Prohledat tento blog

neděle 8. prosince 2013

Manufaktura a její podzimně - zimní limitovaná edice

       Kosmetika Manufaktura je na našem trhu již od roku 1991 a jedná se o čistě českou společnost. Musím se přiznat, že ačkoli mě jejich výrobky dlouhou dobu lákaly, tato edice je první testovací vlaštovkou. Nemohla jsem ji totiž odolat a až posléze jsem se začala zajímat i o samotnou značku trochu více do hloubky. Tato limitka by pro mnohé mohla být překvapením. Přeci, podzim a zima by se měla nést spíše v duchu vanilky, čokolády a perníkového koření a ne Grepu s pomerančem. Teda, to jsme si myslela já, dokud jsem nepřičichla a rázem mi to nedošlo:-)...

       Začnu tedy vůní, která je grepová, neumělá, citrusově nahořklá a vyloženě nakopávající a to právě díky obsahu přírodních citrusových silic. V podstatě cítím jen ten grep, možná v pozadí jemným hláskem něco říká i pomeranč, resp. jeho čerstvě oloupaná kůra, ale jasnou dominantou je v tomto případě grep. Vůně funguje jako přírodní anti-depresivum, působí velmi dobře na pozvednutí nálady a pomáhá ve stresových situacích. Proto taky krém na ruce používám hlavně v práci:-D...


 (Výrobky jsem si pořídila v krámku s bytovými doplňky jako sadu.)
Tak a teď k samotným vlastnostem. Začnu krémem na ruce:

       Ten tahám v kabelce, momentálně ani jiný krém nepoužívám. Obsahuje bambucké máslo, hroznový a makadamiový olej, výtažky z grepu a pomeranče a glycerin. Má lehkou, ale přesto výživnou texturu, která se téměř ihned vstřebá do pokožky. Ruce zvláční a zjemní na dlouhou dobu. Jeho výhodou je určitě právě rychlá vstřebatelnost, ona citrusová vůně a taky krásné balení. Krému je 100 ml a můžete ho sehnat za nějakých cca 150 Kč.


Škoda, že nemůžete z obrázku cítit tu vůni:-)

Relaxační sprchový a koupelový gel:

       Obsahuje olivový olej, výtažky z obilných klíčků a panthenol. Opět, má intenzivní citrusovou vůni, pokožku mi nijak nevysušuje, ale taky nijak extra nevyživuje, určitě je vhodné se po sprše namazat nějakým krémem. Díky přírodní, neumělé vůni ovšem vyniká nad sprchovými gely z drogérie. 215 ml seženete za cca 135 Kč.




       Kosmetika Manufaktura obsahuje především originální české přírodní ingredience, neobsahuje parabeny ani živočišné produkty, není testována na zvířatech...Určitě jsem neskončila u této řady, v budoucnu jistě vyzkouším další věci. 

       Tato edice obsahuje i tělové mléko, peelingové mýdlo, toaletní vodu (už jsem si o ni napsala Ježíškovi) a ovocný čaj.


Máte nějaké zkušenosti s kosmetickou značkou Manufaktura? 

18 komentářů:

  1. Díky za tip, Manufaktura mi úplně vypadla ze zorného pole a přitom tam dost možná pořídím nějaké dárečky :) Tak očichám i tohle, jsem zvědavá. Momentálně dopotřebovávám jiný krém na ruce od nich - parfemace Mojito, což je hodně příjemné a ten krém je fakt super, nečekala jsem, že mě tak nadchne. Takže jo, určitě stojí za vyzkoušení i koupi:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  2. Verčo, zrovna Mojito mě taky zajímá, nejspíš to je další adept na vyzkoušení, díky za tip:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od nich pivní řadu a ta voníííííí. Pokud bych měla doporučit jeden výrobek tak určitě pivní masku, moc povedená záležitost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. miiemu, děkuji za tip, masek není nikdy dost, dám na Tebe a vyzkouším:-)

      Vymazat
  4. Včera tam naši koupili mému muži k Ježíšku takovýto set z hroznů :) Milý je totiž vinař, takže se mi to pro něj hrozně moc líbí! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Práve koncom novembra som dopoužívala grepovo-pomarančový sprchový gél a neskutočne mi chýba :(
    Inak Manufakturu mám veľmi rada, dokonca aj môj priateľ, ktorý kozmetiku vôbec nerieši si už sám u nich kúpil šampón a pleťový krém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlap co si sám koupím krém a šampón? Taky chci:-P

      Vymazat
  7. Musí vonět nádherně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Manufakturu mám rada, aj keď priznávam, že práve minuloročná zimná edícia s vanilkou mi dosť smrdí a ešte mám polovicu telového mlieka, ktoré má dobré hydratačné vlastnosti, ale kvôli tej pavôni ho nie som schopná spotrebovať :( Grep mi tiež vonia super, Mojito krém na ruky a nohy je v pohode a ako mojito vonia. Teraz som si kúpila nejaké odličovacie mlieko pre citlivú pokožku (vlastne je to jediné odličovacie mlieko, ktoré majú v ponuke) - a má omnoho lepšie zloženie než iné odličovacie mlieka (žiadne parabény, ropné deriváty a pod.), takže žiadne upchávanie pórov, silikónový pocit, zatiaľ som nadšená :) Pre Pražandy - ceny sa líšia v rôznych obchodoch, v My Tesco stojí mlieko skoro o dvacku menej než na Čerňáku... to ma prekvapilo, myslela som, že majú jednotné ceny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna vanilka by mě zajímala dost:-). Dívala jsem se na jejich stránkách i na odličovač a časem ho testnu, teď v zimě mě každá micelárka dosti vysušuje...

      Vymazat
  9. Na mě je ta vůně hrozně dráždivá, takže do kosmetiky jsem nakonec nešla, ale mám ten čaj a ten je skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud máš ráda jemné, neznatelné parfemace, chápu...

      Vymazat
  10. měla jsem kdysi něco z jejich pivní řady :) ale měla bych se zajít podívat, co mají nového. Ten krém na ruce vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jejich krémy miluju, používám taky v práci. Kolegům voní. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní3:51:00

    Můžu jen doporučit limitku s meruňkou, bohužel už se nedají sehnat samostatné výrobky, ale jen sada sprcháče, mýdla (to je dost naprd, je to klasické mýdlo) a čaje. Ale i za ten sprcháč to stojí, občas to mají v tescu v akci za 150,- za celou sadu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...