Prohledat tento blog

středa 14. srpna 2013

Miraculous Oil Brushing Express Garnier Fructis

2krát rychlejší sušení, usnadnění rozčesávání a ochrana proti 230°C, no povězte, kdo by nebyl zvědavý na výsledek. Po mém testování přípravků na vlasy téže značky mi bylo mírně divně, když jsem obdržela tento produkt k recenzi. Měla jsem obavu, že to zase bude stát za pendrek, protože mé vlasy rozhodně nespadají do kategorie "normál". A taky zcela upřímně podotknu, že bych si výrobek v drogérii za normálních okolností nekoupila - na konto neúspěchu s dalšími vlasovými přípravky téže značky. A víte, to je na testování něčeho obdrženého to krásné, že Vás může překvapit fakt, že výrobek o kterém bych jinak ani neměla tucha, mě nadchl.










Opět mé shrnutí:

  • Do mých (jemných) vlasů vetřu jedno pumpnutí oleje a fénuju
  • Po vyfénování jsou mé vlasy hebké, jakoby vyleštěné, stejného efektu docílím s mým mnohem dražším produktem...
  • Vlasy mi skutečně pomůže rozčesat
  • Mé vlasy jsou po použití mnohem lesklejší, vypadají reklamoidně a jsou vysušeny během dvou minut
  • Efekt trvá do dalšího mytí
  • Jemná ovocná vůně nemůže nikoho rušit
  • Nejlepší fénovací přípravek, který jsem kdy vyzkoušela a to mám jó náročné vlasy
  • Obsahuje arganový olej, který je na třetím (!) místě ve složení, silikon až na devátém.


Doporučuji s čistým svědomím všem k odzkoušení. Nebyla bych si tak jistá, kdybych ovšem nevyzkoušela několik drahých fénovacích olejů v minulosti, které někdy byly fajn, ale rozhodně nebyly víc fajn, než tento olej. A o zbytku se nebudu ani zmiňovat, vyhozené peníze. Vynikající výrobek za pár korun.

150 ml za cca 139 Kč.

Už jste zkoušely?


24 komentářů:

  1. Děkuji za tip :)

    style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna mi tepelná ochrana dochází, takže až budu v drogérii určitě mrknu. Díky za tip

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mám a zatím to jde, neudělá to zázrak, ale překvapil :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní11:05:00

    já si teda nejsem uplně na stoprocent jistá, ale řekla bych, že cyclopentasiloxane a dimethiconol jsou taky silikony, kdyžtak mě někdo opravte :)
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to zarazilo, nejsem sice nějak zběhlá ve složení, ale na 90 % bych řekla, že je to silikon (ale jsem líná to hledat). A nejsem si jistá, zda se v drogerijních vodách dá sehnat ochrana před teplem bez silikonů.

      Vymazat
    2. Tak jo, stejně jsem se koukla, obě dvě první místa jsou silikony. Jak je jednoduše poznat: končí na –cone, -conol, -propyl, -siloxane

      Vymazat
    3. Sabino díky za osvětu, to jsem zase o trošku chytřejší:-)

      Vymazat
  5. Ne, bohužel to první ve složení je taky silikon :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla přesvědčená o tom, že silikon je jen ne s -one

      Vymazat
  6. Tohle si teda určitě pořídím, silikony mi nijak nevadí :). Tvoje recenze mě nadchla. Vše, zejména urychlení sušení vlasů zní skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně právě silikony taky nevadí, ale vím jak se jejich výskyt často řeší. Olej opravdu urychlí sušení vlasů:-)

      Vymazat
  7. neviem či to prvé, ale to druhé je určite silikón... no povedzme si na rovinu, pre nás mnohé sú záchranou :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to vypadá výborně, a nejsou potom vlasy mastné nebo nemastí se rychleji? A nanášíš olej do celých délek? Díky:)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Olej nanáším především do konečků, následně i do délek. Vlasy se nemastí rychleji, naopak jsou zdravější a lesklejší a to bez zatížení.

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, o tom jsem vůbec neslyšela, ale určitě to potřebuji! :) :) Díky moc za super tip :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na tvé doporučení jsem si olejíček koupila a musím říct, že jsi měla pravdu, jsem s ním moc spokojená a dělá mi stejnou službu co tobě, krásné, lesklé vlasy a hlavně to urychlení foukání!!!! je neuvěřitelné, ptž mám dlouhé vlasy a než je vyfoukám uplně do sucha, trvá mi to 12-15 minut se střední teplotou, s tímto olejíčkem do 7 minut.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem opravdu moc ráda že má recenze padla na úrodnou půdu:-)

      Vymazat
  12. Anonymní3:17:00

    Smi se davat i do suchych vlasu jako ochrana pred zehlenim nebo to by nebylo dobre? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý dotaz, já bych ho dala do vlhkých, vysušila a poté žehlila. :-)

      Vymazat
  13. To musím vyzkoušet! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzkoušeno ! doporučuji :) mám vlasy skoro po zadek a vysoušení opravdu bylo kratší, naprosto snadné rozčesávání, krásné konečky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...