v podobě červnové krabičky si u mě napravili reputaci. Nejvíc mě asi překvapila rtěnka, nečekala jsem tak dobrou výdrž.

    OdpovědětVymazat
  11. mám stejný odstín rtěnky a na Tvých rtech teda vypadá 100x líp! dokonce jsem i šla překontrolovat, jestli jsem ten odstín nespletla a není to jiná barva, páč na mých rtech vypadá spíš do hněda, nevím jak je to možné, asi mám nějakou zvláštní barvu rtů :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...