Prohledat tento blog

neděle 17. listopadu 2013

To nejlepší na zimu - Péče o pleť

Třeba si právě lámete hlavu nad tím, jaký krém nebo makeup si pořídit na zimní období. Možností je hodně, ale jen pár výrobků splní to, co má. Pokud chcete mít pleť v pořádku i v zimním období, alfou a omegou je vhodný krém a odličovač:





  • Cure Solution Yves Rocher 24H vitality skin care - tento krém Vám vykouzlí barevně sjednocenou, vyhlazenou a krásnou pleť. Zprvu hutný, ale kupodivu se dobře roztírá a ještě lépe vstřebává. Já ho používám přes měsíc a jsem ve třetině balení. Tento krém se má používat jako měsíční kúra pro hodně unavenou pleť, ale krém Vám při používání dvakrát denně vydrží dva až tři měsíce. Dělá s pletí doslova zázraky a díky svému hutnějšímu složení bude vhodný zejména pro suchou, smíšenou a normální pleť. Já mám po tomto krému pleť jako dvacetiletá. Ubyly vrásky, pleť vypadá odpočatě, svěže, nejlepší krém na pleť, co jsem zatím vyzkoušela a to bez přehánění.
  • Winter Solution Cleanser Avon - tak především se mi líbí zimní obal, jsem tak trochu povrchní. Tento čistící krém mi vyhovuje, krásně pleť vyčistí a zbaví veškerých nečistot, příjemně voní po obyčejném krému a nevysušuje mou pleť. Mám na dně a objednám si od kolegyně další balení:-).
  • Rilanja oční krém z řady Vital - už jsem o něm psala, výživný krém na oční okolí který vyhlazuje vrásky. Zní to možná trošku přehnaně, ale je to tak. Díky mé, moc hodné, čtenářce mám další balení a tímto ti, Míšo, ještě jednou děkuji za ochotu:-).
  • Oriflame Milk&Honey čistící mléko - odličovací mléko, které mě nedráždí, nevysušuje a je proto vhodné na zimní období. Pro přecitlivělou pleť asi nebude, na to je až moc parfémované, ale mně vyhovuje velmi. Hutné, vonící po květinách a bílém mýdlu (med a mléko v něm nehledejte).
  • Balzám na rty Korres rty zvláční a zároveň i zkrášlí a já ho velmi často používám i místo tvářenky (odstín Plum).
Makeup je taky důležitý:
  • By Terry Sheer-Expert makeup je přesně to, co jsem hledala. Něco co pleť nezakryje pod nánosem, ale zároveň udělá její hezčí verzi aniž by to bylo vidět. Tyto atributy splňuje tento makeup. Rozzáří, zdokonalí, vyrovná, přiměřeně zakryje a drží jak helvétská víra.
  • Chanel Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder - Dodá pleti šťávu bez nánosu. Má pleť je po použití jakoby proteplená, zdravá a zářivá, ale ani při pohledu na denním světle zblízka nepoznáte, kdo v tom má prsty. Používám ho i místo očních stínu, když se snažím o super přirozený makeup na den. A drží a drží...Já prostě tyto nové vychytávky v dekorativní kosmetice miluji...

14 komentářů:

  1. tak ten čistící krém od Avonu mě zase vůbec nevyhovoval... strašně mi vysušoval pleť...
    krém od YR mě láká.. :) mám tu značku ráda, a ještě žádný produkt mě od nich nezklamal ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, mně zas ten odličovač přijde krémový a výživný, ale hned po použití se natírám krémem, tak nevím nakolik je můj postřeh vypovídající... Od YR mně pár věcí vyhovuje, pár věcí zase ne (především vlasová kosmetika mně nevyhovovala), ale tento krém je od nich vyloženě nadprůměrný. A ještě dvoufázový odličovač očí s chrpou, ten je taky dobrej:-).

      Vymazat
  2. To mléko od Oriflame sice nemám, ale má jejich tělový krém, který je tak trochu mojí stálicí. Jsem s ním nadmíru spokojená :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ten krém na tělo mám doma už asi desáté balení, ale už jsem ho tu kdysi prezentovala, tak jsem se nechtěla opakovat, to samé sprchový krém, tu vůni mám moc ráda a krém vyživuje skvěle, na zimu jak dělaný:-)...

      Vymazat
  3. Oriflame jako kosmetiku celkově mám od nich ráda :) Tuto řadu jsem zkusila zatím jenom mýdlo :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, že bych poprvé v životě vlezla do obskurního Rochera? Na ten krém jsi mě hodně vážně nalomila...

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se zeptat, kde se dá sehnat ten oční krém? Má pro mě někdo tip v Brně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to značka drogerie Shlecker, ta už u nás není, nahradila ji Teta...ale dá se možná někde sehnat ve výprodejových stojanech...?

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Já ho koupila náhodně na arome, na ofiko stránkách ByTerry se určitě dá koupit, jen nevím, zda posílají do ČR, chce to prohledat internet:-).

      Vymazat
  7. Hezké povídání :). Z Tebou vyjmenovaných věcí znám akorát řadu Milk and hoeny od oriflame, z ní mám nejrději tělový peeling a sprchový krém. Milovala jsem tělové mléko (ne tělový krém), které ale řestali vyrábět... Jinak, psala jsem teď článek na podobné téma:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/11/podzimne-zimni-pece-o-atopickou-plet.html

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za recenzi a máš to moc hezky napsaný:)) určitě se u tebe inspiruji:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Snad budeš spokojená stejně, jako jsem já:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...