Prohledat tento blog

úterý 12. listopadu 2013

Maybelline Color Whisper

Konečně i já jsem si tuto rtěnku otestovala. Vlastně jsem na ni nebyla vůbec zvědavá, lezla na mě z každého rohu. Díky své kamarádce jsem se k ní nakonec dostala a zde pár postřehů:





  • Rtěnka má krásnou reklamu. Líbí se mi ta prezentace, Maybelline má hodně dobré reklamy a často i velmi dobré výrobky.
  • Líbí se mi balení rtěnky. Je to moderní, je to líbivé, je to pro mladé.
  • Líbí se mi odstín č. 220 Lust for Blush, přirozená tělovka, právě jsme si s kamarádkou říkaly, že by to mohla být adekvátní náhrada za naši dior rouge nude - a není.
  • Není proto, protože zdaleka tak dobře nehydratuje, prostě se to nedá, bohužel, srovnat; ne že bych ráda neušetřila...
  • Nehydratuje, vydrží na rtech maximálně hodinu a po setření mám nepříjemný pocit, stejně jako mám po většině "levných" rtěnek.
  • Příjemně voní.

Doporučím? Rozhodně ne. Pokud si chcete koupit tělovou rtěnku v dostupné cenové relaci v lepší kvalitě, doporučím Kate by Rimmel č. 03 nebo odstín Asia, nebo nějakou tělovou rtěnku od L'Oreal Color Riche.

Super reklama, super balení, kdyby rtěnka hydratovala, neřekla bych ani popel proti výdrži, ale bohužel, ani jako balzám ji nemohu použít. Za sebe nedoporučuji. 

7 komentářů:

  1. :) já mám whisperky moc ráda, nevysušují mi rty, jsou perfektní, taky jich mám docela velkou zásobu. Lust for blush mám neustále v kabelce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně v to jsme doufala, ale za mě bohužel nemůžu pochválit:-(

      Vymazat
  2. Ale odstíny mají moc pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Je to u každého odstínu jiné, mám tři, jedna hrůzná, jedna dobrá, jedna skvělá, bohužel samozřejmě ta s nejbláznivějším odstínem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu věřím, stalo se mi to i s pigmentací stínů od Rimmelu, jedny perfektní, měkké a dobře pigmentované a ten samý výrobek tvrdý, téměř bez pigmentace.

      Vymazat
  4. Taky mám tyto "rtěnky" od Maybelline ráda. Sice to nejsou držáky, ale takové roztomilé balzámky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vidíš, a mně zase nevyhovují Rimmel Kate 03 a Asia. :-) Tuto 220 Lust for Blush mám moc ráda, pěkně hydratuje a dlouho mi vydrží na rtech. Já rozhodně doporučit můžu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...