Prohledat tento blog

úterý 10. září 2013

Multifunkční Ladybox pro srpen 2013

Ladybox pro měsíc srpen byl v multifunkčním duchu. Dostaly se ke mně stíny s balzámem na rty, které používám i jako tvářenku. Ostatní výrobky jsem s chutí vyzkoušela a je na čase se podělit o mé dojmy:


  1. Vzorky vlasové kosmetiky od TMT, což je italská kosmetická firma. Co usoudit z tří a šestimililitrových vzorků? Udělaly na mě dojem, především olejíček Pandora Oil, který voní krásně květinově a vlasy jsem měla po jeho použití jako nové.  I vlasové mléko bylo fajn, vlasy mi uhladilo, ale na mou jemnou kštici byl přece jen příliš výživný. Doma bych klidně uvítala plné balení.
  2. Další vzorky na zkoušení, tentokrát v cestovním balení po 30 ml, šampon s kondicionérem Pure Fiji ve variantě kokosového mléka. Tyto výrobky jsem chtěla vyzkoušet od doby, co jsem o nich slyšela, takže už je to přes rok. První věc, která mě dost zklamala, byl fakt, že výrobky nevoní po kokosu, ale po zeleném jablku. Nevadí, i tak byl výsledek perfektní, mé problémové vlasy byly krásně hebké, dobře se rozčesávaly a zároveň se rychle nemastily. S výrobky z drogérie se to prostě nedá srovnat.
  3. Korres balzám na rty, kultovní to záležitost, je pro mě milým osvěžením v pečující a dekorativní kosmetice zároveň. Momentálně nepoužívám ráno rtěnku, ale tento balzám. Ačkoli na obrázku vypadá hrozivě pigmentovaně, na rtech se změní v jemný povlak, jako byste se právě napily malinovky a měly rty ještě orosené od bublinek. Balzám rty krásně na dlouho zvláční a dá se použít i jako tvářenka. Díky složení bez obsahu vody se v balzámu nemnoží bakterie, takže i ženy, co nemají rády "sahací" mazadla mohou odhodit zábrany a koupit si ho:-)...



4. Oční stín Inglot v meruňkovém odstínu č. 470, tak tento odstín rozhodně budu používat místo tvářenky, no posuďte samy, k zeleným očím prostě moc nejde. Stíny jsou kvalitní, nepráší a vydrží celý den i jako tvářenka. Jedná se o meruňkový odstín s jemným zlatým třpytem. Pokus se cítíte mírně mrtvolně, stačí použít tuto teplejší barvu:-)


5. Ryor uvolňující mátový balzám není pro mě ničím novým, používám ho při nachlazení a taky je skvělý na psí tlapky:-). Skvělý i jako úleva po dlouhém pochodu, tento výrobek si jistě najde místo i ve vaší domácnosti.

Jsem ráda, že jsem zase vyzkoušela něco nového. Balzám Korres byl pro mě velkým překvapením, osvědčil se mi jako balzám na rty i jako tvářenka, tahám ho všude sebou. Vlasová kosmetika TMT mě taky oslovila a plánuju celé balení voňavého olejíčku, už jenom ten název:-)...

Pokud byste rády také něco vyzkoušely, zkuste se mrknout na stránky Ladyboxu, kde nyní můžete objednat i zářijovou edici, takže neváhejte, dokud je:-).


7 komentářů:

  1. Tenhle díl mám a je celkem super)

    OdpovědětVymazat
  2. Srpnový ladybox mě velice potěšil využila jsem všechny věci co jsem tam měla :) zářijový už mám objednaný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jaký je to odstín, ten Korres balzám? Wild rose? Mám doma kdouli, ale vůbec na mých rtech není vidět, ani moc nepociťuju žádnou hydrataci rtů, jsem z něj spíš zklamaná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ardaven, mám ho v odstínu Plum a je fakt vidět, ale taktak. Jinak mně hydratuje rty dobře, ale to je to samý s Labellem nebo ardenkou, někomu vyhovují, někomu ne:-)

      Vymazat
  4. Ja jsem naopak z toho Pure Fiji byla zklamana..hrozne se mi po tom zacuchaly vlasy..

    OdpovědětVymazat
  5. Ha! Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo odstín 470 považuje spíše za tvářenku! :)

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...