Prohledat tento blog

neděle 8. září 2013

Podzimní....

Já vím, možná trošku dřív než je zdrávo, ale co naplat, jak vytasím Cabaret,  není co řešit...

A vlastně kolem Cabaretu se to bude točit po celou recenzi. Miluji tuto vůni. Už to spolu válíme pár let a je na čase o tomto parfémovém skvostu něco napsat. Jedná se nostalgickou a smutnou vůni sušených růží a čerstvě nařezaného dřeva a pilin. Vždy při túrách lesem si na sebe stříknu právě Cabaret, umocní vůni dřeva a zároveň v sobě skýtá uklidňující vůni sušené růže. Není nic lepšího na podtrhnutí deštivého dne, než Cabaret:-). Řadím ji vedle Sun od Jil Sander a Gris Clair od Serge Lutense za jednu z nejlepších vůní všech dob.



Další mí skoropodzimní favorité jsou také víc než jasní. Korektor pod oči od MAC, který mi dochází a tak uvítám rady, kde ho sehnat co nejlevněji. Balzám na rty z výprodeje Essence, který krásně rty zbarví jemnou růžovou perletí a zvláční líp než kdejaký drahý balzám na rty (já ho koupila ve výprodeji za necelou dvacku). Krásný přirozený lak na nehty od Oriflame, který na nehtech vydrží neuvěřitelně dlouho, kryje ve dvou vrstvách 100% což u takových barev také nebývá zvykem. Další mnou často používanou věcí je oční stín od Germaine de Capuccini, takto přirozené stíny s TAK dobrou výdrží jsem ještě nezažila, je to mazec, jsou lepší než Bobbi Brown.

Lak Oriflame v odstínu Misty White


Balzám Essence
Co se týče dalších věcí, jsem nechutně nevěrná a nemám svého oblíbence, samozřejmě nebudu zmiňovat osmihodinové věci od Ardenky. Jen bych měla dodat, že pokud Vám na obličeji nedrží makeup, pořiďte si krém na smíšenou pleť od Nuxe, je skvělý a to nepřeháním. Voní jako již recenzovaný olejíček a s pletí dělá zázraky. Jako makeup používám BBčko od L'Oreál, které jsem taky už recenzovala  ZDE   a které mnohé blogerky zatratily, ale mně vyhovuje a nedám na něj dopustit. Vypadá přirozeně, nezalézá do pórů a jen jemně sjednotí pleť. To je asi vše. Momentálně nemám ani čas řešit kosmetické záležitosti a tohle je vyložená rychlovka:-).

Stíny Germaine de Capuccini odstín 411 Stone

Na závěr bych chtěl napsat, že to, co mi v těchto hektických dnech pomáhá, vyjma nejbližších ;-), je uklidňující, skromná a zároveň geniální vůně Cabaret:-).

13 komentářů:

  1. Kde kupuješ ten Cabaret? Normálně v drogerce? Já sice moc takový tip vůně, jak ji popisuješ nemusím (ale SUN na léto miluju), ale vychválila jsi ji tak, že si k ní musím jít alespoň čuchnout - co kdyby :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cabaret už se bohužel nevyrábí, mám doma nasyslené zásoby, teď jsem kupovala jeden na parfums.cz, kde ho mají za super cenu.

      Vymazat
    2. Nojo, tohle rušení oblíbených produktů NESNÁŠÍM :-(!

      Vymazat
  2. Páni ten lak to je bomba! Ta barva☻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem si ho a nic od něj nečekala, ale na nehtech vypadá moc pěkně, má zajímavé odlesky a hlavně vydrží na nehtech celý týden:-).

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ten stín. Do kouřovek by byl naprosto ideální a úžasný :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na přechody ideální, já ho používám na denní líčení do práce kvůli přirozenosti a matu, večer odličuji stejnou intenzivní barvu, jakou jsem ráno nanesla.

      Vymazat
  4. Moc hezky jsi popsala tu vuni :) od jake firmy byl ten cabaret?
    Přijd se mrknout i ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že vůně už se nedělá... Ale jinak ve mně článek navodil hezkou podzimní atmosféru. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně ten Nuxe krém bohužel nevyhovoval...zanášel mi póry. A s Loreal BB naprosto souhlasim, ja jsem s nim velmi spokojena=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talko, já vím, Nuxe nesedl ani kamarádce, které jsem krém půjčila na vyzkoušení. Celá se po něm osypala....

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...