Prohledat tento blog

úterý 26. listopadu 2013

Blush Bourjois Healthy Mix je (z)Dravý mix

       Jednu recenzi na tvářenku od Bourjois už mám. Rok se s rokem sešel, růžovou jsem darovala sestře, které mimochodem neskutečně sluší, a já si koupila novou v odstínu Healthy mix. Asi bych se na další pořizování vykašlala, vzhledem k tomu, že jsem s Cendre de Rose Brune - růžovým odstínem - nebyla spokojená. Jenže existuje TOLIK pochvalných recenzí na tyto tvářenky  v jiných odstínech! ...nedalo mi to a pořídila jsem si další kousek.




       
        V prvé řadě bych chtěla pochválit odstín. Je jiný. Na podobný jen tak nenarazíte. Teplý meruňkový odstín bez zbytečného třpytu. Zároveň se na lících nechová jako byste se máznuly cihlou. Přirozená, teplá růžovo-meruňková, ten odstín se nedá jinak než zbožňovat. Především teď v mrtvolných měsících se šikne, prskne do tváře ten správný teplý tón bez přehnané afektované oranžové. A výdrž je taky parádní, celý den to není, ale osmičku dá.




       Parfemace je božská. Jako ostatní tvářenky od Bourjois. Fialky s růži (fialky asociují onen pudr, který taky po něčem musí vonět, nejčastěji po fialkách). Já tu vůni miluji, taková útulná malovátková vůně. Štěteček přiložený v balení je použitelný, já ho používám vždy, když se s tvářenkou líčím.

        

 Zdravý mix se povedl. Ať už v neokoukaném odstínu, výdrži, která se rovná několika hodinám nebo příjemné parfemaci.

        Bourjois je fajn alternativou pro milovnice kosmetiky, které touží po kvalitě, ale nechce se jim vyhazovat tisícovky. Značka někde "mezi", která leckdy není mainstream jako spíše high-end.


*kupovala jsem na internetu za 180 Kč (2,5 g)

18 komentářů:

  1. Pravidelne asi tak každý štvrťrok o nej premýšľam, či áno či nie, ale asi si ju jednak budem musieť zaobstarať, vyzerá fakt skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dobře, že tuhle už využiješ :). Vypadá krásně :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to jsi mi přišla s tím odstínem vhod, lehce o něm uvažuju. Bourjois tvářenky mám ráda. Ne, že bych jich měla mraky, ale dnes mi navíc dorazila i ta krémová, tak na tu jsem taky hodně zvědavá. Healthy mix se mi líbí, pro bledule na zimu ideální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémová tvářenka od Bourjois? Ani nevím, že je mají v nabídce, kde jsi ji kupovala? A jak na Tebe působí?:-)

      Vymazat
    2. Jj, krémový mají je to novinka, hele já jsem myslela, že píše právě o ní, ale koukám dneska znovu, že jsi psala o klasice:) Mrkni třeba na aukru, paní má v nabídce všechny krémovky, já furt váhám, ale jen proto, že toho mám tolik, ale stejně si ji koupím ....:))))

      Vymazat
    3. Děkuji za info, jenže já na aukru nenakupuji, jakmile je někde zbliknu tak si jednu pořídím, jsem na ně zvědavá:-)

      Vymazat
  4. Pěkný odstín, někdy ho budu muset okouknout naživo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Bourjoius tvářenky jsou mé oblíbené, krémový už nějakou dobu okukuji, tak uvidíme:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. To je vážně hezký odstín! :) Jinak je fajn, že tahle už má pro Tebe lepší vlastnosti. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím čím to, ale ten růžový odstín mi na pleti nevydržel tak dlouho, jako právě tento...zvláštní...

      Vymazat
  8. moc pěkný odstín,působí pěkně přirozeně
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. hezká, ale mám raději trošku lesklejší tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ní občas použiji Shimmer brick od B.Brown:-)

      Vymazat
  10. Hezký odstín, velice univerzální. Zrovna vybírám tvářenku mamce; je na tohle líčidlo poměrně nenáročná, takže spíš se nároky při výběru projevuju já :)) Jednu od Bourjois už ode mě má a skoro ji nepoužívá, ale těžko říct proč. Jestli jí vadila ta zapečenost a tím pádem nižší pigmentace anebo odstín (ten jsme nemohly dlouho vybrat... a nakonec možná bude stejně špatně) nebo nevím. A vzhledem k tomu, že drahé značky neocení, tak trochu tápu kam pro ní. Ale možná už jsem na něco kápla.
    Btw, označení "útulná malovátková vůně" je tip top! :) Fakt přesné, zvlášť to útulno ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za poklonu, od Tebe si toho cením dvojnásob:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...