Prohledat tento blog

středa 27. listopadu 2013

Elizabeth Arden Eight Hour řada - krém na ruce a balzám na rty

       Zima je tady a tak je načase si zase připomenout starou dobrou osmihodinovou řadu od Elizabeth Arden. Vy, co mě čtete delší dobu víte, že bez jejich léčivého balzámu nedám ani ránu a to několik let. Nyní Vám představím další dva výrobky, které se hodí především do chladného počasí. Nejedná se o žádné novinky, ale jsou to věci časem prověřené, funkční a já na ně nedám dopustit a jen doufám, že tato řada se nepřestane nikdy vyrábět. Byla bych jak rybář bez ryb, Julie bez Romea...:-)



Eight Hour Intensive Moisturizing Hand Treatment:


       Název nelže, jedná se o silně hydratační krém na ruce. Pravda, parfemace je dosti specifická, ale dá se na ní zvyknout (bylinná). Důležité je, že s jeho pomocí budete mít packy jako v bavlnce. Dlouhodobě zvláčněné, jemné. Tento krém je skvělý i na drobná poranění jako jsou oděrky a záděry, velmi dobře je zhojí. Nevstřebá se do ruk ihned, ale až po pár minutách. Plné balení 75 ml vydrží dlouho, stačí ho použít v malém množství. Vím, možná si řeknete, že si vystačíte s převoněnými krémy od Essence a spol., ale věřte mi, tento krém je o pár levelů jinde a dá se sehnat samostatně nebo v sadě za velmi příznivou cenu a to i v našich eshopech.




Eight Hour Lip Protectant Spf 15:

       Balzám na rty z této řady voní příjemně po citrusech a medu. Co je ale důležitější, rty dostane do kondice. Máte rty popraskané, suché, okoralé?? Styďte se!...ne, dělám si srandu, zkuste třeba tuto tyčinku na rty, pomůže Vám:-). Konzistence je tak akorát, není tvrdá, lehce se na rty aplikuje a na dlouhou dobu je zvláční, ozdraví. Nemám jediné negativum, snad jen to, že se neprodává v DMku za pajcku...:-)
3,7 g se dá sehnat v sadě s jiným výrobky z této řady nebo samostatně na internetu za dvě stovky, balzám vydrží poměrně dlouho a je dobrým doplňkem v péči o rty. Dá se sehnat i tónovaných variantách, na které se chystám časem. Já osobně používám na rty  Skin Protectant (balzám) a to ráno a večer plus přes den tuto tyčinku. Rty mám v perfektním stavu a na jiný stav ani nejsem zvyklá, a to jen a jen díky této řadě.




Výrobky jsem koupila na internetu, nikdy jinde je ani nekupuji. Stačí zadat do vyhledávače a ony Vám už nějaké ty eshopy vyjedou;-).

*pokud by někoho zajímaly recenze na ostatní, neméně kvalitní produkty: Balzám jsem recenzovala TADY a pleťový krém TADY.

9 komentářů:

  1. Taky mám ráda tuhle její tyčinku na rty. A jsem možná ráda, že není v dm to by se pak nan i snesla kritika, že stojí to, co stojí

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma ten balzám na rty, ale právě mi přijde, že rty moc nevyživí a nehydratuje, byla jsem z něj zklamaná :(. Mnohem radši si na pusu dám ten skin protectant :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skin protectant je určitě lepší, ale přes den mi tyčinka naštěstí stačí:-)

      Vymazat
  3. ja si tiez s beznymi drogeriovymi kremami na ruky nevystacim, navyse mi vecsina z nich nevonia prave najlepsie, nemam rada tie silne synteticke parfumacie. Tento od EA som neskusala, doposial najlepsie, co som na ruky mala, bol balzam od Kiehl´s.
    Balzamy na pery nepouzivam vobec, ani sama neviem preco, viac mi vyhovuju tonovane lip butters.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiehl's je značka, kterou bych ráda v budoucnosti vyzkoušela, zatím jsem to štěstí neměla:-)

      Vymazat
  4. Ať na to složení krému koukám jak chci, nedochází mi, co z toho by mohlo tak skvěle léčit a regenerovat :D asi podobná chemicko-kosmetická záhada jako třeba zázračný kelímek od Oriflame, kde rovněž cítím bylinky a pomáhá mi jako nic jiného na opary, záděrky, pupínky, prostě na všecko. A přitom je to jen obyčejná vazelína :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, nejsem chemik, ale "zázračný kelímek" od Oriflame mi nepomáhá, spíš vysušuje ještě víc...

      Vymazat
    2. To je divný. No já ho každopádně nepoužívám pro hydrataci nebo jako tradiční mazání na pusu, ale opravdu jen jako léčivou mast. Jako balzám na rty by u mě totálně pohořel pro svou konzistenci. Ale že by vysušoval, to se dozvídám poprvé:)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...