Prohledat tento blog

středa 30. října 2013

Diorskin Nude Natural Glow Fresh Powder Makeup

Z řady Diorskin Nude jsem měla jednou tekutý makeup, jednou korektor a podruhé tento pudr. Dlouho jsem zvažovala, jaký pudr si na zimu pořídit. Můj oblíbenec od Shiseida mi došel a já chtěla něco podobného. Hned jsem si vzpomněla, že podobnou a méně mrtvolně matnou variantu jsem už měla. No jo no, mohla jsem sáhnout po něčem levnějším v drogérii, ale nic takového bych tam nenašla a žiju jenom jednou, tak proč bych měla chodit s moučným zásypem na tváři, když...dál tu písničku možná znáte samy...;-)...čirý alibismus, ale víte co, já se za to nestydím:-)...



Fakta:
  • Pudr obsahuje 20 % aktivní mineralizované vody.
  • SPF 10
  • Obsahuje 100 % přírodní minerální pigmenty.
  • Má hydratační a zdokonalující účinky na pleť. Z tohoto důvodu bych ho doporučila pleti suché a smíšené, na mastnou pleť bych ho nedoporučila, to předpokládám, že hledáte něco zmatňujícího.
  • Pleť krásně rozjasní, takový jemný dewy look.
  • Pudr ihned přilne k pleti a vytvoří zdravou, přirozeně vypadající pleť.
Pokud je má pleť zrovna v dobrém stavu, což teď momentálně je, stačí mi jen tento pudr, ačkoli s makeupem vypadá ještě o třídu lépe (už v samotném názvu má "powder makeup"). Líbí se mi na něm právě ta přirozená, zářivá aura, která jakoby skryje i menší nedostatky, ačkoli pudr sám o sobě moc nekryje. Pleť krásně září do okolí. To je právě ona výhoda mnohdy dražších výrobků, že výsledek je v důsledku jiném, než že pleť zaplácáte super krycím nátěrem. 

PUDR V AKCI (BEZ MAKEUPU)

Pleť vypadá delikátně, luxusně, jako byste se tak narodily (je to otřepané klišé, ale je to prostě tak). Jemně se leskne, takže pokud si pudr kupujete pro totální zmatnění, tento si nekupujte. Neobsahuje třpytky, nejedná se o lesk v pravém slova smyslu, spíš bych to nazvala září.


Já osobně ho používám na makeup - bbčko od L'Oreal a Makeup Fusion od Armani. Když nemám čas, což většinou prostě nemám, použiji ho bez makeupu. K nanášení používá štětec od E.L.F, konkrétně TENTO. Na pleti mi vydrží zhruba 8 hodin bez makeupu, s makeupem celý den.

Mám pro Dior slabost (bohužel, raději bych měla slabost pro Miss sporty, minimálně má peněženka by zajásala) a tato řada se mu prostě vydařila. Jak makeup a korektor, tak i tento pudr, který bych jmenovala králem celé kolekce. Líbí se mi jeho ozdravující účinky na pleti, které jsou viditelné, pleť je po jeho používání den za dnem krásnější. Absolutně nikam nezalézá, chová se spíše neviditelně. 

Vlastním ho v odstínu 030 medium beige a ačkoli se to může zdát, není vůbec tmavý, naopak, po rozetření působí zdravím, světlým dojmem (cca odstín NW 020 u MAC). Dříve jsem ho měla v odstínu 020 Light Beige a byl na mě zbytečně moc světlý.

Pokud jste se tuto zimu rozhodly vybočit z klasického matného makeupu a chcete vypadat přirozeně, zdravě a nanejvýš luxusně (minimálně Vaše pleť), tento pudr bude to pravé ořechové:-).

16 komentářů:

  1. Co napsat k recenzi pudru jako první? No přece "krásná rtěnka!" (ne, vážně, moc Ti sluší. :))
    Pudr vypadá dobře, a popsané vlastnosti jsou lákavé. Teď si jen musím promyslet, zda skutečně žiju tak moc jednou, abych si ho koupila. Ale časem se mi to třeba podaří. Vypadá vážně skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., fakt jen jednou, víckrát to podle mě nebude:-)))))))))))))))))))))))))))

      Vymazat
  2. mna napadlo presne to iste co An - krasny ruz, dufam, ze ho nosis casto, pristane ti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenosím ho často, ale sem tam jo...je to ta červená rtěnka od MUFE, dlouhotrvající, co byla v jednom z těch kosmetických balíčků (mám dojem, že to byl LB).

      Vymazat
  3. Povedala by som, ze "moj" t. Le clerc sa sprava obdobne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. t. Le clerc mám doma taky a máš pravdu, je hodně podobný tomuto. Jen nedělá na pleti takový hedvábný pocit a rozhodně mi tak dlouho na pleti nevydrží. (mám odstín bannane)

      Vymazat
  4. Nevím bylo by mi líto vyhodit peníze za něj :D ale vypadá fakt skvěle :)) i výdrž má perfektní :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, mně dělá problém si koupit kabelku dražší než za pětikilo:-D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. To mě napadlo taky. A pak mě ještě napadlo, že na pěkné holce by byl beztak hezký i nějaký fujtajbl od Essence a mě by stejně nespasil. :)

      Vymazat
    2. Každá ženská je svým způsobem krásná, především, je-li o svých kvalitách přesvědčená ona sama;-)...

      Vymazat
  6. Ma krasne balenie!

    Pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  7. Levandulko, proč se vždycky musíš vytasit s něčím co zrovna nutně potřebuju? To se dělá? Kdybys věděla kolik make-upů/pudrů už kvůli tobě mám... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím víc, tím líp;-)...Děkuji za krásný komentář:-).

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...