Prohledat tento blog

neděle 20. října 2013

Uspávači

Taky máte své osvědčené uspávače? Teď nepíšu o sklence vína, to bych taky mohla vyprávět:-). Věci, díky kterým pravidelně usínám jako mimino jsou léty odzkoušené, působí jako rohypnol a rozhodně jsou zdravější. Večerní rituály máme všichni, možná si to jen neuvědomujete. Jak to mám já a co zrovna mně zabírá se můžete dočíst právě v tomto článku.

Jako první bych uvedla sprchový krém od Palmolive Shea Butter, který používám strašně dlouho a vlastně si ani jiný nekupuji, jak mi něco sedne, nechce se mi zvykat na něco jiného. Voní jako dáta, což je takový mléčný horký nápoj se spoustou koření. Jeho vůně mě uklidňuje.



Modrá Indulona, kolikáté balení už ani nevím...Skvěle mi pečuje o pleť a krásně krémově voní. Škoda jen toho balení, které není zrovna dvakrát repre. Poslední dobou jsem si taky oblíbila tělové oleje z Avonu, které se mi líbí hlavně díky rychlému nanášení, krásné vůni a dostatečné hydrataci. Plusem je i rychlé vsáknutí do pokožky. 

Moschino Toujours Glamour voní jako olejíček Aviril, jemně pudrově s mastnou oříškovou stopou. Uklidňující, nevinná, dětská, spinkací:-)...No jo no, patřím mezi ty blázny, co se voní i do postele, dokonce se vyloženě těším, co si na noc vyberu. Včera to byla LouLou, dneska možná Lolita:-)...



Elizabeth Arden osmihodinový balzám...to je prostě věc, bez které si nedovedu představit jedinou noc. Používám ji především na rty a to každý den několikrát. 

Zubní pasta Swiss Dent Extreme Whitening, kterou jsem si zamilovala. Výsledky jsou vidět zhruba po třech týdnech. Jako milovnice kafe a červeného vína tuto pastu oceňuji. Zuby mám bílé jak po profesionálním bělení, ale chce to čas. Já si s ní zuby drhnu třikrát denně.



Vonné vosky od Yankee Candle, už si je i různě míchám, není nad to si večer zapálit vonnou lampičku. Sem tam použiju i levandulový olejíček, který jsem si dovezla z Dubrovníku.

Máte taky nějaké osvědčené tipy na dobrou noc?


28 komentářů:

  1. Hezké věcičky. Asi si chci očichat tu vůni Moschino. :) Mně nejlíp pomáhá usnout pivo, ale na to ses vlastně neptala, tak už jsem zticha. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako si na dobrou noc vybíráš parfém, tak si já vybírám tričko s oblíbeným scifi hrdinou :D nemám ráda klasické pyžama, mám doma nakoupených triček od Star Wars přes X Men po Hulka, a vybírám podle nálady , se kterým chci strávit noc :D:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pyžamo je kapitolou samo o sobě. Taky mám své oblíbené s takovým prasokrálíkem, mám ho cca deset let a nejsem schopná ho vyhodit:-D

      Vymazat
  3. Já si musím před spaním navonět peřinu a polštář levandulí od Saloosu.Jinak nevím co dělám špatně,ale koupila jsem si před rokem vosk od Yankee candle a dala ho celej do aromalampy a nějak neubývá a nemůžu se ho zbavit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vosk sa nikdy úplne nevyparí, ak tým myslíš to, že neudbúda :) Treba dať lampičku na 10 minút do mrazáku a vosk sa ľahko vyklopí :)
      Nikavero

      Vymazat
  4. Obě vůně od Lolity Lempicky jsem měla, ale v životě by mě nenapadlo používat parfémy na spaní:-) Stejně tak mě nenapadlo si míchat ty Yankee Candle vosky, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono Lolity jsou dost výrazné, hlavně edp, tu používám i mimo postel, ale mě ty višně v čokoládě vždycky skvěle uspí. Akorát mi krom tohoto bonusu i zvyšují apetit:-)

      Vymazat
  5. Jéééé, ty máš ráda modrou Indulonu! :) To jsi snad první kdo to neskrývaně prohlašuje.
    Já si na noc vybírám krém na ruce a balzám na rty :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky miluju. Voní jako Chanel č. 5. :)

      Vymazat
  6. To je super článek :) Když nad tím tak přemýšlím, tak ani nevím, jestli mám něco takového, co cítím před spaním :)) Každopadně si musím konečně koupit taky něco od Yankee Candle. V blogovém světě si připadám jako mimoň když jsme ještě neměla ani vosk ani svíčku od nich :D jsou všudeee :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono Yankee Candle je hlavně fajn díky širokému výběru vůní, ale pětistovku za svíčku bych nikdy nedala.

      Vymazat
  7. Anonymní10:49:00

    uspávač seš ty... poslední dobou jsou články taaak nudné...

    OdpovědětVymazat
  8. Mně uklidňuje třeba vůně produktů z řady Aroma Ritual od Dermacolu, myslím hlavně hrozny s limetkou, to je skvělá vůně. Jinak mám na noc ráda levanduli od Saloos nebo vanilkový tělový pudr od Lush, kterým si lehce voním polštář...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limetky s hrozny neznám a určitě při nejbližší příležitosti vyzkouším. Vanilkový tělový pudr od Lush taky neznám, vanilku mám moc ráda, jak budu u Lushe poštovné zdarma, jdu do něj;-)

      Vymazat
  9. Taky používám parfémy na spaní, nejsi v tom sama :-) Eight hour cream je nezbytnost, teď mám páté balení, to myslím mluví za vše.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě hezky uklidní bio levandulový balzám od Saloos, bez něho už si tak nějak nedokážu představit spaní. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já se na noc nevoním, pokud nepočítám tělové mléko s bambmbuckým máslem od Dove, které voní krásně a uklidňujícně :). Ale kdybych si na sebe dala parfém, asi by mi to v usínání naopak bránilo. Dovoluji si Tě pozvat ke mně na giveaway:


    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/10/bezova-ruze-od-bourjois-prekvapeni-pro.html

    OdpovědětVymazat
  12. Tělové mléko znám, já ho kdysi používala a mám na něj krásné vzpomínky(byly jako vzorky v hotelu). Ještě žes mi ho připomněla, pořídím si ho na zimu.

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, večerní rituály... Já si vždycky pečlivě vybírám, u jaké hudby či mluveného slova budu usínat, dokonce jsem kvůli tomu před rokem vyhrabala stařičký cd přehrávač. Bez toho to prostě není ono (i když v tichu samozřejmě usnu taky, únava to zařídí). V zimě mám ráda voňavé svíčky. Jediné, na co jsem lajdák, je "krémíčkování" celého těla. Ruce, chodidla, obličej, to už je automatika, ale mazat zbytek těla se ne a ne naučit. :-(

    OdpovědětVymazat
  14. Mě občas večerní rituály naopak nakopávají a celý ten zkrášlovací proces mi dodá takovou energii, že se mi spát nechce vůbec :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu je ta pasta tak skvělá? Díky za tip, nějakou bělící bych ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je fakt dost dobrá, ale je fakt, že mám zuby přirozeně bílé, jen hodně piju kafe a červený víno.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...