Prohledat tento blog

neděle 15. září 2013

Co na jemné, namáhané vlasy?

Ahoj, už delší dobu se chystám na recenzi svých vlasových přípravků, které mi vyhovují. To, že vyhovují zrovna mně, znamená jednu věc, jsou vysoce regenerační. Už jsem to tu psala tisíckrát a nerada bych se opakovala, ale ještě jednou to napíšu, mám jemné vlasy, mám jich celkem dost, rychle se mi zacuchají, lámou se, konce jsou suché a u kořínků se mastí. Žádná sláva. 



Obyčejné přípravky, které lze sehnat běžně v obchodech, mi nestačí a neudělají z mými vlasy prakticky nic. Maximálně je přiťápnou k hlavě nebo z nich udělají nerozčesatelný chumel. Čest pár výjimkám, jako například nový Garnier olejíček na vlasy, u toho jsem byla mile překvapena výsledkem. Jenže tím to taky v podstatě končí.

Jako první Vám představím čistící šampon Balea. Používám ho sem tam, vlasy umyje jako žádný jiný šampon a na to, že je bez obsahu silikonu, absolutně vlasy necuchá (nechápu, jak je to vůbec možné). Je čirý, polohustý, chemicky voní po citrusech a pokud používáte stylingové přípravky, tento šampon by Vám neměl doma chybět. Rozhodně kvalitní a rozhodně levný:-).

L'Oreal professionnel Silver šampón je už hodně profláknutý šampon pro blondýny. Skvělý, když chcete zneutralizovat žlutý odstín ve vlasech, jelikož je plný fialového pigmentu. Dodá ledové odlesky, mé vlasy po použití jakoby zhrubnou, což mi vyhovuje. Používám zhruba čtyřikrát do měsíce, v létě jsem, díky chloru v bazénech, přitvrdila a žádný nažloutlý odstín ve vlasech se nekonal. Už mi dochází, brzy budu dokupovat další.

Dál už to tak slavné nebude. Resp. nebude to tak levné. Vlasovou kosmetiku Sebastian professional možná znáte. Já ji kupuju na internetu, v kadeřnictví bych za ni dala pětkrát tolik. Mám obří balení masky, šamponu a kondicionéru z řady Petetraitt, což je řada pro chemicky namáhané, hodně poškozené vlasy. Tato řada je skvělá - šamponem počínaje a maskou konče. Nemá cenu se moc rozepisovat. Pokud chcete Vaším poškozeným vlasům dopřát vzpruhu, plácněte se přes kapsu a tuto řadu vyzkoušejte. Ačkoli jsou přípravky silně vyživující, vlasy zůstávají hebké a nadýchané, jsou zregenerované od kořínků po konečky a vypadají jako nové. Litrové flašky i s půllitrovou maskou mi vydrží déle jak rok.

V létě jsem používala hydratační masku z řady Hydre, taky od Sebastian. Hlavně po pobytu ve vodě. Skvěle vlasy zvlhčila, podpořila vlnitost vlasů a celkově byly vlasy pěkně zregenerované.

Maska od Macadamia natural oil je fajn. Cena kolem tří stovek. Vlasy dobře zregeneruje. Ovšem na Sebastiana nemá, chybí ji dostatečné vyživení vlasů a já osobně ji musím dát na vlasy alespoň na hodinu, což je pro mě docela zbytečná zdržovačka:-(. Každopádně doporučuji, protože ne všechny z Vás mají takové vlasy jako já.


Pozvolna můžu přejít na stylingové přípravky:

Moc jich nepoužívám. Před každým fénováním dávám do vlasů trošku olejíčku Miraculous oil od Garniér. Recenze byla nedávno, je fakt fajn, určitě by se dal přirovnat účinky k mnohem dražším značkám. Vlasy jsou rychleji suché, lesklé, vyhlazené. 

CHI Magnified Volume je pěna pro objem. Používám při fénování, vlasy nabudou na objemu, ale zároveň absolutně nezatěžuje. Jako bonus vidím krásnější, ozdravené vlasy plné lesku. Určitě nejlepší objemová pěna na vlasy, jakou jsem zatím vyzkoušela. Recenze ZDE.

A jako poslední výrobek mi zůstal tvarovací regenerační krém na vlasy od Sebastian - Potion 9 (9 proto, protože obsahuje devět bylin, které vlasy regenerují). Složení je plné zdravých věcí, vlasy mírně natuží. Já osobně ho používám tak, že malé množství rozetřu v dlaních a "pomačkám" s ním vlasy. Pak jsou pěkně vlnité, drží tvar a vypadají zdravě. Jen se to nesmí přehnat s množstvím. Ačkoli se jedná o krém, vlasy zbytečně nezmastí. Je to taky fajn "culíkový" krém, uhladí co má a vlasy pak krásně voní po kokosu.

*Ceny výrobků jak kdy, jak kde. Já si Sebastian kupuju na internetu, kdy jsem vychytala super cenu. Za šampon s kondicionér jsem dohromady dala necelou tisícovku a maska mě vyšla na čtyři stovky. Běžně stojí malé balení masky kolem osmi. To samé stylingový krém, kdy mě půllitr stál nějaké tři stovky. Takže doporučuji čekat na naskladnění, občas se tato velká balení za tuto cenu vyskytují, jen je třeba si to pohlídat, protože jsou hned fuč:-).

11 komentářů:

  1. Mám podle popisu stejné vlasy jako ty, ale třeba ten čistící šampon mi z nich udělá peklo. Cucky, nejdou česat, prostě běs. Hodně mě zaujala ta maska Sebastian, určitě se po ní podívám.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fairy, ten šampon od Baley používám tak jednou za měsíc, fakt mi vlasy moc nezacuchá a mám pocit dokonalého vyčištění. Každopádně by se každý měl řídit svými zkušenostmi, pokud ti nesedl, není důvod ho používat a alespoň tě nemusí mrzet, vzhledem k ceně, ho vyhodit nebo předat dál:-)

      Vymazat
  2. Tu macadaimiu jsem dostala vzorek tak jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě to není až taková pecka, ale určitě bych ji zařadila někde do středu, takže pro normální vlasy to může být i zázrak.-)...

      Vymazat
  3. mam presne take vlasy ako píšeš mne sa už niekedy zdá že mi už nato nič nepomôže tak sa stym akosi zmierujem že niekedy to hadam bude lepšie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romy, neboj, určitě se najdou přípravky i pro tvé vlasy. Na začátek doporučuji stylingové olejíčky. Sice primárně vlasům nepomůžou, ale vlasové vlákno vyhladí i po méně kvalitních přípravcích (šampony a kondicionéry z drogérie). Každopádně doporučuji našetřit si a investovat do lepší vlasové kosmetiky, rozdíl je diametrální;-)

      Vymazat
  4. Tak se mi zdá, že tu můžeme založit komunitu "mámnaprostonaprdjemnývlasy". Musím souhlasit s tím, že klasická drogérková kosmetika mým vlasům asi nikdy nijak nepřispěla, mám tedy aspoň ten pocit. Nikdy jsem necítila, že by byly po jejím použití v něčem jiné, lepší. Najdou se teda výjimky, a to hlavně přípravky značky Wella, ale prostě žádná sláva. Od tý doby, co jsem začala používat kadeřnický přípravky nebo minimálně prostě dražší vlasovou kosmetiku, tak rozhodně vidím změnu. Dřív se mi vlasy hodně třepily, byly takový poletavý a hlavně elektrizovaly jak na potvoru! Za mě doporučuju značku Z.ONE. Na Sebastian professional si posvítím třeba časem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky za tip na kosmetickou značku Z.ONE, vůbec ji neznám a hodlám to napravit. Je to tak píšeš, jakmile má člověk fakt problémové vlasy, hodně se pozná kvalita přípravků, resp. jejich (ne)účinky.

      Vymazat
  5. Já jsem z masky nadšená (v kombinavi s šampónem), na mé vlasy v pohodě stačí i na těch doporučených 5 min. Vše ostatní za mě udělá henna 1x za dva měsíce=) Ze stylingových přípravků teď nejraději používám Luxurious Volume od JF, Sea Salt od Not Your Mothers, Bamboo Shine Mist od Alterny a nově zkouším i Hawaiian Silky olejový sprej, který doporučovala Kája z PlumFoolery v posledním videu=)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno si zapisuji, díky za tipy, hlavně Sea Salt mě láká...Teď momentálně toužím po olejíčku od MOROCCANOIL.

    OdpovědětVymazat
  7. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchod odkudkoli - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...