Prohledat tento blog

neděle 10. listopadu 2013

Giorgio Armani Maestro Fusion Make Up Foundation

Armani je pro mě v kosmetice něco jako Ferrari pro milovníka aut. Vrchol. Pamatuji si nadšený komentář známého, který mi o Ferrari  se zaujetím říkal "slyšíš ten zvuk motoru? nic jiného takto nezní!" Na mě to bylo moc hlučné, ale chápala jsme ho, fakt jsem nikdy neslyšela takový zvuk motoru a to mě ve finále dostalo. Nic nezní jako Ferrari a nic není tak příjemné a dlouhotrvající jako Armani. Nebo ne?

PŘED

PO



Fakta:

  • Makeup zalézá do pórů a do jemných vrásek kolem očí či pusy. Musí se vychytat aplikace, hodně dobře ho rozetřít pod drobnohledem. Tohle je velké mínus hlavně teď, kdy se většina z nás líčí ještě za tmy při umělém osvětlení.
  • Jeho krytí je nízké, pokud máte velmi problematickou pleť s akné apod., poohlédněte se raději po něčem více krycím.
  • Pokud nemáte rády silikony v kosmetice, taky se mu vyhněte.
  • Jeho konzistence je, dá se říct, extrémně tekutá, stačí tři kapky z aplikátoru k nalíčení celého obličeje.


  • Já k nanášení používám štětec Petra Lovely Hair, který je skvělý k nanášení jakéhokoli tekutého makeupu. Kupovala jsem ho někdy před půl rokem a nemůžu si ho vynachválit, lepší štětec na makeup jsem zatím nepoznala.
  • Na pleti mi jeho tenká, zkrášlující vrstva vydrží celý den (cca v šest ráno nanesu a cca v sedm hodin večer sundám).
  • Vhodný spíše pro smíšenou pleť. Četla jsem o něm, že majitelkám strašně zvýrazňuje šupinky. Šupinky na pleti máte především díky špatné péči, špatně zvoleným pleťovým přípravkům...třeba někomu pomůže si přečíst můj článek "jak nemít šupinky".





Makeup Maestro Fusion připomíná svou texturou hedvábí. Představte si hedvábné povlečení na kterém se probouzíte dorůžova vyspané, šťastné a spokojené po příjemně prožitém večeru. Přesně tak bude vypadat i Vaše pleť (pokud ho dobře rozetřete). Odpočatě, svěže a přirozeně. Já bych tuto bázi nenazvala ani makeupem, ale zdokonalovačem. Vaše pleť bude vypadat o několik tříd lépe a nikdo to nepozná, že na sobě něco máte. 

Dávám mu 7 bodů z 10 za tu piplačku při nanášení.

17 komentářů:

  1. Je to krásně vidět na fotkách před a po..krásně sjednotí a přesto kryje tak lehce,že vypadá jakoby jsi neměla makeup..jsou vidět pihy a ruměnec na tváři...je to hezky přirozené.Vypadá báječně,ale já bych po ránu asi nezvládala tu piplačku.Musím pochválit krásnou rtěnku...Je zvláštní,jak každý vyznává jiného guru,pro někoho je vrcholem Chanel,pro druhého Armani a v tom je celá ta krása,že si každá žena může vybrat,co potěší její pleť i srdce.Myslím,že jsi si vybrala velmi dobře...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chanelem taky nepohrdnu:-)..Díky za pochvalu na rtěnku, je to obyčejná Rimmelka...

      Vymazat
  2. Hoodně přirozený..asi by se pro mě nehodil, díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nezaujal mě díky tekutosti... ale jinak když jsem byla na dvoči v Itálii, tak jsem v parfumeriích taky zkoušela MU Armani a přišlo mi, že všechny strááášně lezou do póru.. proto jsem si jej nakonec nekoupila. Docela mě štve, že se u nás nedají nikdy vyzkoušet nebo aspoň o ničem nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dají se určitě vyzkoušet ve větších městech v parfumeriích.

      Vymazat
    2. A pokud tu možnost nemáš, ozvi se mi na mail, pošlu ti vzoreček ;-)...

      Vymazat
    3. A ve kterých parfumericích? V douglesu ani sephoře jsem je nikdy nepotkala...

      Vymazat
    4. Anonymní3:36:00

      Pokud vím, Armani exkluzivně nabízí právě Douglas.

      Vymazat
    5. Fakt? :) tak to se tam musím mrknout... nikdy předtím tam nabyl...

      Vymazat
    6. Anonymní0:29:00

      Armani je pouze v Douglasu v Praze a Brně Vaňkovce, ostatní prodejny Douglasu mají smůlu

      Vymazat
  4. Tak mě se na fotce nelíbí, tvoje pleť vypadá mnohem zdravěji bez něj mi přijde. Protože většina make-upu co fotíš tady na sobě vypadala na fotce fenomenálně a tvoji nadhernou pleť ještě pozdvihla, tohle mi přijde, že dělá opak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je spíš světlem na pleti vypadá líp, ale určitě jsem čekala něco víc, asi tak...

      Vymazat
  5. Škoda, že nějak extra moc nekryje a ta aplikace by mě nebavila :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já od Armaniho miluju jejich Lasting silk UV, z těch všech jejich co nabízí mi přijde nejlepší a nemam bohužel jedinou výhradu až na cenu :D Recenzi o něm najdeš u mě tady

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní14:35:00

    Vypadá to dobře. Já jsem teď ujetá na všechno od Armaniho. Zrovna čekám až mi přijdou tyhle hodinky http://www.brawat.cz/armani-hodinky/ ...dárek od rodičů ke kulatinám. Nemůžu se dočkat :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...