Prohledat tento blog

sobota 26. října 2013

Maybelline Big Eyes

Tuto řasenku bych doporučila hlavně ženám, co si líčí i spodní řasy. Ten malinkatý štěteček si zamilujete; totiž i já patřím mezi dolní natíračky.



Řasenky Maybelline nemám moc ráda. Zkoušela jsem v minulosti One by One a ta mi svým kartáčkem absolutně nevyhovovala, byla tvrdá a řasy slepovala. Tato však vlastní jemný kartáček a při jedné vrstvě řasy krásně přirozeně zvýrazní bez zbytečných nánosů, žmolků a slepování. U mě je skutečně co říct, protože vlastním jemné, tenké řasy, které se velmi rády slepují. 


Oceňuji celodenní výdrž bez opadávání, rozhodně se vyrovná mé řasence od YSL, kterou nyní používám a ta je, pokud se nepletu, minimálně pětkrát dražší. Mám takovou vychytávku, kdy tím malinkým štetečkem ještě dodatečně přejedu vrchní řasy. Krásně je rozčeše a řasy působí krásným, přirozeným dojmem.


 Jediná věc, která mně nevyhovuje, je právě ono dvojbalení. Špatně se mi s kartáčkem při malování manipuluje. Nicméně jsem ochotná od tohoto mínusu, vzhledem k ostatním neoddiskutovatelným faktům, opustit. 

Pokud by Maybelline vyráběl sólo kartáček na dolní řasy, jako je v tomto balení, beru ho celý pytel.

21 komentářů:

  1. Ty dvojbalení taky nemám ráda :) Ale jinak vypadá fajn a udělala Ti moc krásné řasy :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě výsledek překvapil, ale brala bych kartáčky každý sólo.:-)

      Vymazat
  2. Vykouzlila ti pěkné řasy :) Mě řasenka neláká z důvodu toho dvojbalení, nemám je ráda...

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné řasy :) já používám dvě řasenky, mám hodně husté a dlouhé řasy a potřebuju velký kartáček na horní, tak tam mám žlutou colosalku, dolní maluju různýma menšíma, vyhovovala mi Estée Lauder nebo teď High Impact od Clinique. tuhle možná někdy časem zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Husté a dlouhé řasy, teda ty se máš:-). O Kartáčku na spodní řasy od Clinique jsem už někde četla nebo viděla ve videu od Lisy, ale nevýhoda je vysoká cena, to už lépe vyjde tato:-).

      Vymazat
    2. jo ten mám taky, z nějaké sady řasenek, ale ten je na mě takový moc "high tech" :D já mám vždycky ty maličké High Impacty z těch jejich taštiček, co dávají k nákupu

      Vymazat
    3. To abych si taky zašla něco nakoupit:-D

      Vymazat
  4. Samostatna riasenka na spodne riasy by aj mne padla vhod. Ja mam rada prave take obr kartacky a s tymi sa spodne riasy maluju tazsie a vzdy si obabrem pokozku pod nimi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bashi, já mám velké kartáčky taky ráda, ale mám stejnou zkušenost jako ty, chce to trénovaný grif k nalíčení spodních řas, často spodní řasy slepí a já se s tím pak musím pět minut piplat, aby to vypadalo tak, jako po jednom nátěru tady s touto řasenkou.

      Vymazat
  5. Taky si maluju i dolní řasy, a vždy u toho potřebuju ty štětičky do uší abych si otřela spodní víčko od řasenky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je používám, jen mě na tom štve, že si tím setřu korektor:-(.

      Vymazat
  6. Nepochopím holky, které si dávají řasenku jen na horní víčko :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já jsem zvyklá malovat si jen horní řasy, ale asi se polepším. Jenže u mě je to tím, že horní řasy mám dlouhé a husté a spodní nic moc a namalované se mi moc nelíbí, a taky mě štve, jak se mi to obtiskává a pak to musím stírat. Ale dobře, budu se víc snažit :D. Jinak tato řasenka Ti moc sluší, ale já si ji asi nepořídím, jak už psaly holky nade mnou, také nemám ráda tyto oboustranné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne každý potřebuje namalovat spodní řasy. Já je mám skoro neviditelné, tak mi to prospěje. Ne každému to taky sluší, já si ty své spodní maluji jedině s vnitřní spodní linkou, jinak bych oči měla přes půlku hlavy (opticky):-D

      Vymazat
  8. Už nějaký pátek právě po téhle řasence pokukuju a doteř jsem byla plná smíšených pocitů, ale vzhledem k tomu, že se s většinou řasenek malují spodní řasy dost problematicky, aspoň já jsem na to nešikovná, tak do ní nejspíš investuju, teď mám totiž řasenky dvě, jednu na horní řasy s mega kartáčkem, se kterým si spodní řasy neumím nalíčit aniž bych měla řasenku všude a jednu jen na spodní řasy, takže tohle by mohl být ideál :)

    A pokud můžu malinko otravovat, ráda bych pozvala tebe i tvé čtenářky na Giveaway o make-upy Maybelline :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/10/blobox-vyhlaseni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě neváhej a řasenku se pořiď:-).

      Vymazat
  9. Ked porovnam tu na spodne riasy s mojou Bottom Lash od Clinique, zda sa mi prilis velka ... tretinova by podla mna uplne stacila. Inak som zvedava, ktora drogerkova znacka pride prva so samostatnou mascarou na spodne riasy, vidim tam velku dieru na trhu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si menší kartáček už nedovedla představit:-) Neee, tak možná ano, ale tento mi sedí skvěle:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...