Prohledat tento blog

pondělí 28. října 2013

Mé parfémy. Jak je vnímá sedmiletá slečna? Díl druhý.

       Je to už skoro rok a půl, co jsem psala článek na toto téma. Podle komentářů se nápad většině z Vás líbil a vzhledem k tomu, že jsem za tu dobu téměř komplet vyměnila své parfémy, bylo na čase vyzpovídat, tentokrát už sedmiletou, neteř. Mám velké štěstí, že ji holčičí témata baví a nechala se celkem snadno zlákat i na parfémy. A to ani nemluvím o botách a kabelkách:-D. Za ten rok a půl se z ní stala docela erudovaná parfémová znalkyně, která si už svou recenzi na parfém napíše sama.

Zde Valentýnčiny postřehy:

  • Diva Rose Ungaro - "Dobrá, slabá, cítím v ní růži a viděla bych ji na trošku tmavší holce"...?:-)
  • John Galliano edt - "Velmi příjemná, slušela aby ti (jako mně), cítím v ní ovoce, nějakou hrušku, je svěží a moc se mi líbí."
  • Midnight Rain La Prairie - "Velmi dobrá, silná, cítím nějaký zákusek."
  • Opium edp - "Fůůůůj, smrdí to nějakou květinou, to nemyslíš ani vážně...hrozně to smrdí...to se nedá":-)
  • Diamonds Summer Armani - "Dobrá, polosilná, cítím nějakou kytku, na jaro a léto, já bych si ji ale nevybrala."


  • Toujours Glamour Moschino - Silná vůně, voní mi jak vůně svíčky a moc se mi líbí...chvíli dumá...hmmm, hodila by se na nějakou poloviční holku (ptám se proč na poloviční?)...poloviční jako na mě, chtěla bych ji:-)))))
  • Allure edt Chanel - "Fuj, voní to jak kamení a vůbec se mi to nelíbí, dala bych ji na velkou holku...pak přemýšlí a čichá k papírku znovu a znovu...no, na mě by se nehodila, ale řekla bych, že se mi líbí tak napůl, nemůžu se rozhodnout..."




  • Lady Million edt Paco Rabanne - "Jééé, tak je krásná! Voní jako koláčky co snídám, je svěží a lehká, pasovala by na někoho mladého."
  • Gucci Guilty - "Hezká, voní mi jako taková polovičně svěží vůně pro mladé holky, přesně jako jsi ty (tento komentář mě obzvláště potěšil) a cítím v tom zase koláčky" (asi má hlad, jdu pro sušenky...)
  • Gucci Premiére - "Vůně přesně na mě!! Jarní, cítím v ní přírodu....hmmm...moc pěkná ale nevím co v ní cítím"  (bere si desátou sušenku a už necítí koláčky, hurá!!)

  • JIL od Jil Sander - "Pěkná, cítím ptáky (nechápu), chtěla bych ji nosit, mohla by být i na Tebe..."
  • L'Air du Temps Nina Ricci -  "Voní hnusně, cítím nějaké mýdlo, fakt je to hrůza, dej mi další papírek" (zhnuseně odhazuje papírek a chce přestávku).
BYLA TO SRANDA:-)

  • AZZARO Visit for Woman - "Voní mi velmi příjemně, lehce (lehce?!! cože??!!!), cítím v ní jaro a motýly" (nechápu)...
  • Gris Clair Serge Lutens -" Bleee, hnusná, nelíbí, úplně blbá vůně, už ji nechci nikdy cítit!!" (moje nejoblíbenější, tak to mě zamrzelo).
  • Pure Poison Dior - "Vyloženě voňavá:-)))), cítím ovocný salát, dobrá."
  • Un Jardin Sur Le Nil Hermes - "Voní jako citron, svěží, klidně bych ji nosila i já."
  • Sensuelle Avon -" Krásná, jemná, cítím ovoce, něžná, je pro velké holky" (tuto recenzi si napsala vlastnoručně)
ZRODILA SE NOVÁ PARFÉMOVÁ ZNALKYNĚ:-)

  • Jovan White Musk - "Krásná, dětská, vnímám ji dobře, je lehká jako peřinka, moc se mi líbí."
  • Power Woman Oriflame - "Mandarinka a čokoláda, hodí se na Tebe, líbí se mi, ale já bych ji nechtěla."
  • Vintage Kate Moss - "Opravdu krásná, podzimní, cítím v ní zeleninu (??!!!), měly by ji nosit holky v deváté třídě:-))))."
  • Carolina Herrera CH - "Moc pěkná, voní krásně, sladce, líbí se mi."
  • Chanel Chance edt - "Podzimní, divná, nevím jestli se mi líbí, spíš ne...nevím co v ní cítím"...(tváří se u toho divně)...
  • Fancy Jessica Simpson - "Smrdí to jako hrom, strašně sladké, tohle neeee"     :-D
  • Vera Wang Vera Wang -"Cítím jablko, hlínu a kvítka, nelíbí se mi to."
  • Moment de Bonheur Yves Rocher - "Krásná vůně, ovocná a svěží, chtěla bych ji" (pak mi naznačuje, že za to, že mi o těch vůní něco řekla, by si skutečně něco zasloužila:-))), takže Moment je její).

Pokud by Vás zajímal i díl první, najdete ho ZDE.

64 komentářů:

  1. Krásné, už se těším, až z ní vyroste velká znalkyně. :) Jinak je kouzelné, jakou fantazii děti mají. :)
    A koukám, že Chanel si u ní moc ani neškrtne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chanel si u ní neškrtl, to je fakt. Kdysi ze mě cítila Coco Noir a pronesla že jako nechápe, proč se voním vůní na staré paní:-D

      Vymazat
  2. To je vtipný! :D Prej vůně pro holky z 9. třídy, boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Pro ní, jelikož chodí do druhé třídy, jsou to už asi dospělačky:-D

      Vymazat
  3. Tak tenhle článek mě opravdu bavil i pobavil :D Je to roztomilý a máš opravdu milou neteř, má můj obdiv, je moc šikovná :) Víc takových článků, čtou se úplně samy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj obdiv má taky. A kdybys viděla, jak se umí namalovat! Tipuji, že z ní bude vyzážistka:-D

      Vymazat
    2. Anonymní13:14:00

      Tak vYzážistka z ní určitě nebude. Ale jinak má zajímavé postřehy. Jana

      Vymazat
    3. Za hrubku se omlouvám:-(

      Vymazat
  4. Tak to je moc pekný článok, len som sa na chvíľu zarazila, keď na mňa vybafla úvodná fotka na blogger.cz, že si zmenila (nielen) farbu vlasov. Chválim neter, čo sa za mladi naučíš... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, já barvu měnit nehodlám:-D. Jojo, já ji naučila samé nákladné koníčky. Rodiče jsou z toho vyloženě nadšení, když v Olympii chce mermomocí do Fannu na testovačku parfémů:-D...

      Vymazat
  5. L'Air du Temps Nina Ricci - tak to s nou suhlasim, je to hnus,mam plne balenie a neviem sa jej zbavit, nechce niekto?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně holubice voní, jsou na mně takové něžné a křehké, mýdlové...Je to má pařížská vůně:-)...

      Vymazat
    2. Ozvi se mi na e-mail - odjogurtukelimek@seznam.cz :)

      Vymazat
    3. hm, tak ja som asi barbar :-) mne sa pacia Hermesky a Goutalky :-) a potom este mnoho panskych... Viem, som divna, hehe.

      Vymazat
    4. Nejsi vůbec žádný barbar, každému voní něco jiného a Hermes s A. Goutal, to spíše značí vytříbený nosík ;-)...(Hermes miluji a pánské vůně používám taky).

      Vymazat
    5. oukej :-) som rada ze v tom nie som sama :-)

      Vymazat
  6. To je super takový článek :)) Velice se jí povedl :)) Vůně snad neznám ani jednu :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc šikovná holčina,myslím,že ta se pro svět vůní narodila:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Já si to myslím taky. Do Lutense doroste cca v té deváté třídě:-D

      Vymazat
  8. Nejvíc mě pobavila u Serge Lutens :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky, zároveň mě to trošku zamrzelo, moje oblíbená levandulová nálož se setkala s tak velkým nepochopením:-))))...

      Vymazat
  9. cítím jablko,hlínu,kvítka :D

    OdpovědětVymazat
  10. Neteřinka je moc krásná slečna, až vyroste tak to bude kočka s velikým K! Takové názory na tak malinkou holčičku jsou fascinující, moc mě tento článek líbil a pobavil :) Moc jí pozdravuj a udělej s ní zas někdy co nejdřív něco podobného, už se těším! :))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to velká kočka už teď. Pozdrav vyřídím, bude mít radost:-).

      Vymazat
  11. Tak to je boží, koukám, že se malá slečna v parfémech vyzná víc než já :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolikrát i já musím s jejím přímočarým postojem souhlasit:-D...onehdá mi říká, prosím tě namaluj se, podívej jak vypadáš neupraveně. A nezapomeň si dát podpatky.:-))))))))))))))))))

      Vymazat
  12. Haha, tak toto je paradny clanok. Neter ma docela vydrz, mna by uz po tretej bolela hlava:) Niektore vone poznam a je fakt dost vtipne ako ich citi mala holcina a ake prirovnania k nich vymyslela:) Ze fuj, vonia to ako kamene :D Pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zírala, že to všechno dala v jeden den. To už i mě bolela z těch vůní hlava.

      Co se týče Chanelů, tak k těm má zatím vyloženou averzi.

      Vymazat
  13. Ono, voňavky jsou zrádné. Na papírku voní nějak, pak si ji dáte na zápěstí a hned voní/smrdí zas jinak. Je to zapeklité :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale někde jsem četla, už nevím kde, že vůně se má stříkat na oblečení, že se na kůži rozhodně nerozleží tak, jak by měla. Pro mě je to velká novinka. (pravděpodobně jsem to četla na arome, ale jistá si tím nejsem).

      Vymazat
    2. Anonymní13:28:00

      Jestli chodíš na Arome, tak víš, že to se týká vůní s aldehydy. Jinak na kůži. J.

      Vymazat
    3. Děkuji, teď si to vybavuji, takže oprava, jen vůně s aldehydy.

      Vymazat
  14. krásne a milé hodnotenia :) Ninu Ricci milujem, asi som na ňu dorástla lebo keď som bola omnoho mladšia tiež mi smrdela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ninu miluji taky, ale stejně jako ty jsem k ní musela dospět. První seznámení probíhalo v podobném stylu jako to Valentýnčino:-D.

      Vymazat
  15. voní to jako kamení :DDD nejlepší...

    OdpovědětVymazat
  16. clanok je boziiii :) Francuzi maju prislovie "la vérité sort de la bouche des enfants", teda, ze pravda vychadza z detskych ust, myslim, ze tu sa to jdnoznacne potvrdilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To přísloví je naprosto trefné:-).

      Vymazat
  17. Tyjo tolik parfémů! :D Clanek je super :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi povídej...jednou bych chtěla mít tak 3-4 kusy...tohle je šílenost:-(

      Vymazat
  18. je to roztomilé, líbil se mi už první díl. Jen teda všechna čest, že to vydržela do konce, mě by se z toho už asi točila hlava, když si vybírám parfém pro sebe, tak zvládnu očichat tak 4, pak jdu pryč a zase se vrátím a čichám znovu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že při zkoušení bylo mírně nevolno už i mně a musela jsem dost větrat, ale ona to hrdinně zvládla až do konce, na dva zátahy. A taky většinu z těch vůní už znala z minula.

      Vymazat
  19. To je sladké <3 Děláš dobře, že ji takhle "vychováváš" už od mala, z té bude jednou velká znalkyně :) A co Cuir Beluga, na tu už se nedostalo?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, Cuir Belugy jsem měla odstřik, který je už je prázdný. Teď čekám na svůj větší podíl z medvěda (50 ml):-)

      Vymazat
    2. Jo, tak jsem si to myslela dobře. Tak ji nech taky potom zhodnotit, jsem zvědavá,co na ní poví ;-)

      Vymazat
    3. Dám vědět, tuším, že vanilka by se jí mohla líbit, ale třeba mě vyvede z omylu:-).

      Vymazat
  20. to je roztomile dievcatko :) je velmi sikovna, aj ja chcem taku malu paradnicu :) uz prvy clanok sa mi velmi pacil, aj ked ani jeden z tychto parfemov nepoznam.. nie som vonavkovy typ.. takmer vobec nestriedam vone.. deti maju tak nadherny pohlad na svet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti upřímně závidím, že nestřídáš parfémy, alespoň ušetříš nějaké peníze, ne jak já:-).

      Vymazat
    2. Ale nezávidíš, vždyť tě to baví :) Nebo ne? Já si říkám, že někdo prostě ty peníze prokouří, někdo si kupuje pořád hadry, někdo drahé kabelky a boty, jiný nakupuje drahé čajíčky nebo víno... každý má něco. A já jsem ráda, že to jsou zrovna vůně, díky kterým může být každý den trochu jiný:)
      (Ale jestli teda říkáš, že jsi za rok a půl protočila 25 vůní, tak to je ovšem nářez! :D )

      Vymazat
    3. Verčo, já právě utrácím za parfémy, dobrá vína, kabelky a boty, oblečení...Pokud se hlásí nějaký multimilionář, tak jsem svobodná a bezdětná, díky za případné nabídky:-D...ehm...

      Vymazat
  21. Tak tahle slečna asi jednou bude pracovat v parfumářském průmyslu :-). Jo, taky bych chtěla takovou tetu :). Je moc milá a její postřehy jsou úžasné, a mnohdy asi velmi trefné (ty vůně bohužel neznám).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jo, naplní mé nenaplněné touhy...Jen aby maminku z toho netrefil šlak:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Vymazat
  22. Jé, tak to je krásný článek :). Jednou z ní bude určitě velmi úspěšná blogerka :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, takovou milou kolegyni bych hned brala:-D

      Vymazat
  23. Tohle je skvělý článek a moc jsem se u něj nasmála. Můj muž se mi pak ptal, čemu se směju, tak jsem mu to přečetla smál se taky. Neteř je zlatíčko a šikulka, že to tak pěkně popsala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, jsem moc ráda, že jsem Vás doma pobavila a udělala dobrou náladu, děkuji za pěkný komentář:-).

      Vymazat
  24. Popisuje vůně líp než leckterá bloggerka/youtuberka. :-) Super článek.

    OdpovědětVymazat
  25. Geniální nápad, článek se mi líbí:-) Co se týká vůně, mám "svou" Instant de Guerlain:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak toje hodne zajimavy clanek :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Tak takový článek vidím poprvé a hodně jsem se nasmála. Naprosto parádní a doufám, že se něco podobného objeví znovu! Fakt dokonalé :-)

    http://thekatesdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. pekne zhodnotila gucci guilty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...