Prohledat tento blog

sobota 21. září 2013

Novinky Rimmel - Scandaleyes retro glam mascara + Scandaleyes eye shadow paint

       Nedávno mi přišel balíček, ve kterém jsem objevila nové produkty značky Rimmel. Poctivě používám zhruba dva týdny. K recenzi mě vyburcoval fakt, že jsem tekuté oční stíny včera viděla u nás v Rossmanovi. 



       Možná i vy jste to zaregistrovaly, takže zde mé dojmy. Začnu popořadě, tekutými stíny:






  1. K recenzi jsem dostala stříbrné stíny s názvem 011 Mercury. Stříbrnou barvu nepoužívám, ale byla jsem nucena udělat výjimku. Kupodivu na mé stále opálené pleti působila svěže a přirozeně, vlastně bych se nebála říct, že mi i slušela a cítila jsem se s ní dobře. Každopádně mým zimním favoritem rozhodně nebude.
  2. Vypíchnu skvělý, úzký a ergonomicky řešený aplikátor, se kterým se stíny nanášejí jedna báseň. Je měkký a ohebný.
  3. Barva na víčkách rychle zaschne a vydrží celý den bez porušení a bez slévání se do očních záhybů. 
  4. Balení obsahuje 7 ml barvy, což já osobně považuji za množství, které snad ani nelze spotřebovat. Cenově vyjde velmi výhodně, ostatně jako všechny výrobky Rimmel, něco kolem stovky. Na výběr je cca 6 odstínů.
  5. Beru je jako solidní náhradu za pěnové oční stíny od Rimmel, které se přestaly vyrábět a doporučuji k vyzkoušení:-)

       Řasenka Scandaleyes Retro Glam mne potěšila ještě víc. Dokonce se mi zdá lepší, než Rimmel Scandaleyes lycra flex, kterou jsem recenzovala ZDE:


  1. Lepší v tom, že mi neopadává z očí, hmota je tuhá.
  2. Kartáček nenabírá zbytečně moc barvy a maluje dobře již od začátku.
  3. Dělá krásné, dlouhé a husté řasy a drží celý den.
  4. Dobře se mi s kartáčkem malovaly horní i dolní řasy a řasenku beru jako mého favorita, za příznivou cenu dostanete 12 ml řasenky.
  5. Řasy dokonce i natočí, barva je černá jako uhlí.
  6. Rozhodně doporučuji ženám, co mají rády řasy výrazné, dlouhé, jako mrkací panna.
A co vy, lákají Vás tyto novinky?

19 komentářů:

  1. Po tomto článku mě lákají dost :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neodolala jsem a koupila si i ty hnědé.

      Vymazat
  2. Anonymní4:34:00

    proč sis ty stíny napatlala až k obočí??? osmdesátá léta už jsou díky bohu pryč!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou nanesené až k obočí, ačkoli na fotce to tak může vypadat.

      Vymazat
    2. aj keby, milý anonym, tak to vzhľadom na to, že ide o recenziu a obstrihanú fotku, vyzerá tak či tak dobre

      Vymazat
    3. Hehe, někdo tě miluje. :)

      Vymazat
    4. Taky jsem si všimla, vyloženě na mně ujíždí:-)))))))))

      Vymazat
  3. Ta řasenka mě láká hodně :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu dobrá, ta původní Scandaeyes, zelená, mi trošku opadávala, tahle se ani nehne:-)

      Vymazat
  4. Možná že mě řasenka láká :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Musím se už do drogerie kouknout na ty novinky no)

    OdpovědětVymazat
  6. Chjo, už na netu sjíždím barvy stínů. Jsi zlá! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na stíny jsem slyšela mnoho chvály na zahraničních blozích, takže se na ně těším. U nás jsem je bohužel ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  8. Hmmm...nahlodala jsi mě jak s řasenkou, tak se stíny.. Řasenku budu brzy potřebovat, ale stínů mám mraky :-D.

    OdpovědětVymazat
  9. P. S. A jak se odličuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Papayo, jak čím...micelárkou dobře, ale ne tou od Dermacolu...ale tou se neodličuje dobře nic...takže, jo, odličuje se dobře:-P

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...