Prohledat tento blog

neděle 3. listopadu 2013

Mythic Oil Loreal Professionnel Souffe d'Or

Dnes, v tuto upršenou neděli, se s Vámi podělím o dojmy z vlasové kosmetiky, kterou jsem našla v říjnovém Ladyboxu. Při nalezení těchto dvou kousků vlasové péče jsem nadšením ke stropu neskákala. Mám docela problémové vlasy, které jen tak s někým nevyjdou. Doteď jsem nenašla 100% to pravé. Vzhledem k tomu, že ráda zkouším nové věci a jen tak se něčeho nezaleknu, vyzkoušela jsem i tyto dva produkty. Jeden jsem si zamilovala a druhý mě nechává chladnou.




 Oba produkty obsahují arganový a saflorový olej - což, jak jsem zjistila, je olej získávaný ze semen bodláku světlice barvířské, to jen kdyby to někoho zajímalo. Také obsahují jemné zlatavé částečky, které tam jsou jen na okrasu. Pokud ne, tak mě vyveďte z omylu.

TŘPYTKY...

Sparkling Shampoo pro všechny typy vlasů:
Po přečtení podtitulu "for all hair types" jsem se nebyla rozhodně nadšená. Upřímně, nemám moc ráda kosmetiku, která se chlubí tím, že je na všechny typy vlasů, pleti... No nic, řekla jsem si, uvidíme, zda nekecají. Ha! No, samozřejmě, že to nemůžu posoudit, na hlavě nemám všechny typy vlasů:-D...ale tak na ty mé choulostivé jemnovlasy se mi...chvíle napětí...osvědčil.


Je hutný, krásně voní jako plástev medu nebo jako hořící svíčka s nějakou jemňoulinkou parfemací (takové ty svíčky, co vypadají jako srolované plástve medu). Vlasy necuchá, nezatěžuje, dostatečně je zregeneruje. Radost ho používat.

250 ml za 249 Kč


Saprkling Conditioner pro všechny typy vlasů:
Voní stejně jako šampon a to je taky jeho jediné plus. Tento průzračný gelový kondicionér rozhodně není pro všechny typy vlasů, tedy pro ty mé rozhodně ne. Vlasy mi neuhladil, nezregeneroval, nedostatečný stupeň rozčesatelnosti (blbý obrat, ale všechny jistě víte, co tím chci říct, prostě je to tím, že kondicionér neobsahuje silikon), přijde mi, že vyjde nastejno použití šamponu bez tohoto kondicionéru. Já si na vlasy po jeho použití musela vždy ještě něco naplácat abych je vůbec rozčesala.


Možná bude fajn pro normální, nebarvené vlasy, možná i pro jiný typ vlasů, ale pro mé suché, lámající se jemné vlasy je naprosto zbytečný.

190 ml za 279 Kč

Celá řada neobsahuje parabeny ani silikony. Mé vlasy jsou po použití jemné, vzdušné a objemné. Tolik se nemastí. Šampon bych si znovu koupila, kondicionér ne.

Příště Vás čeká recenze na kosmetiku Catrice, kterou jsem v říjnovém ladyboxu obdržela také.

Znáte, vyzkoušely jste tyto produkty?



21 komentářů:

  1. Zajímavá recenze, mám podobný typ vlasů jako ty a řekla bych že by mi ten kondicioner taky nevyhovoval, ale ten šampon, sakra sakra... mám či nemám :))..

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš podobné vlasy, tak kondicionér ne, udělá ti z vlasů jen nerozčesatelný chumel. Zajímavé je, že po použití šamponu má neuvěřitelnou vlastnost, a to vlasy zacuchat ještě víc. Samotný šampon vlasy skoro nezacuchá.

      Vymazat
  2. Tyto dva výrobky mě zanechávají chladnou už od pohledu, připadá mi to jako takové navoněné předražené nic. Jak říká Oliviero Toscani: Reklama je navoněná zdechlina. Odrazují mě tam ty třpytky hlavně. Jo a ráda bych Tě viděla skákat radostí do stromu :-). A taky nemám tušení, co to je " rozčestelnosti ".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aneb jak říká můj známý-obchoďák-když dobře naaranžuješ hnůj, i ten prodáš(tady je ten příměr dost přes čáru).

      Vymazat
    2. Jinak k těm překlepům, to je tak, když píšeš všemi deseti, se stane.:-)

      Vymazat
    3. Jasně, spíš mě ty překlepy pobavily, hlavně skákání do stromu.

      Vymazat
    4. No to mě právě taky:-D, ach to podvědomí...

      Vymazat
  3. Teda já produkty ještě ani nestihla očichat a ty už máš skoro půlku vypotřebovanou. No, jsem na ně zvědavá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myji si vlasy denně a u kondicionéru jsem chytla menší paranoiu, když se mi po něm ve sprše vlasy zacuchaly, tak jsem pumpovala a přidávala další a další dávky a ono NIC!...a taky si myji vlasy denně:-)

      Vymazat
  4. Na mě pořád čeká Ladybox doma v jiném městě a asi puknu nedočkavostí, protože jsem na tyhle kousky hrozně zvědavá. Jinak že je to pro všechny typy vlasů mi taky není dvakrát po chuti.. Ale došly mi bezsilikonové přípravky a ty ráda střídám se silikonovýma, tak už se nemůžu dočkat vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jen můžeš doufat, že ti tyto výrobky sednou. Nechci nic předestírat, ale na Catrice se můžeš těšit (pokud už je neznáš). Řasenka i rtěnka jsou božské.

      Vymazat
  5. Já teda z šampónu moc nadšená nejsem, přijde mi, že vlasy hrozně vysuší a jsou pak málem jako chemlon. A to mám zhruba stejný typ vlasů, jako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám při použití šamponu velmi příjemný, takový ten klouzavý pocit, vlasy mi právě vůbec nezacuchá, to až ten kondicionér. Jenom si mi Lucko potvrdila, že výrobky rozhodně nejsou pro všechny typy vlasů;-).

      Vymazat
  6. Oleje? Tak to mi na hlavu nesmí:-). Moje vlasy jsou husté, přirozeně vlnité a se sklonem ke krepacení a po oleji na vlasy v jakékoliv formě (vlasový olej, šampon s olejem, sprcháč s olejem spláchnutý ve vaně) vypadají otřesně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reo, ono tyto přípravky nemají s olejem nic společného. Pokud se ti vlasy krepatí, tak to ale chce spíše hydrataci, to je jasné. Úplně super výrobek za pár korun je sérum od Avonu, Hydra IQ. Je bezoplachové, používám ho skoro měsíc a je lepší než hydratační sérum od Sebastian.

      Vymazat
  7. Nezkoušela jsem, ale láká mě to :)) tak uvidíme

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem teď zkoušela jenom ten šampón, mám mastnější vlasy, tak uvidíme, co mi udělá. ale voní teda naprosto luxusně, to se musí nechat. u víc lidí jsem četla, že je trochu na hlavě dráždil, ale u mě dobrý .)
    a ten kondiš je taky bez silikonů?? na složení jsem se teda nedívala, ale v popisku u šampónu je bez silikonů a parabenů, u kondicionéru jenom bez parabenů... ale já je doma nemám, jenom jsem je omrkávala u tchýně, kdyžtak mě vyveď z omylu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, já to pochopila tak, že oba výrobky jsou bez silikonů, ale teď jsem se na to dívala blíž a vypadá to, že jen ten šampon. V tom případě nechápu, proč mi kondicionér vlasy nedokázal rozčesat.

      Vymazat
  10. Šampon teď používám, jako není nejhorší, ale už jsem zažila i lepší... kondicionér zatím nechávám uležet, četla jsem samé "hnusné" recenze, tak se mi do něj moc nechce...

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám přesně opačnou zkušenost, šampon používám jedině od La Roche P., protože jediný mi nejvíce vyhovuje a nedělají se mi po něm lupy,takže tento jsem vyzkoušela,ale já mám citlivou pokožku hlavy, takže nic... Ale kondicionér je náhodou moc fajn. Vlasy mám husté, dlouhé a na vnitřní straně (u krku) zničené. Kondicionér obstál, co mi ale vadí je ta vůně-nevůně.... Tak to je teda sranda,že to máme přesně naopak :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...