Prohledat tento blog

sobota 9. listopadu 2013

Catrice

O této značce jsem toho dost přečetla. Dalo by se říct, že samé chvalozpěvy. Já osobně jsem se k této značce zatím neměla jak přiblížit. V Přerově není drogérie, která by stojan s Catrice měla. Už mnohokrát mě to přinejmenším zamrzelo. Jedinou věc, kterou doma mám, je lak na nehty v parádním odstínu zašedlé borůvky, který mi na nehtech vydrží neuvěřitelně dlouho. Jakmile jsem objevila tyto dva produkty v říjnovém Ladyboxu, zajásala jsem. Řasenka a rtěnka, to jsou produkty, které se u mě neztratí.


Gelová rtěnka Catrice - Ultimate Shine Gel Colour:
Kvalitní rtěnka, která na mě udělala obrovský dojem. Čert vem odstín, který je všechno jen ne ten, který bych si sama vybrala. Ve finále rtěnka není až tak moc pigmentovaná, takže i tato růžová - 060 Don't Pink and Drive(můj osobní překlad "nepindej a řiď) - která se nosila za dob Habery s trvalou,  je vcelku nositelná.





Skvěle rty hydratuje, chová se jako balzám na rty a já bych ji jejími vlastnostmi přirovnala ke rtěnce Dior Addict Lipstick, o které se můžete dočíst TADY. Bez třpytu, jen jemný lesk, no diorka jak vyšitá. Parfemace neznatelná, jemná, mírně ovocná. Jednoznačně doporučuji všem a zároveň Ježíška prosím o jednu v nějakém přirozeném odstínu;-).

Brutálně nadprůměrná rtěnka.

3,5 g za něco kolem stovky.


Objemová řasenka Catrice - Better Than False Lashes:
Další pecka. Tato řasenka dělá naprosto přirozené řasy bez slepení, zároveň je dokáže dostatečně zvýraznit a zahustit. Po použití této řasenky mám řasy lehké jako pírko, žádné zatížení v podobě hutného nánosu barvy se nekoná. A to není vše. Řasenka mi na řasách drží celý den, neopadává ani se nerozmaže, 0 % žmolků. Fantastická! Jediné malé mínus je, že se mi s ní špatně malují dolní řasy, ale jak se vším, vše je otázkou zvyku. 



U řasenek nemá cenu utrácet, tato  od Catrice mi to jen potvrdila. Doporučuji k vyzkoušení i zmlsaným kosmetickým maniačkám, včetně gelové rtěnky. Oba produkty se kvalitou vyrovnají drahým značkám a já tomu doteď nemůžu uvěřit. Pro mě se jedná o překvapení roku a Catrice chci zkoušet dál a dál.

12 ml za něco málo přes stovku.

Oba výrobky made in Italy.

A co vy a značka Catrice?

28 komentářů:

  1. Značku Catrice mám hrozně ráda! Jen je opravdu škoda, že je jí tak málo...:)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, bylo by fajn mít jejich značku někdo v okolí.

      Vymazat
  2. Catrice jsem ještě neměla kde vyzkoušet, protože taky nemáme stojan Catrice :) Ta rtěnka je božská! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka určitě stojí minimálně za vyzkoušení:-).

      Vymazat
  3. Catrice mám obecne rada, ale naposled som sa napálila na nové automatické tužky, čo sa teraz menil sortiment, lebo zmenili nejako konzistenciu a ako boli predtým super, tak teraz sú tragické... na ruku kreslia krásne, na viečko ich nie som schopná dostať (vylepšená vodeodolná verzia), drolí sa to, opadáva, nekreslí, kreslia ako voskovka, hroza...:( ale s rúžmi som obecne spokojná, radšej mám tie v čiernych obaloch, pigmentácia nádherná, krémové, ale nie moc a držia dlho (teda, aspoň tie staré, neviem, či nemenili náhodou aj rúže, ak áno, tak sa ich po nedobrej skúsenosti s tužkami, celkom bojím...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám naprosto stejnou zkušenost s voděodolnou vysunovací tužkou. Vybrala jsem si šedý odstín, na ruku kreslí dobře, ale když jsem se s ní doma jala namalovat linku na víčko, tak... wtf jako?! O víčko to dře, žmolkuje se to a namalovat s tím linku je nemožné. Fakt nechápu, když na ruce se to jevilo tak dobře, i výdrž by byla skvělá (nemohla jsem to z ruky skoro dostat), ale bohužel, no.
      Jinak ta rtěnka vypadá fakt dobře, budu muset omrknout odstíny. Akorát do Rossmanna se stojanem Catrice se nedostanu zas tak často. Nechápu, proč není ve všech Rossmannech.

      Vymazat
    2. Těm tužkám se případně vyhnu obloukem:-)

      Vymazat
  4. Oba produkty mám a jsem rovněž nadšená. A se vším co ji napsala naprosto souhlasím a jsem ráda, že v našem Rossmannu je Catrice stojan.

    R.

    www.ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem z té řasenky hodně překvapená, mám po ní úplně mega husté řasy, jak mrkací panna! ale ty spodní s ní teda nemaluju, na to je fakt velká. rtěnku jsem nezkoušela, box jsem neměla, řasenku mi darovala tchýně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenka je vynikající. Hrozně se mi líbí i to, že neopadává a chová se jako kvalitní výrobek mnohem dražší značky. Ještě k tomu zhušťujícímu efektu, líbí se mi právě efekt, aniž by řasy ta řasenka dělala nánosy.:-)

      Vymazat
  6. U nás taky není stojan, škoda:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ne? Hlavně že Essence je všude, chjo:-(

      Vymazat
  7. ta rtěnka vypadá pěkně a vypadá kupodivu, že je docela pigmentovaná :)

    www.colorsofbeauty.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc pigmentovaná není, možná klame fotka, ale kdyby řasenka barvila tak, jak vypadá, v životě bych ji nevynesla na světlo boží, resp. nenalíčila bych se s ní do práce;-)

      Vymazat
  8. U nás je stojan jen v Rossmannu, ale taky tam je jeden otravný hlídač, který mi stojí vždy za zády a tak se tam nikdy nezdržím dost dlouho na to, abych si vše stihla prohlédnout nebo vůbec vyzkoušet. Nerada zkouším byť jen testery, když stojí za mnou a dívá se mi přes rameno, jestli něco neházím do kabelky... Catrice v LB pro mě byla milým překvapením a musím říct, že jak jsem bála velkého kartáčku řasenky a toho, že bude lepit, tak jsem naprosto spokojená a mohu jen doporučit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Hlídači" stojí fakt za to, velmi dobře znám a vždy je mám chuť poslat do prdele, hlavně ty v Tetě naproti gymplu...

      Vymazat
  9. U mňa Catrice obľubená kozmetická značka :) takže čo ti budem hovoriť ♥ už to poznáš :D

    OdpovědětVymazat
  10. No neke. Já se do toho regálu příště snad podívám i jinam než na laky. :) Jinak kdybys něco od Catrice chtěla, můžu ti to koupit a poslat. Kdyžtak se ozvi na mail, mám ho na blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti Aničko za nabídku, prozkoumám co bych tak potřebovala a dám vědět, jsi zlato:-).

      Vymazat
  11. sem tam něco od Catrice koupím, ale nepřeháním to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně bych chtěla prozkoumat jejich rtěnky.

      Vymazat
  12. Rtěnku konečně vyzkouším, jsem zvědavá, protože barva vypadá víc než děsivě :)) Řasenku jsem vyzkoušela moc ráda, myslím za tu cenu fajne,ale maličko se přece jen rozmazává, a to už tak za hodinu nebo dvě,ale i tak docela dobrý nákup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka je ve finále celkem nositelná, ale pošlu ji dál, takovou růžovou nenosím. To mám štěstí, že mně se řasenka nerozmazává:-).

      Vymazat
  13. zaujimave, podla mna hra svoju ulohu aj urcity faktor nedostupnosti/exotickosti danej znacky... my ju mame v kazdom DM a mozno prave preto sa malokedy pri jej stojane pristavim. Mam lak na nechty, ten som dostala a set na obocie, ten som si kupila na zaklade pozit. ohlasov na francuzskych blogoch. Lak nic moc, taky priemer, so setom na obocie som spokojna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aaa, zabudla som na kompaktny puder Skin Finish, tak ten je fakt bomba :)

      Vymazat
    2. Pudr Skin Finish si píšu, díky za tip:-)...Jinak lak co mám já drží skvěle, ale možná se výdrž liší kus od kusu...

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...