Prohledat tento blog

sobota 12. října 2013

Co jsem spotřebovala a co z toho stálo za to.

Záměrně do nadpisu nepíšu časový údaj, neboť jsem obaly sbírala snad od léta. Hodně obalů jsem taky vyhodila, protože jsem zapomněla, že je vlastně schraňuju, klasika...Pojďte se pokochat těmi obaly, co jsem zachárnila:



Jako první bych začala s avoňáckou dvojkou, péčí o tělo z řady Planet Spa:


  • Heavenly Hydration - MOŽNÁ
 Hydratační tělový krém s olivovým olejem má Avon na trhu minimálně pět let. Slyšela jsem na něj pět samou chválu a tak, když byl v katalogu za stovku, neodolala jsem a krém si objednala. Upřímně řečeno, krém není vůbec špatný. Je lehký, ale zároveň výživný, rychle se vstřebá a krásně svěže, příjemně voní. Jediné, co bych mu vytkla, jsou ty tmavě zelená zrníčka, která nejdou pořádně rozetřít, v podstatě jsou v krému jenom na opruz. Příště si krém nekoupím, znám lepší.


  • Bali Botanica Body Oil Spray - ANO
Rozhodně se nejedná o směs kvalitních olejů, ale tento sprej i přesto stojí za povšimnutí. Aplikace v podobě rychlého nastříkání po sprše si mě získala. Nemusíte se párat s mnohdy zdlouhavým natíráním krému, jen nastříkáte, rozetřete, olej se rychle vsákne a je vystaráno. Dobře hydratační věc, která jemně voní po citronové trávě a frangipani. Doporučuji k vyzkoušení, já už mám objednáno druhé balení. Dávala jsem za něj taky něco kolem stovky.

  • Oriflame Perfekt Body Ultra Firming Body Lotion - NE
Nestojí ani za zmínku. Hydratační krém, který hydratuje tak průměrně. Dostala jsem ho někdy před půl rokem a možná že kdyby se prodával za padesát korun, doporučila bych ho. Za tři stovky mi leda tak vykouzlí ironický úsměv:-D. O nějakém ULTRAFIRMINGEFEKTU nemůže být ani řeč.

Další spotřebovanou věcí na tělo byly:

  • Moisturizing Body Oil Palmer's - NE
Ne mu dávám proto, protože se špatně vstřebává do pokožky, umaštěná jsem byla ještě několik hodin po použití. Krásně voní po kakau, ale výsledek nic moc. Nedoporučuji. (používala jsem hned po sprše na ještě vlhkou pleť)

  • Jardins du Monde Purple Rice Yves Rocher - MOŽNÁ
Možná proto, protože mi zas tak skvělý tento sprchový krém nepřišel. Líbila se mi jemná vůně rýžového pudingu, ale vůně byla tak jemná, že byla sotva postřehnutelná. Nic výjimečného. 

Vůně:

  • Cuir Beluga Guerlain - ANO ANO ANO ANO
Nic Vám o ni nepovím, protože byste ji chtěly taky:-)...

Ale tak dobře, něco málo...nejoblíbenější, má, hebce vanilková, splývající s teplotou těla, intimní, dokonalá, měkká, něžná, m o j e   v ů n ě...všechny ostatní vůně jsou ty PŘED Belugou...(na cestě 50 ml) 

  • Be Delicious Fresh Blossom Intense DKNY - NE
Pokud chcete vonět jako pěna do koupele, proč ne. Taky mám někdy choutky na něco tupě prvoplánového, nad čím člověk nemusí přemýšlet. Květiny v ostrém podání, šmrncnuté nějakou ovocnou směskou...Tohle patří do drogérie.

Pleťové produkty:

  • Lumene Natural Code Clear It Up - MOŽNÁ
Čistící gel na obličej od Lumene jsem používala v létě. Byl fajn, neurazil. Dobře pleť vyčistil, nevysušoval. Dala bych mu ano, ale vzhledem k jeho ceně dávám možná. Stejný čistící gel seženete v Lidlu za čtyřicet korun od Cien.

  • Nivea Aqua Sensation Nourishing Cleansing Cream - ANO
Skvělý čistící krém, vhodný pro hodně suchou pokožku, protože po vyčištění se má pleť cítila jako v bavlnce, byla krásně vyživená, hebká a dobře vyčištěná. Skvělý čistící prostředek pro nadcházející zimu. Pokud uvažujete o koupi nějakého čistidla na teď, doporučuji Vám právě tento krém od Nivey; nesmíte mít ovšem mastnou pleť. Jediné mínus byla parfemace, která mně přišla hodně umělá, ale to je můj subjektivní názor, každému voní něco jiného.
  • Cosmetic Lotion Pads Bel premium - NE
Měla jsem slevový kupon DM, proto jsem si tento výrobek pořídila. Vyšel mě na nějakých šedesát korun. Napuštěné vaty byly na můj vkus napuštěny čistidlem až moc. Štípaly mě oči, parfemace byla nepříjemná, zlatá micelárka. Nedoporučuji ani na cesty, to už mi přijdou lepší čistící kapesníčky. Pleť byla po použití ulepená a nedočištěná. Jediné plus spatřuji v dózičce, kterou ještě jistě využiju.

  • Garnier Dark Spot Corrector - ANO
Kdybych nechtěla vyzkoušet zase něco nového, jistě bych si pořídila další balení. Krém po cca dvou měsících používání mé pleti dodal zdravou, celistvou barvu. Zbytečně pleť nezatěžuje, krásně hydratuje, příjemně voní, vyhladil vrásky. Dělá mi krásnou pleť a je fajn, že nestojí majlant a můžu si ho kdykoli zase dokoupit bez finančního krvácení. Recenzovala jsem ho TADY.

  • MAC Pro Longwear korektor - ANO
Koupila jsem si druhé balení, takže tady je to jasné. Dobře kryje, nikam nezalézá, výdrž neskutečná, přirozená barva (já mám NW 20), balení vydrží pomalu dva roky. Nenašla jsem nic lepšího. Akorát to dávkování by mohlo být lepší...

  • Eye Cream Rilanja Vital - ANO
K naštvání. Nemůžu ho nikde sehnat. Nejlepší oční krém, co jsem kdy měla. Skvěle hydratoval, nebyl přemaštěný, vyhlazoval vrásky, dobře se nanášel, bohužel nám zrušili Schlecker:-(.

...a něco na vlasy...

  • Suchý šampon Swiss O.PAR - ANO
Řekla bych, že se jedná o ideální suchý šampon. Vlasy nezatíží, dočasně je zbaví mastnoty a nedělá na vlasech bílý povlak. Ovšem tuto informaci berte s rezervou, mám blond vlasy, nevím jak by na tom byly brunetky.




22 komentářů:

  1. A není Rilanja náhodou z Rossmanna?
    A Cuir Belugu nerušili? Nechci vyvolávat zmatky, exkluzivky moc nesleduju (ač favority - zatím jen v tužebníku - mezi nimi mám), a přiznám se, že všechny možné zmínky o rušení čehokoli radši se strachem v očích přeskakuju.
    Mimochodem, chtěla bych se teď zaměřit na přírodnější pleťová čistidla, netušíš jak na tom ten gel od Lumene byl?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, rušení CB jsem nezaznamenala, v medvědí akci stále k dispozici je:-). Jen mě mrzí, že klasický flakon stojí skoro pět tisíc:-(, takto se musím spokojit s podílem.

      Lumene na tom není moc dobře, ačkoli 90% přírodních ingrediencí, tak ten zbytek to zabíjí. Pokud chceš něco dobrého, co odličuje a je přírodní, doporučuji za sebe hydrofilní odličovače od OriginaAtok;-)

      Vymazat
    2. Jo a Rilanja je vážně Schlecker:-(

      Vymazat
  2. znám akorát ten Dark Spot Corrector a jsem s ním taky spokojená.
    DKNY jsem mívala ráda klasické zelené jabko, ale pak už bylo moc profláklé a cítila jsem ho všude. co mi ale hodně voní (a čeho čas za chvíli přijde) je to fialové, Delicious by Night, taková těžší, kořeněná vůně, prostě ideální na zimu.
    a ty YR sprcháče by byly fajn, ale nesnáším to zavírání! nikdy mi nejdou otevřít, aniž bych si nezlámala nehty nebo to víčko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DKNY jablka jsou fajn, mně se hodně líbí právě By Night a pak taky Golden Delicious, ta byla hodně dobrá.

      Otevírání sprcháčů od YR je kapitola sama o sobě, vím o čem mluvíš:-D

      Vymazat
  3. Teda nalákala jsi mě na ten parfém :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Já ty DKNY vůně celkově moc nechápu - prodávala bych to všechno tak pro věkovou kategorii do 15 let...

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Rilanja krém u nás v Tetě (dříve Schlecker) myslím ještě mají, a za půlku. Akorát že už jsou ve výprodeji asi rok. Ale kdybys chtěla, můžu ti ho/je koupit a poslat. :-) Kdyžtak piš na mail miska.cerm@gmail.com. Míša

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní13:29:00

    Neee nesmíš nikomu jak sehnat CB!!! :D Nechci aby tady každej voněl takhle :P i když kvůli té ceně pochybuju, ale stejně, miluju ji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, taky bych ji nejraději měla jen pro sebe, tu nejkrásnější vanilku na světě:-) Takže už držím jazyk za zuby.

      Vymazat
    2. Ale já bych ráda...aspoň vzoreček.. té vůně :). Prosím prosím.

      Vymazat
    3. Čekám, až mi dorazí balení, pak ti dám echo a vzoreček pošlu (můj odstřik je K.O.).

      Vymazat
    4. O, tak to mám radost, děkuji :).

      Vymazat
  8. Mimochodem, Ty máš takový zkušený nos, vybírám si nějaký nový parfém, zatím mě nic moc nezaujalo. Chtěla bych něco dospělého, ženského, sexy, ale zároveň na mladou ženu, tedy mě :). Nevoní mi vůbec vůně jako Poison Dior, Shalimar od Guerlainu nebo Chanel č. 5. Zatím jsem vždy dávala přednost lehčím vůním, mojí klasikou na denní nošení je CK One, mám hodně ráda i výše kritizované DKNY Be delicious a Red delicious. Jo, a voní mi J´adore, který má maminka, ale chtěla bych něco jiného asi. Problém je v tom, že nevím co... V parfémech mám ráda květinové tóny a citrusové tóny, vanilku, bergamot... Napadá Tě něco?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli zkušený nos, ale co bych ti tak poradila vzhledem k tvé kytičkové zálibě? Rozhodně něco od Chanelu:
      Coco Mademoiselle
      No. 5 Eau Premiere (pokud neznáš, tak tu doporučuji hlavně, je to taková květinová krémovka, s klasickou pětkou nemá nic společného, vyloženě jemná, taková svatební čistá vůně)
      Coco Noir - tak to už líbivka není, ale dostala jsem na ni hodně komplimentů, je to taková teplá, luxusní, ovocno-květinová vůně, velmi šik a elegantní.
      Od Lanvin Marry Me!, tak to je taková mírně broskvová vůně s jasmínem, nesmírně optimistická a nabíjecí.
      Jiank Jadore je nenapodobitelný, neznám žádnou jinou takovou vůni.
      Guerlain Idylle a její odnože
      Podle fotky bych na Tebe klidně šplíchla i něco skořicového, ale jak se v tom člověk necítí...

      Vymazat
    2. Díky za inspiraci! Včera jsem očichávala nějaké vůně v parfumerii a nejvíce se mi líbila Burberry Brit. Coco Mademoiselle znám a líbí se mi moc, jednu dobu jsem si ji hrozně chtěla koupit, možná u ní nakonec skončím :-). Je to jedna z vůní, které si dovedu představit velmi dobře. Díky ještě jednou, no a té skořici bych se možná taky nebránila.. :). Na zimu by to asi šlo.

      Vymazat
  9. Nivea odličovací gel je vynikající. Mám suchou pleť a vůbec mě nevysušuje. Bohužel nemůžu gel nikde sehnat..:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ho hodně dlouho neviděla:-(

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...