Prohledat tento blog

pondělí 23. září 2013

Sisley Long Lasting Lipstick

       Sisley je drahá, já bych drze napsala předražená, značka.  Ke každému výrobku - nepočítám parfémy - pravděpodobně najdete levnější ekvivalent. Nedávno jsem recenzovala hydratační lesklou rtěnka (ZDE) a dnes si vezmu na paškál (to je fakt dost divný slovní obrat) tuto dlouhotrvající hydratační rtěnku. S gustem si napíšu pár bodů:-)))):



  • Rtěnka není hydratační, vysušuje. Vysušuje víc než levné rtěnky z drogérie.
  • Rtěnka není dlouhotrvající. Nevydrží déle než...levné rtěnky z drogérie :-D
  • Balení je krásné, luxusní, bytelné, dokonce má takový semišový potah...jenže to rtěnku v mých očích nezachrání.
  • Barva, kterou mám, je odstín L23. Jedná se o cihlově červenou barvu, která mi celkem sedla a je matná.
  • Opravdu nádherně rtěnkově voní. Takto voněly babiččiny rtěnky.
  • Za stovku možná, za desetinásobek, co běžně stojí, rozhodně ne.




       Naprosto objektivně, při zhodnocení všech faktů, nelze doporučit:-(. Chcete zainvestovat do dlouhotrvající rtěnky? Pak doporučím značku Clinique a Clarins, jejich dlouhotrvající rtěnky opravdu na rtech vydrží a hydratují.

       Rtěnku jsem dostala ke svátku, když jsem zjistila cenu, bylo mi pár dní zle :-(...

23 komentářů:

  1. Uf, tak to nechci... :) Děkuji za recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  2. suhlasim, aj s doporucenim Clarins a Clinique. I ked, aj tu je otazne, ci su natolko dobr,e ze sa oplati dta za ne plnu cenu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lučiak, já myslím, že při vhodném výběru odstínu se určitě investice vyplatí. Mám pár drahých rtěnek a trojice Dior rouge Nude, Clinique superstay(nebo jak) a Clarins rouge prodige a v podstatě žádnou jinou rtěnku nepotřebuju:-)

      Vymazat
  3. Taky bych si nepořídila tu rtěnku za tolik :)

    Lucy Enne

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Pár věcí od Sisley jsem měla a nikdy bych si je už nekoupila ( dostala jsem darem). Přesně tak, předražená značka. Zrovna jsem si asi před týdnem pořídila dvě rtěnky od Clinique ( moje srdcová značka) a to je paráda!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clinique-nejen rtěnky-je má srdcová záležitost taky, naprosto rozumím:-)

      Vymazat
  5. ajaj, je fakt, že na tuhle značku se vlastně v parfumérkách ani nedívám, tak u toho i zůstanu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to teda jako naštve. Já bych zuřila až by mi šla pěna od pusy. Za ty prachy to teď člověk nemůže ani vyhodit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, trčet mi bude v taštičce asi do konce života:-D

      Vymazat
  7. Eech. Díky za info, okukovala jsem ji tuhle v parfumérce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já právě taky, a když jsem zjistila za kolik ji prodává Fann, tak jsem jen zalapala po dechu:-(

      Vymazat
  8. Tady se hold většinou platí jen za značku a kvalita žádná :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Zrtovna nedávno jsem uvažovalo, že tuto značku vyzluším. TZeď už si tím tak jistá nejsem. Ono cena holt není měřítkem kvality...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ann, já bych nerada odradila od celého sortimentu této značky, určitě se najde i hodně dobrých výrobků, jen i přesto si myslím, že se i ty lepší věci dají sehnat levněji:-) Cena rozhodně není měřítkem kvality, vím že to furt omílám dokola, ale třeba ty voděodolné tužky na oči od Essence-za pár korun a kvalitní:-)

      Vymazat
  10. to neni recenzia, to je masaker :D mna od tejto znacky laka pletova maska s lipovym kvetom Masque Givre, ale za tu cenu (okolo 80 eur v parfumerke, 56 na parfums) este asi budem dlho vahat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska za takové peníze?? Ježiš, co umí?? Mám doma dvě masky-od Avonu a Queen Helene a dělají co potřebuju, za tolik peněz bych si raději koupila něco na sebe:-D

      Vymazat
  11. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Výměna kdekoli Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...