Prohledat tento blog

sobota 21. září 2013

L'ORÉAL Sublime Soft Skin Perfection - Micelární Voda 3 v 1

Micelární voda by neměla chybět žádné ženě. Proč micelární voda? Proč nestačí obyčejná tonizující voda? Není to jen další reklamní tah? NENÍ. Micelární voda je micelární proto, protože obsahuje tzv. micely, což jsou molekuly, které na sebe vážou veškerou nečistotu a mastnotu jako magnet. To v obyčejné tonizující vodě nenajdete. Není lepší věci k odlíčení:-). 




Micelární voda se taky běžně používá i pro miminka a malé děti k čištění všeho, co Vás napadne:-). Je to jemný prostředek, ale zároveň velmi účinný, s vynikající čistící účinností (jojo, to jsou ty micely). Je už otázkou výrobce, co vše do micelární vody přidá. U nejmenované firmy toho přidaly zjevně moc, protože mě u odličování slzely oči (ale o tom někdy jindy).



A co konkrétně bych řekla o této micelárce?
  • Je bez parfemace.
  • Skvěle odlíčí.
  • Nedráždí pleť.
  • Žádná nepříjemná příchuť při odlíčení rtů, je opravdu bez chuti a bez zápachu.
  • Žádný ulepený pocit po aplikaci.
  • Odlíčí komplet všechno, včetně voděodolného makeupu.
  • Nevysušuje a zrychlí Váš každodenní rituál při odličování.

Vyzkoušela jsem téměř všechny micelární vody na trhu a můžu říct, že tato micelární voda je jednou z nejlepších. Opravdu. Oceňuji to že nelepí, skvěle odlíčí, je bez parfemace a nemá nepříjemnou příchuť. Nečistoty jsou komplet pryč, složení je jednoduché, neobsahující padesát ingrediencí. Jednoznačně doporučuji i pro tu nejcitlivější pleť.VYNIKAJÍCÍ.

200 ml seženete kolem 100 Kč. 


27 komentářů:

  1. úplně jsi mě na ni nalákala... ale na druhou stranu si říkám, že kvůli pozitivním recenzím na blozích jsem si kupovala i Lirene, která je děsná! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip :) podívám se po ní :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. A porovnání s Biodermou? Lepší, stejná či horší?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě lepší, méně vysušuje (teda alespoň mě).

      Vymazat
  4. Děkuju za super tip

    OdpovědětVymazat
  5. Je fakt, že Lirene mě taky zklamala, tak dám šanci zase něčemu jinému. Zvědavost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lirene není špatná, ale tato je bez parfemace a nehrozí žádné lepení...:-)

      Vymazat
  6. Konečně recenze na tuhle věcičku :)) Zkusím koupit, protože jestli envysušuje a nepálí, tak je to bomba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je:-)...upřímně, od L'Oréalu jsem čekala parfemaci, fakt mě mile překvapila.

      Vymazat
  7. Zkusím ráda :) Mají vícero druhů?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že ne, ale v zahraničí se prodává ještě čistící olej:-)...možná dojde i k nám...

      Vymazat
  8. Tak po nemilé zkušenosti s Lirene by tohle mohla být trefa do černého :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rory, vyzkoušej a dej pak vědět:-).

      Vymazat
  9. Fakt je bez příchuti? No paráda. Mě po nejmenované Biodermě vždy šíleně pálily oči, obličej jsem pak měla ulepkaný a celkově ji nemám pořád za to všechno ráda. Tuhle zázračnou vodičku moc ráda zkusím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, mně říkala lékárnice, že právě stačí jediná složka k tomu, aby ti přípravek nesedl...Konkrétně u Biodermy to vykoumaly s jinou paní, že jí nesedl okurkový extrakt, který je v nějaké té vodě z Biodermy obsažený. Primárně se nejedná o nekvalitu, nikdy nevíš, na co můžeš být přecitlivělá zrovna ty. Čím víc věcí ve složení, tím hůř ;-)

      Vymazat
  10. Zajímavé je že v US jsem ji ještě neviděla...to je snad první výrobek, kterému to tak dlouho trvá=) A už se těším, až se sem dostane...nemám tady žádnou alternativu k Biodermě, která mi už došla=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mě, Talko, překvapila, že u Vás není, já bych strašně ráda zase vyzkoušela ten jejich odličovací olej.

      Vymazat
  11. Až dodělám ty velké zásoby Biodermy, ráda tuto vodu vyzkouším. :) Tvá recenze mě příjemně překvapila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt stojí za vyzkoušení, případně dej vědět co ty na ní:-)

      Vymazat
  12. Anonymní2:39:00

    Já tedy nemohu dopustit na Biodermu. Zrovna mi došla a když jsem uviděla reklamu na micerální vodu od L´oréal, hned jsem "googlila" recenze a příjemně mě překvapily, běžím si jí koupit! Momentálně mám odličovací mléko L´oréal Sublime Soft, ale po letitém používání micerální vody si na něj nemohu zvyknout a tak se těším na levnější alternativu k Biodermě!

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní5:42:00

    a tak jsem se zamilovala...používám už 3 týdny a je super!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně, podle mě je to jedna z nejlepších micelárek vůbec, ne-li nejlepší.

      Vymazat
  14. Dneska jsem si koupila tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dneska jsem si koupila tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...