Prohledat tento blog

sobota 11. ledna 2014

Lash Accelerator Endless Rimmel a jedna malá Giveaway

Někdy v prosinci mi došel testovací balíček od Rimmel. Musím říct, že jsem byla mírně zklamaná, protože kromě řasenky, kterou jsem vyzkoušela velmi ráda, mi došel i nový pěnový makeup a matující báze pod něj. Měla jsem to štěstí, že jsem před samotnou zkouškou měla možnost makeup vyzkoušet ze vzorečku, ten samý odstín co mi došel, a tak jsem ho ani nenačala. Je na mě totiž příliš tmavý. To samé zmatňující báze, nemám mastnou pleť a tak by nebyla recenze příliš přínosná. Proto jsem se rozhodla dát tyto dva výrobky jako dárek někomu, komu udělají službu. 




A nyní pár postřehů k řasence, kterou používám skoro měsíc:
  • Má plastový kartáček, který není příliš tvrdý, je z měkké gumy
  • Řasenka má mít ozdravující účinky na řasy, podpořit jejich růst 
  • Je to prodlužující řasenka, zhuštění jsem se nedočkala. Má přirozený efekt, ovšem já, která potřebuje spíše zhušťující řasenku, jsem z ní nadšená příliš nebyla. Řasy mi prodlouží, ale vypadají jaksi "řídce".
  • Výdrž je téměř celodenní, nicméně ke konci dne začne mírně opadávat.
  • Odličování v pohodě.
  • Nežmolkuje, ale řasy mi slepuje, možná ještě není dost vymalovaná.
  • 10 ml za 150 Kč teď v akci


Kdybych měla shrnout mé dojmy tak za mě nic moc. Podle mě bude vyhovovat spíše hustým, kratším řasám, protože skutečně prodlužuje. Pro řasy jemné a dlouhé nebude asi to pravé ořechové. Řasenku za akční cenu můžete zakoupit TADY na stránkách Rimmel.


Pokud chcete získat balíček od Rimmel (Stay matte mousse foundation v odstínu 200 Soft Beige a Stay Matte Primer), stačí být mým pravidelným viditelným čtenářem přes GFC, napsat na sebe kontakt v podobě mailu a podělit se o  Váš oblíbený produkt od Rimmel. Balíček je jen jeden, a šťastného výherce vylosuji 25.1.2014. 


25 komentářů:

  1. Můj oblíbený produkt od Rimmelu je určitě makeup Lasting finish :)
    Tenhle make-up by na mě byl asi taky tmavý, možná v létě by se dal použít, nicméně bázi bych moc ráda zkusila.
    Řasenka by pro mě asi taky nebyla nic moc a nelíbí se mi obal :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Můj nejoblíbenější produkt od Rimmelu je řasenka Lash Accelerator, asi předchůdkyně té, kterou jsi testovala. Je fajn, protože řasy krásně rozčeše a ty pak působí přirozeně.
    snikka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Match perfection korektor a Kate Moss rtěnky:)
    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji jako Miška
    No popravdě od Rimmelu jsem zkoušela předchůdce tohodle makeupu, ale ten mi vůbec nevyhovoval, špatně se mi roztíral. Jinak bych ho ráda vyzkoušela a hlavně tu bázi chci už dlouho zkusit :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Korektor Match Perfection + rtěnky Kate.
    m.kacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jednoznačně matná kolekce rtěnek od Kate Moss.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nejradši mám jejich profláknutý makeup Match perfection
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Od Rimmelu mám hodně ráda make-up Match perfection :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Můj oblíbený produkt o Rimmelu, je pudr Stay Matte a matná Kate rtěnka

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Rimmel Stay matte pudr :)
    hanous31@gmail.com
    Sleduji jako Hanni Bubble

    OdpovědětVymazat
  11. Od Rimmelu mam nejraději rtěnky Kate Moss a laky na nehty :-) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě rtěnky Kate Moss! :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Naj určite čierna ceruzka na oči, lak na pery a rúže od Kate :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Za mě pudr Stay Matte a rtěnky Kate Moss. :))
    Sleduji jako Veronika Nováková.
    Email: V.novakova11@seznam.cz
    Krásný den přeji všem. :))

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám nejradši Match Perfection korektor:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Naj sú pre mňa od Rimmelu určite rúže Kate Moss ♥ zbožňujem ich :)
    theresahoran1d@gmail.com

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. 26nikolka26@seznam.cz
    sleduji tě
    od rimmelu mám ráda make-up wake me up

    OdpovědětVymazat
  18. ervulenka@seznam.cz
    laky na nehty

    OdpovědětVymazat
  19. Od Rimmelu nejvíc miluju pudr Stay Matte, který už používám několik let a všude na něj slyším samou chválu:) Mimochodem máš moc hezký blog!
    Sleduji jako Simona Stupenova
    simushka.ss@gmail.com
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    U mě rozhodně vede jejich pudr Stay Matte, který totálně miluju!

    OdpovědětVymazat
  21. sledujem:)
    Presne tento makeup je moj aktuálny obľúbený produkt od Rimmel :)
    beautecaresse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Od Rimmelu puder Stay Matte (jako tady asi další ze sta) a pak nějaké laky :)
    sleduji, elusive.tezz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. kiss.iii@seznam.cz
    Určitě duo stíny a pudr.

    OdpovědětVymazat
  24. Miluju rtěnku Rimmel Vintage Pink - skvělá nafialovělá barvička, která mě dostala na první pohled :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Oblíbený produkt je pudr stay matte :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...