Prohledat tento blog

pátek 27. září 2013

Ladybox Září 2013 - zatím nejlepší balíček.

Milé dámy, je to tady a je to pecka! Tento balíček já osobně korunuji jako ten nejlepší balíček, co mi přišel domů. Parádní obsah ve znamení značky MUA. Ta právě v září otevírá svoji oficiální pobočku v České republice a na  www.makeupacademy.cz, jako na jediném místě v ČR, můžete koupit zaručeně originální MUA výrobky. Navíc k tomu přidaly vynikající akci, kdy při zadání promokódu LADYBOX dostanete dopravu zdarma. Akce platí mezi 24.9. až 30.9., takže neváhejte ani vteřinu.








Co se v balíčku nachází:


  • Podkladová báze MUA - plné balení
  • Paletka třech očních stínů MUA- plné balení
  • Gelovou linku MUA- plné balení
  • Fix na rty MUA- plné balení
  • Micelární voda Dermacol - plné balení
  • Cestovní balení tělového krému Palmer's
  • Zubní pastu Colgate Max White One Luminous, aneb zuby nejsou niky dost bílé:-)))- plné balení




Stíny v odstínu Innocence jsou přesně takové, po jakých bych sáhla i já. Takové barvy nosím běžně a vypadají, že jsou velmi dobře pigmentované.

Fix na rty mám v přirozeném růžovém odstínu Fabulicious, je to takové to přirozené randící malovátko:-)

Báze pod makeup je klasické lubrikační konzistence:-))), hodně podobně je na tom ta od Dermacolu. Jsem zvědavá, jak mi sedne.

Recenze bude po vyzkoušení. Vlastně jsem ani dnes neměla v plánu nic psát, ale nedalo mi to se nepodělit o tak podařený obsah Ladyboxu. Neváhejte a objednejte, případně mrkněte na www.ladybox.cz:-).

Pěkný víkend Vám všem, má být pěkně, tak toho využijte:-).

22 komentářů:

  1. Mě by obsah moc nenadchnul. Ale je fajn, že jsi nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a proč ne? Nemáš ráda MUA? Já mám teda jen jednu zkušenost, a to z paletkou Heaven Earth, ale je skvělá, takže se na další testování výrobků od této značky celkem těším:-)

      Vymazat
    2. s paletkou...bože ty předložky mě jednou zabijou

      Vymazat
    3. Mě taky ne:) Zase bych to rozdala:)

      Vymazat
  2. Tentokrát se jim box vážně povedl, o to víc mě mrzí, že mi díky jejich neschopnosti předat balíčky ČP, dojde až v pondělí. Alespoň mi dnes přišel Misshabox, který je rovněž úžasný - http://ultimatechic.blogspot.cz/2013/09/misshabox.html

    R. UltimateChic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Misshabox?? Co to je?? To jsem tase něco zaspala:-(

      Vymazat
    2. hmm...tak je vyprodanej...

      Vymazat
  3. Jen by mě ještě zajímalo, co mají někteří místo toho primeru a jaké verze očních stínů jsou v různých boxech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou tam dva druhy primeru -matující a poté tento rozjasňující. paletku stínů by měli mít všichni stejnou.

      Vymazat
    2. Takže já mám rozjasňující, hmm...raději bych brala ten druhý, no uvidím, jaký bude.

      Vymazat
  4. Podle mě nejlepší edice LB.

    OdpovědětVymazat
  5. Levandulko, jsem ráda že se ti boxík strefil do vkusu, ale já takový dostat, tak neštěstím pláču. Nemám ráda MUA a opravdu bych celým obsahem byla zklamaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak nemáte rády MUA, tak to naprosto chápu:-)

      Vymazat
  6. Tak za mě zase asi nejhorší edice vůbec :-D MUA nesnáším. Naobjednávala jsem si toho spoustu a poté skoro vše letělo do koše. Po posledním odličovači Dermacol jsem se osypala, takže znovu fakt nechci a Palmers je mi nesympatické. Ale pastu beru, ta jediná je fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš špatné zkušenosti s touto značkou, tak to naprosto chápu ;-) No uvidíme, co se z výrobků vyklube, jaké budou...

      Vymazat
  7. Značka MUA si myslím, že nadchla hodně slečen patřím mezi ně taky :)... Tento ladybox je opravdu velmi vydařený, myslím, že si tam každý může najít to co mu vyhovuje..

    Moje první dojmy záříjového Ladyboxu...

    OdpovědětVymazat
  8. já na něj ještě čekám, ale už jsem rozbalovala u přítelovy mamky. nalákali mě na MUA, protože sama bych si od nich nic nekoupila, tak jsem si řekla, že si ještě jeden box objednám. nejvíc se mi líbí stíny, pasta a hlavn lip stain, Dermacol vyzkouším a uvidím, máloco mi na odlíčení sedne, linky se pokusím udat na exchange, bázi taky (nemůžu to používat, do druhého dne jsem jak puberťačka) a fakt mě naštvali tím máslem zase. tentokrát už to ani neprezentují jako bonus, ale jako plnohodnotný výrobek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na báze pod makeup si také nepotrpím, nicméně tahle je fakt dobrá a zatím ani jeden pupínek, takže paráda. Díky ní mi do pórů tak nezalézá můj makeup.

      Vymazat
  9. Přítel mi předplatil Ladybox k narozeninám, ptž viděl, jak furt sjíždím blogy, překvapil mě tím. Je to moje první krabička, takže navzdory obsahu mě opravdu potěšila. Stíny jsou docela fajn, Moora je zatratila, ale moje jsou pigmentované opravdu velmi dobře a taky pasta je fajn. Ale tak celkově, já jsem od toho nic neočekávala, takže jsem ráda, navíc ta krabička sama o sobě je moc pěkná a máme s přítelem podobný tapetový motiv v bytě,takže zapadla :-) Já jsem potěšená .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se stíny taky hodně spokojená, jsou lepší než ty od Diora:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...