Prohledat tento blog

středa 16. října 2013

NUXE Anti-Fatigue Moisturizing Cream

O tomto krému jsem se už párkrát zmiňovala. Vyzkoušela jsem už dost krémů  na to, abych mohla napsat, že tento je dobrý, možná ještě víc než dobrý a bude se hodit především pro pleť smíšenou, normální nebo mírně suchou/mastnou.







Líbí se mi na něm snad úplně všechno. Balení v tubě, tudíž odpadá nehygienické nanášení prsty přímo z dózy. Další věcí je taková krémovo-balzámovitá konzistence, která se velmi dobře roztírá a v podstatě se do pokožky vsákne přímo během nanášení. I přesto, že krém rychle zaschne, vůbec nevysušil mou pleť, naopak, vypadala svěže i v sobotu, po proflámovaném pátku:-). Z toho vyplývá, že Anti-skin stress a anti-oxidant nejsou jen prázdnými hesly na obale. 




Dalším obrovským plusem tohoto krému je fakt, že na něm drží skvěle jakýkoli makeup, takže je vhodný především jako denní krém. Pleť po spotřebování celé tuby je vyhlazená, bez šupinek, čelo a nos se tolik neleskne ani během dne. Parfemace je stejná jako u olejíčku NUXE, bílokvětinově omamná, musíte si na ní zvyknout, ale upozorňuji, že se stává lehce návykovou:-).

Jediné varování, pokud máte extrémně citlivou pleť, možná Vám krém způsobí reakci a to díky vysokému podílu rostlinných olejů v něm obsažených. 

Pokud máte chuť, můžete si přečíst i mou recenzi na multifunkční olej od stejné firmy a to TADY.

7 komentářů:

  1. Já jsem ho měla v miniatuře a extra mě nenadchnul, byl "jen" fajn, ale na té vůni jsem taky těžce závislá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak se vším, nic nemůže sednout všem, ale i bych se vsadila, že kdybys byla "nucena" ho používat déle, názor bys trošku poupravila...a nebo taky ne:-P

      Na té vůni jsem taky závislá, hrozně bych chtěla pod stromečkem najít NUXE parfém:-)

      Vymazat
  2. Vypadá pěkně, taky se mi líbí ta tuba.. bohužel pro mě není, po přípravcích co nejsou přímo na suchou pleť se mi dělají na tvářích suché mapy:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě taky docela sušší pleť a právě že i přesto velmi dobře hydratuje.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jeanine, dá se koupit třeba na parfums.cz, jedenklik.cz...

      Vymazat
  4. Hrozně dlouho hledám krém, který by mi vyhovoval. Asi vyzkouším Nuxe, ta vůně o které mluvíte mě láká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...