Prohledat tento blog

neděle 27. října 2013

KruciFIX od MUA

Jedna z věcí, které jsem vyzkoušela díky Ladyboxu. Pokud mě čtete déle než, no řekněme čtvrt roku, asi Vám došlo, že mám ráda přirozená líčidla. Vše, co jde moc vidět, nemám ráda a vše, co mi zkrášlí můj ksichtík, aniž by to bylo nějak brutálně vidět, se stává horkým favoritem. No a pokud to "neviditelné" vydrží celý den, tak potom jsem schopná utrácet jak zjednaná. Mým novým objevem pro tento rok se stala právě tato fixa. 




Po použití tohoto fixu vypadají rty skvěle. Pokud ho použiji ráno, tak do oběda mám vystaráno. To samé večerní akce. Odpadne starost s tím, zda se Vám barva neobtiskla na rty. Zároveň to vypadá zatraceně dobře, přirozeně. Jediná věc, kterou bych vytkla je parfemace, respektive její absence. Cítím jen lihový odér, který mi docela vadí.

Občas na fix nanesu rtěnku, která se po setření zcela nevypaří a zůstane mi na rtech jemný, narůžovělý nádech.


PŘED

PO

Fix rty dostatečně nehydratuje, což nevadí. Nevadí to proto, protože po jeho nanesení a zaschnutí můžete aplikovat balzámu co hrdlo ráčí a barva se ze rtů nesetře, jelikož se do nich vpila. Odstín Fabulicious je přirozeně narůžovělá barva slušící 99,9 % žen.




Ráda bych tento fix viděla na ženách denně. Pokud jste zbabělé balzámoholičky, je tento fix dobrým přechodem ke krásnějším rtům. Nebojte se barev a konečně začněte;-).

18 komentářů:

  1. Tento fix mám taky a nevyhovuje mi, vysušuje mi rty

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek! Tento fix mám taky a to i v jiných odstínech a nemůžu si ho vynachválit, je to poklad ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, konečně, někdo, kdo fixy na rty ocení a nebrblá ohledně nehydratace:-D.

      Vymazat
  3. Musím říct, že jsem šíleně zklamaná, že jsem si box s tímto fixem neobjednala, protože vypadá báječně.
    Kdysi jsem měla fix od NYC tuším a to byl celkem propadák, jelikož postupně zmizel z vnitřku rtů a zůstal jen na okrajích, což vypadalo vzhledem k tomu, že šlo o výrazný odstín naprosto katastrofální, navíc dlouho nevydržel a brzy vyschl. Nicméně jsem na fixy nezanevřela a tahle je mi moc sympatická :)

    A pokud můžu malinko otravovat, ráda bych pozvala tebe i tvé čtenářky na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/10/blobox-vyhlaseni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, rozhodně neobtěžuješ. Fixu od NYC jsem měla kdysi taky a vyšla stejně jako tato. Já totiž fixy na rty miluji, takže maximálně řeším odstín. Nejraději jsem měla ten od ELF, ale nyní vítězí tento od MUA, barevně nejpřirozenější.

      Vymazat
  4. já mám jiný odstín, barva je pěkná a vydrží, ale je mi hrozně protivná ta aplikace - připomíná mi to dětske pokusy matlat si na pusu fixu :D a navíc mi hned vyschnul, takže ho musím furt sklepávat a stavět na víčko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vysychání fixů je jeden velký problém, tento se zatím statečně drží:-).

      Vymazat
  5. Takhle nějak to vypadalo, když jsme se v dětství líčily na táboře fixama na papír. :D Ale sluší ti, o tom žádná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, připomíná mi to růžový zvýrazňovač na rty:-)))). Každopádně i já před patnácti lety měla geniální nápad, si tak uvědomuji, když jsem při pohledu na onen zvýrazňovač měla nutkání něco podobného na rty vymyslet. Nekecám.

      Vymazat
  6. tieto FIXI ma dosť lákajú, určite raz vyskúšam aj ja :)

    werushberry.blogspot.sk Na blogu prebieha GIVEAWAY!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš to nutkání, neváhej:-).

      Vymazat
  7. Neláká mě, podle nadpisu jsem myslela, že to bude kritika :-D
    Ale sluší. Já volím buď když už tak už - dlouhodržící rtěnku, mezistupněm je lesk, ale fixy mi nějak unikají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se na fixe líbí takový ten přirozený, průhledný efekt, který drží dlouho po nanesení. Vlastně to vypadá jako přirozená barva rtů. Výhodou je, že labello mi fix nesetře, takže rty vypadají krásně šťavnatě:-)

      Vymazat
  8. Přesně, dle nadpisu jsem čekala kritiku, ale nakonec to vypadá jako dobrý kup! Možná se mu kouknu někdy na "zub".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu stojí za pozornost, jen od ní člověk nesmí čekat hydratační vlastnosti.

      Vymazat
  9. Tak toto mě nijak neláká, spíš teď pomýšlím na rtěnku z limitované edice od Artdeca. Ale sluší Ti to :-). Jo a chválím nový design blogu, i když záplava levandule byla taky moc pěkná. Něco podobného bych taky možná chtěla, jak tam prosím dostanu tu fotku? Já jsem na to levá, díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)...kolonka ROZVRŽENÍ-ZÁHLAVÍ-NAČÍST OBRÁZEK(VYMAZAT STÁVAJÍCÍ), jen se člověk musí trefit do velikosti fotky:-).
      Nadpisy, pozadí, velikost a barvu písma zase ŠABLONA-PERSONALIZOVAT-dál už tě to navede;-)


      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...